• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha Lauren Billington

    Ik sloot even mijn ogen, maar voelde meer tranen opwellen. Eentje rolde over mijn wang, en ik hield het niet meer. Ik beende weg, en stopte ongeveer twintig meter verderop, bij het meer, en liet me in het gras vallen. Ik miste het zo.. De familieliefde. Het deed me pijn om Fred en Ginny zo te zien, het liet me weer realiseren dat ik alleen was. Ik trok mijn knieën op en keek naar het water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George

    Ik liep naar buiten aangezien ik Fred nergens kon vinden en mijn mond viel bijna open van verbazing toen ik zag wat er was. Hoe heb ik dit kunnen missen dacht ik bij mezelf. Zo snel mogelijk liep ik naar Fred Ginny, Loena en Maria toe. "Wat is hiet gebeurd?" vroeg ik nog half verbaasd terwijl ik ze een voor een aankeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xJohnnyDepp schreef:
    [ja darom mag maria antwoord geven want als loena dat doet praat ik met mezelf en dat vind ik nogal vaag :P]


    [maria heeft antwoord gegeven]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred
    Ik knikte. 'Loena breng jij Ginny naar de ziekenzaal, ik blijf wel, ik hoef niet...' toen zag ik George. 'George!' ik zuchtte opgelucht. 'Ik heb gevochten.' zeg ik en grijns nogal pijnlijk. 'Ze vervloekte Ginny.' zei ik en zuchtte. ik was blij dat er niks met George was gebeurd.

    [ik reageer zo naar Maria maar anders dan praat hij met 2 mensjes, nogal verwarrend]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 12:10 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [dan moet je dat maar leren hea, dat kan ik ook. haha, nee hoor, i'm joking]

    Maria Ciara Maunier
    Even zuchtte ik toen ik merkte dat Fred te eigenwijs was om naar de ziekenzaal te gaan, soms was het ook echt een sukkel. Maar ergens ook weer onwijs lief, hij had net de cruciatus vloek over zich gekregen en dacht alleen maar aan zijn zusje. Iets wat natuurlijk onwijs lief, maar niet verstandig was. 'Moet ik meegaan, Loena?' vroeg ik. Het liefste bleef ik namelijk bij Fred. Als er iets zou gebeuren was ik dan tenminste in de buurt.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha Lauren Billington

    Ik begroef mijn gezicht in mijn handen, en een luide snik ontsnapte uit mijn mond. Gelukkig zag niemand me zo, ik zou de rest van het jaar gepest mee worden, dat wist ik zeker. Ik pakte mijn stok, en speelde er een beetje doelloos mee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Loena
    Ik glimlachte. 'Blijf jij maar hier.' zei ik dromerig. 'Kom mee Ginny.' zei ik zacht en met haar liep ik met haar naar de ziekenzaal.

    [kan nog niet echt met fred reageren :(]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    "Ik ga wel met je mee Loena" riep ik en keek even naar Fred "En jij legt straks alles maar uit" zei ik met een kleine glimlach en liep naar Loena en Ginny toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    'Ik..' ik wilde ook mee maar merkte dat het niet ging. 'Laat maar.' zuchtte ik. Ik keek naar een eerstejaars die met open mond naar me keek. 'Wat? Is er wat te zien?' vroeg ik en hij rende snel weg.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha Lauren Billington

    Zuchtend stond ik op en veegde de tranen weg. Ik draaide me om, en liep richting het Verboden bos. Al sinds het eerste jaar ging ik er naartoe, ik kwam er tot rust op de één of andere manier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maria ciara Maunier
    'Het is beter als jij ook naar de ziekenzaal, gaat' probeerde ik hem te overtuigen. Het ging echt niet goed met hem, dat was gewoon aan zijn gezicht af te lezen. Normaal was hij ook niet het soort jongen dat lelijk tegen eerstejaars deed volgens mij, wat ervoor zorgde dat ik nog liever wou dat hij naar de ziekenzaal ging.


    Keep your head up, keep your heart strong

    {Ga even wat eten}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred
    Ik zuchtte. 'Nee hoe...' ik kokhalsde en hield nog net in. 'Oké.' ik probeerde overeind te krabbelen en naar de ziekenzaal te gaan, maar ik viel steeds om. Alles draaide.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik ga nu naar de film so..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eleanor Winter Black

    Ik had het gevecht gewoon aangekeken en niks gedaan. Het meisje was weggerend de kant van het meer op. De jongen die Fred heette lag er nog. Niemand doet zo iets tegen een zwarderaar. Ik stond op en pakte mijn stok. 'He Weasly kan je wel neem iemand van je eigen lengte' beet ik hem toe. Dit was niet mijn alles slimste zet ik was maar 1,55 en hij zeker wel 1,70, maar ach wat scheelt het mijn toverkunsten zijn in ieder geval beter dan die van het meisje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †