• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Fred
    Er zaten touwen om mij heen, maar dit had ik geoefend. Accio toverstok zei ik in gedachten en mijn toverstok vloog onopgemerkt in mijn handen. Ik richte hem op de touwen. 'DIFFINDO!' riep ik en de touwen maakten zich los. Ik had gevoelloze armen en ik trapte keihard tegen de benen van het meisje. 'Immobilus!' ik richtte op het meisje. Het meisje bleef plotseling heel rustig en staarde wezenloos voor zich uit

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Samantha Lauren Billington

Opeens voelde ik me kalm. Ik staarde een beetje voor me uit, en de enige blije herinnering spookte door mijn hoofd. Het moment dat mijn ouders de hele woonkamer vol hadden gezet met cadeautjes, het was mijn negende verjaardag. Twee weken daarna overleden ze. Een traan rolde over mijn wang, maar veegde die ruw weer weg.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Maria Ciara Maunier
    Nadat ik mijn spullen uit had gepakt besloot ik maar weer naar buiten te lopen. Dit was mijn eerste en enigste jaar hier op Hogwarts, dus moest ik daarvan gaan genieten. Iets wat ik niet deed als ik alleen maar in de koets zou blijven. Eenmaal buiten zag ik dat Fred en de zwadderaar nog steeds aan het duelleren waren, maar omdat hij het blijkbaar wel aankon besloot ik me er niet mee te bemoeien en naar Loena toe te lopen. 'Heejj' zei ik glimlachend.

[wow wat heb ik gemist?]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fred
    Ze huilde maar dat kon me even niks schelen. Hoelang zou dit nog doorgaan? Eeuwig? Of was er iemand die ingreep?
    Ik wilde niet laten blijken dat ik wilde stoppen.

Loena
    Rustig stond ik naar het tafereel te kijken, net als vele anderen. Ik wist niet wat ik moest doen nu, dus knielde ik bij Ginny neer. 'Alles goed?' vroeg ik. Toen zag ik Maria op me af komen.
    'Heey. Nouja, een beetje. Fred dueleert en Ginny was niet bewusteloos. Maar ik ben niet gewond. En met jou?'

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:48 ]

LikeAWeasley schreef:
    [wow wat heb ik gemist?]

[Iedereen is aangekomen op school, ook de andere twee scholen, ze hebb[en gegeten en nu is er een duel tussen Fred (wie jij dus MOET helpen als George zijnde, haha) en een zwadd]

Maria Ciara Maunier
    In de kleine tijd dat ik in de koets was had ik dus behoorlijk veel gemist, aan Loena's verhaal te horen. 'Met mij gaat het wel goed hoor' antwoordde ik rustig, glimlachend. Beter dan met de mensen hier, dat was zeker.

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:52 ]

Fijn, nu zag iedereen dat ik zwák was. Die verdomde dooddoeners, er kwam een dag dat ik wraak zou nemen. Ik voelde me langzaam weer mezelf worden, en keek Fred aan. ''Silencio.'' zei ik rustig, zodat Fred een tijdje geen geluid meer kon produceren.

ThoseWords schreef:
    (...)
    [Iedereen is aangekomen op school, ook de andere twee scholen, ze hebb[en gegeten en nu is er een duel tussen Fred (wie jij dus MOET helpen als George zijnde, haha) en een zwadd]

[ Komt goed George komt eraan]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fred
    Met een simpel spreukje hief ik het weer op. 'Goed geprobeerd hoor maar niet goed genoeg voor mij.' grijns ik. 'Obscuro' zeg ik en het meisje heeft een blinddoek om haar gezicht die ze niet met haar handen kan verwijderen en ik grinnik zacht. Ik heb nog steeds behoorlijk pijn van de cruciatus vloek maar dat laat ik niet blijken.

Loena

'Gelukkig, ik wist niet echt waar je was. maar volgesn mij is het zo ten einde hoor, het gevecht. Weet jij hoe laat het is trouwens?' ik was altijd heel kalm in dit soort situaties, raar eigenlijk.

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:55 ]

Maria Ciara Maunier
    Ik pakte het kettinkje dat om mijn nek hing beet en opende het, zodat er een klokje tevoorschijn kwam. 'Half 9' antwoordde ik. Best wel laat dus, meestal moesten we over een half uurtje al binnen zijn, maar dat zou vandaag, op deze speciale dag, wel anders zijn.

Ik was er nog niet helemaal bij met mijn gedachten, en deed een poging de blinddoek weg te halen met mijn handen. Ik vloekte zachtjes toen het niet lukte, en haalde het weg met een spreuk. Ik leunde even tegen de muur achter me toen er een hevige hoofdpijn opborrelde. Ik wou er niet meer aan denken.. Ik zette een hand op mijn hoofd uit een reflex tegen de pijn, en keek even naar die Fred. Ik nam de moeite niet om vloeken op hem af te sturen, ik wist zeker dat we dan de hele avond bezig waren.

Elianne Alice Avador

Ik had een tijdje door het kasteel gelopen, en was verschijdene keren verdwaald en op het nippertje ontsnapt aan een paar geesten die door de muuren vlogen tot ik een groepje mensen zag staan met ergens in het midden twee duelerende mensen, ik moest mijn best doen om ze gewoon niet alletwee te verlammen of me in het gevecht te mengen, want op beauxbatons was ik best vaak de aanrichter van de gevechten, veel kon ik er niet aan doen ik veroorzaakte geen problemen, problemen kwamen naar mij.

Don't be like the rest of them, darling

Fred
    ´Ginny?´ vroeg ik en liep hinkend, doordat mijn benen nog steeds zeer deden van alle vallen die ik had gemaakt, en klestnat naar Ginny, Loena en Maria toe. ´Gaat het.. met haar' vroeg ik aan Maria en Loena en leunde met mijn ogen dicht tegen de muur.

[maria mag answer geven]

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 12:03 ]

[oh xD]

Maria Ciara Maunier
    Een tijdje keek ik naar Ginny. Ik had totaal geen verstand van dit soort dingen, dus ik wist niet hoe het er met haar aan toe ging, maar dat het slecht ging met Fred kon ik wel zien. 'Ik denk van wel hoor' antwoordde ik glimlachend 'Maar ik denk dat het slimmer is als ze, en jij ook, even naar de ziekenzaal toe gaan' Ik had er geen idee van waar die was, anders had ik dit meisje daar allang naartoe gebracht

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 12:06 ]

[ja darom mag maria antwoord geven want als loena dat doet praat ik met mezelf en dat vind ik nogal vaag :P]