• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    {...}


    Tijd voor koffie.

    {zeeeeeg, heeft eliza zwaarden? ik denk van wel want in de beschrijfing staat dat ze goed kan zwaardvechten. maar ja. i hope so}
    louize
    ''waaaaaaat?!'' ik rende in mijn vechtkleding naar fluffie toe. toen ik aankwam en zach dat het een bang meisje was onspande ik. en opeens herrinderde me dat demonen toneel kunnen spelen. ik was meteen weer op mijn hoede. ''laat zien dat je geen demoon bent. laat zien dat je mensen bloed hebt!'' het meisje keek geschrokken op. ze keek om zich heen en schaafde zich aan een steen. ik ontspande weer. mijn kleding veranderde in het vrolijke jurkje. ''sorry dat ik zo ruw deed. ik ben gewoon op mijn hoede voor demonen. kom je mee? we kunnen beter allemaal bij elkaar blijven.''

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:51 ]


    welkome to my garden of fantasy

    {Wil je niet zoveel met Eliza spelen? Ze schaaft zich namelijk nog helemaal niet : P}

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 17:10 ]


    Tijd voor koffie.

    Eliza Efialtis
    Een ander meisje komt aangerend. "Laat zien dat je geen demoon bent. Laat zien dat je mensenbloed hebt!" ik kijk om me heen. Wat bedoeld ze? Zijn zij zulke wezens? Ik krabbel wat achteruit, en ik voelde mijn lichaam tintelen. Ik kreeg meer vacht, en ik groeide. Mijn tanden werden angstaanjagend lang, net zoals mijn nagels, die meer wegkregen van klauwen. Ik groeide tot hoog boven de andere twee. Ik was bang, maar voelde ook iets vastberadens. Ik brulde.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''demoon'' brulde ik. ik keek naar fluffy.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 7:41 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Gefascineerd kijk ik naar het wezen. "Weetje, deze lijkt helemaal niet op die andere," zeg ik, maar ze kunnen waarschijnlijk van gedaante verwisselen ofzo. "Maargoed," zeg ik vrolijk, en ik klap mijn klauwen uit.

    Eliza Efiáltis
    Ik brul van angst, en geef het meisje dat 'Demoon' schreeuwde een klap zodat ze naar achter vliegt. Mijn klauwen zijn rood en vlammerig. Het andere meisje laat ik ook naar achter vliegen. Ik kruip in elkaar, en voel hoe ik weer verander in het meisje dat ik al was.


    Tijd voor koffie.

    louize
    het meisje brult. onverwachts geeft ze me een klap en ik vlieg naar achteren. ik zie dan fluffy ook naast me word geslingerd. ik spring op en ren de heuvel weer op. als ik een sprong wil maken om het monster aan te vallen, is het verdwenen. inplaats daarvan zie ik een inelkaar gedoken meisje. ik kijk haar met nietsbegreipende ogen aan.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:49 ]


    welkome to my garden of fantasy

    evangeline
    ik zie dat louize en fluffy worden weggeslagen. louize rent de heuvel weer op en blijft verbaast staan. nieuwschierig klim ik de heuvel op en steek voorzichtig mijn hooft over de top. ik zie een ineengedoken bang meisje zitten. voorzichtig loop ik naar haar toe. ''evangeline, stop! ze is gevaarlijk'' schreeude louize. ik keek haar verbaast aan en liep verder. toen ik bij het meisje was ging ik naast haar zitten. ''hey'' zij ik.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:56 ]


    vive la France

    Eliza Efialtis
    "Ga weg, ik wil niet vechten!" schreeuw ik. Het zijn allemaal demonen, Wat willen ze?

    Fluffy Catnip
    Ik wrijf over mijn gezicht, en kijk even naar Louize die op de grond ligt. Ze kreeg zeker een hardere klap dan mij. Ik zie dat er een ander meisje in plaats van het monster is geplaatst. "Halooooo" zeg ik, en ik kijk naar het meisje. "Heb jij soms een verschrikkelijk monster gezien?" zeg ik, over haar heen gebogen.

    {Op zo'n manier zegt ze het:

    }


    Tijd voor koffie.

    {dat filmpje geniaal!}
    louize
    verbluft keek ik naar het tavreel. evangeline en fluffy stonden om haar heen. wow, that gril is freaking out. langzaam liep ik dichterbij.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:10 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Eliza Efialtis
    Ik kijk op als er nog een meisje aan loopt, en dat is de druppel. "Wat willen jullie van me?! Mijn ziel?!" schreeuw ik. Het meisje neemt een stappen vooruit, en maakt een snee in mijn arm, ik brul, en de andere arm verandert in de monster arm. Er loopt een dun straaltje bloed uit mijn arm.


    Tijd voor koffie.

    {hey ik heb een dingetje voor evangeline erbijbedacht. ze heeft een verbanddoos die zich vanzelf bijvuld aan haar zij hangenXD}
    louize
    ''wow, wow. rustig! ik wou alleen maar kijken of je een mens was.'' evangeline bebind opeens aan haar zij te zoeken. ''wacht heel even.'' uit een doos in haar zij haalt ze een vlesje een doekje en een pleister. ''laat mij je helpen.'' zecht ze.


    welkome to my garden of fantasy

    Eliza Efialtis
    Geschokt kijk ik naar de snee in mijn arm. Ik schud mijn hoofd en deins achteruit als ik hoor wat het andere meisje zegt.

    Fluffy Catnip
    "Fluffy Catnip is de naam," vervolg ik vrolijk, de ontzetting van het meisje negerend. "En dit zijn... Wacht, wie zijn jullie eigenlijk?" zeg ik daarna verbaasd.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''oh, ja. sorry ik ben louize.''
    ''ik ben evangeline. wil je me alsjeblieft die wond laten verzorgen? strakst gaat hij nog ontsteken''
    ''ja, als je wild overleven moet je wel vit zijn. want weet je alles wat hier met je lichaam gebeurd, gebeurd in de echte wereld ook. oh, ja. er zijn ook demonen. dat zijn monsters die je aan stukken willen schuren. dan ben je dood en ook in de echte wereld. dan lig je dus in stukjes op je bed, tot iemand je vind.'' <---(louize is very simpel minded.)
    ''hmhm, mischien is het een beetje veel informatie'' fluisterde evangeline. ik keek haar vragend aan.


    welkome to my garden of fantasy

    Eliza Efialtis
    Ik grinnik vreugdeloos "Ze vinden me och niet. Maar hoe weet je dit eigenlijk? Kom je hier... ik weet niet... vaker?" mijn ogen vormen spleetjes.

    Fluffy Catnip
    Geschrokken kijk ik naar Louize.


    Tijd voor koffie.