• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Kena
    'Wat ben je vrolijk.' zeg ik en speel met mijn donkere mouwen. 'Is dit een droom of zo?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fluffy Catnip
    Ik giechel, "Waarom niet?" zeg ik, nog steeds even vrolijk. "Ik weet het niet. Het laatste dat ik me herinner is dat ik in slaap viel." ik denk aan mijn heerlijke muis. Ik heb nog een ontbijtje, en ik begin weer te watertanden. "Zijn jullie hier eerder geweest?" vraag ik aan de andere twee.


    Tijd voor koffie.

    Kena
    'Ik droomde wel altijd van die deur. Maar er in ben ik nog nooit geweest, en jij?' ik strijk mijn haar naar achter. ik merk dat het ontzettend lang is en ik , kijk weer naar het meisje. 'Hoe heet je trouwens?'

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:15 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    louize
    iemand tikte me op mijn schouder. ''hallo'' ik draaide me vliegensvlug om en mijn kleding begon te veranderen in iets dat op een harnas leek en mijn haar zat in een knot. zeker voor als ik bang ben. damm. zo kan in nooit mijn emoties verbergen. ik keek het meisje aan en zach dat ze een beetje op een kat leek. vooral de manier hoe ze uit haar ogen kijkt ''hallo?'' zecht een andere stem. ik kijk om en zie een ander meisje met een enorme witte wolf achter haar. ik streek mijn handen naas mijn zij en voelde een gevest van een zwaart. een vractie van een seconde keek ik er verbaast naar en toen greep ik het vastberade vast. mijn harnas begon soepel te worden en veranderde uiteindelijk weer in stof, maar het was niet het schattige jurkje van eerst. dit wat een top met een korte soepele broek met een rok erover. mijn schoenen veranderede in leren laarzen tot de knie en alles was zwart rood en bruin. mijn haar viel los over mijn schouder. ik voelde mij aangevallen ''wie zijn jullie en bewijs dat jullie geen demonen zijn. anders zal ik jullie uit de weg moeten ruimen.'' het klingt misschien een beetje ruw maar demonen zijn gevaarlijk. zo is deze wereld.


    welkome to my garden of fantasy

    {ooops, k ben een beetje laat. XDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    Kena
    Ik snap dat ze dat wil. Ik pak een scherpe steen en kras in mijn hand. een paar druppels bloed vallen op mijn grond. 'Genoeg?' ik strijk over Snow's snuit.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    louize
    ''okee ik geloof je. maar de wolf? en jij?'' ik knik naar het katachtige meisje.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:25 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ik kijk vol afschuw naar de kras op het meisjes' hand. Ik trek mijn neus op. "Ieuw, bloeden mensen ook?", dan besef ik dat ik iets heel raars heb gezegd. "Hihi, grapje. Uhm. Ik ben geen demoon." zeg ik uiteindelijk. Ik weet het, ik bewijs zo niks, maar mijn huid openhalen aan zo'n steen? Net nu ik hem gekregen heb?


    Tijd voor koffie.

    Kena
    'Mijn wolf was een kat, eerst. Hij is er geen, daar zweer ik op. Daar wil ik nog mijn hele hand voor openhalen, maar ik ga Snow niet verwonden.' zeg ik gelijk

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:26 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    louize
    ik kijk het kattemeisje aan en ga steviger staan en trek mijn zwaarden een paar centimeter uit hun schede. ''zo te zien ben jij niet gewend een mens te zijn. of je bent het vergeten omdat je zo lang geleden je menselijkheid hebt verloren'' zij ik snouwend.


    welkome to my garden of fantasy

    {ik moe eten doei (ben miss over een uur terug)}


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    "Hoho," ik steek mijn handen onschuldig de hoogte in, maar ik zie dat ze me niet zal gaan geloven zonder bewijs. Snel pak ik de steen van het andere meisje en maak er een kras mee in mijn handpalm. "Zie je?" zeg ik snel. "Nou... nu zit er een kras op mijn huid!" zeg ik, gekwetst.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:32 ]


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''okee ik geloof je. en ik geloof ook dat de wolf geen demoon is. sorry voor mijn opvliegerige gedrag. ik ben hier gewoon op mijn hoede.'' langzaam veranderd mijn kleding weer in het schattige jurkje.''ik ben louize heart en jullie?'' ik kijk hun aan en vraag me nogsteeds af wat het katachtige meisje dan kan zijn. een kat??? no way.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 19:12 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Kena

    'Ik ben Kena Durnibara.' zeg ik en kijk naar mijn eigen zwarte cape. Best wel gaaf. Ik aai Snow nog een paar keer. 'Wat doen we hier en wat gaan we doen?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    louize
    ''wat doen we hier en wat gaan we doen?'' vraagt kena. ''nou, ik denk proberen te overleven.'' ik zucht en ga zitten. ik kijk rond en uiteindelijk pak ik mijn spiegeltje. ik bestudeer het voor de zoveelste keer en blijf er in staren


    welkome to my garden of fantasy