• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.

In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]

welkome to my garden of fantasy

louize
    ''waaaaaaaat? jij beschuldicht mij van een demoon zijn terwijl jij zelf net in een enorm monster veranderde en ons aanviel???!!!''

Eliza Efiáltis
    Ik besef hoe het klinkt, maar toch geloof ik haar nog niet. Ik leg mijn hand beschermend op de wond en knijp mijn ogen samen.

[ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 16:19 ]

Tijd voor koffie.

louize
    het meisje knijpt haar ogen samen en ik doe het tegenovergstelde.''jij durft mij ervan te beschuldigen dat ik een demoon ben! en jullie dan!'' ik keek de groep rond. ze keken mij allemaal aan en zijden geen woord. ''WAAAAAAT, IK ZIT HIER VERDOMME MIJN KLOTE LEVEN TE WAGEN OM TE OVERLEVEN. OM TE ZORGEN DAT JULLIE OVERLEVEN. EN JIJ HET WEZEN DAT ONS VERDOMME AANVALT DURFT MIJ VERDOMME TE BESCHULDIGEN DAT IK EEN VERDOMME KLOTE DEMOON BEN. EN JULLIE ANDEREN ZEGGEN ER NIKS VAN'' tot mijn ergenis sloeg mijn stem bij het laatste stukje over. ''WAT IS DIT VOOR EEN KUTZOOI. IK ZIT HIER.. VERDOMME! IK ZIT HIER MIJN KLOTE LEVEN TE WAGEN EN IK KRIJG STANK VOOR DANK. SHIT DIT IS ECHT NIET NORMAAL. HET IS OOK NIET NORMAAL DAT JIJ, JIJ DIE ONS AANVALT, DIE IN EEN MONSTER VERANDERD, MIJ DEGENE DIE TOCH HET MINST IN AANMERKING KOMT, TE BESCHULDIGEN. JA IK KOM HIER VAKER, JA IK WEET VAN ALLES! MAAR WEET JE HOE DAT KOMT, HE WEET JE HOE DAT KOMT? NEE, DAT WEET JE NIET. IK ZIT KOM HIER AL SINS MIJN VERDOMME KLEUTERTIJD. EN VERDOMME IK PROBEER JULLIE TE HELPEN. IK HEB ALLES GELEERD VAN MIJN ZUS. MIJN ZUS BESCHERMDE ME, MIJN ZUS LEERDE ME ZWAARDVECHTEN, MIJN ZUS LEERDE MIJ ALLES, MIJN ZUS BESCHERMDE ME! MIJN ZUS HEEFT ZICH OPGEOFFERD OM MIJN LEVEN TE REDDEN EN HEEFT ME IN HAAR LAATSTE ADEM DE GEHEIMEN VAN DEZE WERELD VERTELD. DE GEHIEMEN DIE VAN GENERATIE NAAR GENERAATIE ZIJN DOORGEGEVEN. IN HAAR VERDOMME LAATSTE ADEM! EN NU DURF JIJ, JIJ ZIELIG WEZEN MIJ TE VERTELLEN DAT IK MESCHIEN EEN DEMOON BEN!'' zonder dat ik het in de gaten had begon ik te veranderen. mijn kleding was de vechters kleding, maar het was anders dan normaal het was veller en het straalde haat uit. mijn hele lichaam leek in brand te zijn. donkerrodde vlammen likte aan mijn haar, kleding en vel. het vuur bij het zwaard leek het grootst te zijn, en het donkerst het was bijna zwart. tranen rolden over mijn wangen en maakte sissende gaten in de grond. mijn haar begon zich te bewegen en uiteindelijk te dansen boven mijn hoofd als vuur. mijn ogen leken zwart te worden. en de grote wond diep in mijn hart was weer gaan bloedden. ''RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH'' ik draaide me om en rende weg, weg van het lava meer weg van iedereen. een paar kilomeeter verder struikelde en bleef ik liggen. ik rolde mij op tot een bolletje en begon met groote halen te huilen. te huilen en te huilen.

[ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:05 ]

{Ik moet zo stoppen :(, bye!}

Eliza Efiáltis
    Geschrokken kijk ik naar het meisje. Ze rent weg, en rolt zich op. De anderen negerend, trek ik mijn voeten van de grond los, en ren haar geruisloos achterna. Dan zie ik haar, opgerold, en ik hoor gesnik. Ik bijt op mijn lip. Hoe kan ik in hemelsnaam vertellen dat het me spijt? "Het spijt me, dit wist ik niet..." fluister ik bijna.

Tijd voor koffie.

{als ze wegrend en zich oprold is ze buiten het zicht van de anderen}
    louize
    ''ga weg'' mompel ik. als ze niet weg gaat. begin ik te gillen. ''ga weg! waarom laat je me niet met rust! ga weg! ga weg! ga weg! ga weg!'' om mij heen verzaameld zich nu een soort gloed. het is koel maar toch gespannen, alsof het op het punt staat om te ontploffen. het is emotieloos maar toch hardverscheurend. het is... het is... bodemloos verdried. verdried waar zelfs haat in verdronken kan worden.

{Ok! Trouwens, I am back :)}

Eliza Efiáltis
    De gloed beangstigd me, maar ik blijf staan. Ik zet een stap dichterbij. "Het spijt me echt," fluister ik.

Tijd voor koffie.

louize
    op dat moment wenste ik dat ik gewoon kon verdwijnen. verdwijnen en nooit meer terug komen. ik voelde mijn rokje verdwijnen en ik keek omlaag. ik had een joggingbroek aan en een trui. ze hadden presies de kleur van de achtergrond. ik ging na een tijdje zitten. mijn stem was koel en zwaar. ''heb je me niet begrepen, g a w e g. laat me alleen. en trouwens je kan je toch priema redden in die monstervorm van je.'' mijn stem had een hatelijke ondertoon die noulijks merkbaar was, maar toch aanwezig was. ik stond op en liep weg zonder op een andwoord te wachten. ik liep achter een rots, en hakte er een gat in daarbij liet ik mijn woede los. eigenlijk was ik niet echt boos op dat meisje, ze kon er niet veel aan doen.HAK. nouja, wel door dat te zeggen maar ze wist het niet. eigenlijk was ik boos op... op... mijn zus? HAK omdat ze mij liet leven inplaats van zichzelf, of omdat ze me in de steek gelaten heeft. nee, mijn zus is een persoon waar ik respect voor heb. HAK wie dan... de demoon, die facking demoon loopt nogsteeds rond. mijn zus heeft ervoor gezocht dat ik kon vluchten.HAK die demoon is enorm sterk.HAK en als ik hem te pakken krijg dan hak ik hem in mootjes, in kleine stukjes. en als zijn deur verschenen is dan hak ik zijn wereld in mootjes en zijn deur.HAK ik maak hem kapot netzozeer als de binnenkant van deze rots. nee... nog erger.HAK toen het gat groot genoeg was ging ik er in zitten. zo kon niemand me zien.

{Hoe gaat wakker worden eigenlijk precies?}

Tijd voor koffie.

{hmmmm, ik denk dat je gewoon langzaam verdwijnd. netzoals dat meisje van spiritted away voordat ze die pil heeft ingenomen. denk ik}

Eliza Efiáltis
    Oké, daar ráákte ze me. Die monstervorm, daar kon ik niks aan doen. Weet ik veel wat er gebeurde?! Ik wist niet eens dat dat kon gebeuren? Ik hoor hakkend geluid, maar ik weet niet wat ik moet doen. Mijn hart voelt alsof er constant in gesneden word. Iedere snee is pijnlijker dan de andere, en laat diepe littekens achter. Na een tijdje doet het nog pijn, maar je leert er mee leven. Nu snijd ze weer in mijn hart. Ik voel me radeloos worden. Ik voel me zwak worden, en de grond komt razend snel dichterbij. Het word donker, en het hakkende geluid stopt.

Een donkere ruimte. Ik sta erin. Waar is iedereen? Alleen zwart? Ik gil, het is beangstigend, ik schreeuw en krijs, alles lijkt snel te gaan, maar ook heel langzaam. "HELP!" gil ik, maar dan vervaagd alles.

Badend in het zweet zit ik overeind in mijn bed.

Fluffy Catnip
    Als ik erheen ben gehuppeld, die ik uit de verte alleen nog het monste-meisje dat flauwvalt. Net als ik me zorgen begin te maken, verdwijnt ze. Wat is dit? Zonder enige reden verschijnt er een paraplu, en hou hem boven mijn hoofd. Ik hoor een tikkend geluid, en loop erop af.

Tijd voor koffie.

{tikkend geluid? wat is dat of mag ik het niet weten? reageer op unbelivebol!}

{Gedaan ;P, nee ik bedoelde eigenlijk hakkend geluid ;P}

[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 22:29 ]

Tijd voor koffie.

louize
    ik zit in de grot als het kattemeisje voor me loopt. eerst ziet ze met niet maar dan merkt ze me op. ik wou dat ik kon verdwijnen. ik kijk op en als ik mijn hoofd weer op mijn knieen leg merk ik dat ze doorzichtig zijn. even raak ik inpaniek maar dan herrinder ik me weer dat ik zo naar huis ga. ik sta snel op en ik merk dat ik helemaal doorzich was. ''waar woon je?'' vroeg ik aan het kattenmeisje'' het meisje andwoorde verbaas en ik gaf haar ook mijn adres. ik was nu noulijks te onderscheiden met de omgeving. ''blijf rustig dit is normaal. zoek me op als je terug bent.'' toen was alles zward.ik zuchtte van opluchting. weg uit die wereld. het volgende moment werd ik wakker.
    ik lag nogsteeds op de vloer. langzaam krabbelde ik overeind en liep ik naar de koelkast, trekte een blikje energie open en dronk het gulzig op.

Fluffy Catnip
    Verbaasd om die rare vraag, nou ja, niet raar, maar een klein beetje in de situatie, geef ik geen antwoord. "Dat andere meisje verdween net, heel vaag, ik bedoel," zeg ik verbaasd. Ineens begint zij ook te verdwijnen. "Blijf rustig, dit is normaal, zoek me op als je terug bent," zegt ze. Ik haal mijn armen omhoog, in haar richtig, "kijk dit, dit bedoel ik dus, dit deed zij ook. Seriously, wat heeft iedereen met verdwijnen, is dat ineens de nieuwe hype ofzo?" zeg ik, maar ze is al verdwenen. Ik trek een verongelijkt gezicht, en haal een muisje tevoorschijn. Ik gooi hem heen en weer. Serieus, wat een vage mensen. Dat zie ik ineens dat mijn muisje verdwijnt, echt met zo'n *plop* {<-- hoe kleiner, hoe makkelijker het is, maar een grote deur ofzo zal eerst vervagen etc, aangezien ze daar meer moeite voor moet doen}. Ik kijk naar mijn handen, die vervagen. Ik ook al?! WAT IS DIT?!

Ik sta in een donkere ruimte. "Halloohoo?" zeg, maar de ruimte vervaagd al.

Ik sta op en rek me uit. Die droom was lollig. Naja, later werd ie raar. Ik scharrel rond voor een muisje, als ik ineens een adres herinner. Wat kan er slecht aan zijn even een kijkje te nemen? Met mijn staart in de lucht loop ik in de richting van het adres, het is redelijk ver weg, maar volgens mij heb ik ooit een visje gekregen van een oude vrouw daar. Maar er was ook een gemene man, die mij ooit van zijn oprit had geveegd. Ik had hem hooghartig mijn kont laten zien, en met mijn staart en hoofd opgeheven ben ik weggewandelt. Ik begin aan de wandel.

Na een uur ben ik er. Ik zoek een muurtje op, en begin te slapen.

Tijd voor koffie.

{zo dus:

maar toen zag ik die xD:

Tijd voor koffie.