• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Eliza Efiáltis
    Ik scheur de tekening abrupt van het blok af; wonder boven wonder blijft hij heel. Ik verkreukel hem en smijt hem door de kamer. Ik ga in een hoekje zitten, en bibber. Ik ben zwaar vermoeid, maar weiger te slapen. Het lukte hiervoor niet om te slapen, en ik zou alles ervoor gegeven hebben om tóén in slaap te kunnen vallen. Nu zou ik er alles voor gegeven hebben om nooit meer te hoeven slapen.

    Na iets wat een uur lijkt te zijn, sta ik op, en pak de tekening op. Wat komt, komt toch, en ik kan het beter nú onder ogen zien. Ik ontvouw de tekening, en huiver als ik hem weer zie.

    Fluffy Catnip
    Ik kijk verontwaardigd op als ze wegloopt. Geruisloos loop ik haar achterna, en als ze gaat zitten, en het blad papier voor zich neemt, ga ik er kordaat op zitten. Ik negeer de duwtjes die ze me geeft, en blijf haar doordringend aankijken.


    Tijd voor koffie.

    {lol, ik schilder op kanvas XDXDXD}

    louize

    ik ga zitten en neem de trouwfoto voor me. het is een foto van een jong meisje en een wat oudere man. met een zucht leg ik de foto neer en net als ik de kleuren wil kiezen zie ik dat fluffy op mijn palet zit. ''fluffy ga eraf, ik moet werken.'' zeg ik lachend. ik geef fluffy zacht een duwtje maar zij wijkt niet van haar plaats. ze kijkt me doordringend aan en blijft zitten. ik zucht nog een keer. ''wat wil je?'' vroeg ik. al had ik al een sterk vermoeden.


    welkome to my garden of fantasy