• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Kena Durnibara
    'Dat *gaap* weet ik ni*gaap*niet echt...' mompel ik en wijs haar een stoel. 'Gaa*p* zitten..' zelf ga ik ook een in een stoel zitten en pak loom het pakje kauwgom uit mijn zak.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eliza Efiáltis
    Ik knik. "Hoelang... hoelang ben jij al... wakker?" ik was al bijna 8 dagen zonder slaap, en ik voelde me soms net een zombie. Ik hoor haar antwoord nog maar nauwelijks, want ik val in slaap.

    Het is zwart. Het is de ultieme leegte. Er is gewoon domweg niéts. Het mooie punt was wel dat mijn moeheid weg was, maar dit was behoorlijk angstaanjagend. Dan verschijnt er een deur. Ik wil hem opendoen, maar hij gaat al open, en ik word er in getrokken.

    Ik beland op de grond. Waar ben ik?


    Tijd voor koffie.

    Kena
    Ik pak bijna een kauwgompje amar het is te moeilijk voor mijn hand om op de achterkant van het omhulseltje te drukken. langzaam zak ik weg

    Mijn haar ligt voor mijn ogen en als ik het weg veeg zie ik donkerte. Ik kijk nog steeds rond en zie dan opeens de deur. Nee, niet weer die nachtmerrie! Ik draai me om, ren weg, maar hoe herder ik ren naar de andere kant hoemeer ik naar achter, naar de deur, wordt getrokken.

    Ik val op de grond. ´AUW!` roep ik. Ik spring op en kijk naar mezelf in het water vlak bij me. Ik heb andere kleren aan, maar ik moet zelf wel zeggen dat ik er best goed uit zie. Ik kijkj om me heen en wrijf in meijn ogen. Ik zie een prachtige wolf, die op me af komt rennen. ´Woow...´ fluister ik en ik aai over zijn kop. Ik kijk in de ogen... ´Woow ben jij het Snow?' Het was mij kat, getransformeerd tot wolf.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Zijn we eigenlijk in dezelfde wereld?}

    Eliza Efiáltis
    Het ziet er inderdaad uit als een nachtmerrie. Het beeld was net weggevaagd, maar nu zie ik het allemaal voor me. Ik ren. Ik ren weg. Maar waar is weg? Ik zie iets glinsteren. Is het water? Snel ren ik ernaartoe, en deins achteruit. Lava. "WAAR BEN IK!?" schreeuw ik.


    Tijd voor koffie.

    {goed idee, op aarde zwarte tekst en in de droom wereld rode tekst. jeej zet ik erbij.(typing)}


    welkome to my garden of fantasy

    { :) , maar zijn we eigenlijk allemaal in dezelfde wereld?}


    Tijd voor koffie.

    {ik denk het wel maar ik denk dat dat toeval is en ik denk dat er meerdere dimensies zijn in de droomwereld, denk ik. en ik denk dat elke keer als er iemand dood gaat in de droomwereld -mens of demoon (of kat)- dat er dan een nieuwe demensie word gevormt naar die persoon. (dus als die persoons karakter heel lief is is de wereld heel mooi en zahtaardig maar als hij of zij heel gemeen is dan is de wereld lelijk en zachtaardig. de wereld hangt af van iemands karakter dus het maakt niet uit of die gene op het laats is gevuld met haat. de wereld blijft het zelfde. oh, en de toegang naar zo'n wereld is de plek waar de gene vermoord is. denk ik.}


    welkome to my garden of fantasy

    {hoe de deur eruitziet hangt wel af van iemands emoties}


    welkome to my garden of fantasy

    {Oke... En wanneer ga je posten? xD grapje!}


    Tijd voor koffie.

    {dan is het denk is alsof de deur de emoties van de persoon revlecteerd. als die persoon heel verlegen is word de deur kleiner als je er dichtbijkomt. of als de persoon heel vrolijk is dan geeft de deur licht in verschillende kleuren. maar ja de persoon leeft dan een soortvan voort in de nieuwe demensie en in de deur.}


    welkome to my garden of fantasy

    {lava glinsterd niet zoals water,xD}
    louize
    de wereld is kaal in de verte zie ik een zwakke gloed, lava. verder is het landschap kaal en rotserig. damm. nou ja, een goed ding is dat ik nu niet meer moe ben. mijn jurk begind opteklaren en de lengte van de rok krimpt. mijn staart word straker beweegt zich langzaam naar boven en splits zich. ik pak mijn spiegeltje en zie mijzelf er in. ik grijns. dit is mijn vavo outvit. tot nu toe heb ik aleenmaar de lange zwarte jurk en deze jurk gezien. ik draai een rondje en het lijkt even of mijn kleding licht begind te geven. dan loop ik met een lichte maar vasberade tret naar het meer.


    welkome to my garden of fantasy

    Eliza Efiáltis
    Ik zie een meisje aan de andere kant van het meer. Snel verberg ik me achter een heuvel. Ze zag er redelijk onschuldig uit, maar schijn kan bedriegen. Wie weet is ze zo'n... ding, dat haar eerder probeerde aan te vallen. Toen was ze wakker geworden, maar haar enkel was bekrast geweest. Hoelang duurt het tot ik wakker word? Blijf ik in mijn hoofd herhalen.

    Fluffy Catnip
    Ik huppel nog een tijdje door, tot ik bij een meer aankom. Het is geel-oranje-rood. Geen water dus. Ik zie een meisje aanlopen. Zou ze aardig zijn? Ik huppel naar haar toe, en draai soms rondjes, het is heerlijk om mens te zijn!

    Aangekomen klop ik haar op haar schouder, als ze zich omdraait, groet ik; "Halloooo!"


    Tijd voor koffie.

    Kena
    Ik zie allemaal mensen bij het meer staan. Ik duik via een paar bomen steeds dichterbij. 'Hallo?' vraag ik aan de meisjes.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [GelaarsdeKat -> xJohnnyDepp]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fluffy Catnip
    Er komt nog een meisje aangelopen "Hallo?" zegt ze twijfelend. Ik spring naar haar. "Hohooi!" zeg ik vrolijk.


    Tijd voor koffie.