• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    {Btw, Eliza lijkt totaal niet op haar droomwereld versie :3}

    Fluffy Catnip
    Ik pakte het pluizebolletje, en smeet hem naar buiten. Enthousiast rende ik erachter aan. Het balletje was leuk, maar ineens zag ik een vogel. Ik zak in het gras, en probeer er langzaam naar toe te sluipen. Als ik nog een meter te gaan heb, vliegt het vogeltje onder luid getsjirp op. Maar ik geef niet op! Snel spring ik op het muurtje, maar de vogel vliegt hoog. Een geel vlindertje vliegt vlak voor mijn neus- en nieuwe prooi gevonden! Snel ren ik erachter aan, en zo gaat het maar door.

    Als ik vier uur gerend en gesprongen heb (beetje gedut natuurlijk), kijk ik om me heen. Dit is niet meer het huis waar ik was met het spiegelmeisje. Ik sta langs een weg en er zijn alleen maar bomen. Ik loop een eindje over de weg, als ik ineens een licht paadje het bos in zie gaan. Nieuwschierig volg ik het. Na een tijdje gewandelt te hebben, sta ik ineens voor een krakkemikkig oud huisje. Ik loop er voorzichtig heen.

    Eliza Efiáltis
    Ik zit bibberend aan een kop warm water. Ik heb net een douche genomen met behulp van een emmer koud regenwater oud de put en een teil om het op te pakken. Het kostte veel werk om dit kopje op te warmen, maar het is wel warm. Ineens hoor ik geluid buiten. Snel loop ik naar de deur.

    Niks te zien.
    Twijfelend sluit ik de deur weer, als ineens nog een geluid begint, nu gepaard met een zacht hoog geluidje. Ik duw de deur open, om verbaasd alleen een kitten te zien, ze miauwt voor mijn deur. Ik raak meteen vertederd, en begin haar te aaien. Geen halsbandje zie ik; in dat geval is het vast niet erg als ik haar even mee naar binnen neem. Ik geef haar de helft van mijn warme water; meer heb ik niet te bieden.


    Tijd voor koffie.

    {XDXDXD}
    louize
    tijdens het tekenen staar ik even naar buiten. fluffy zit het pluisje achterna te springen. dan zie ze een vogel en springt ze die achtena. uiteindelijk verdwijnd ze. ach ja, ik ga maar weer aan mijn werk. en ik teken verder. uitendelijk is het avond en eet ik nog wat. ik ga weer voor te tv zitten en zet hem aan. uitendelijk word ik weer een beetje slaperig, maar ik negeer het.


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ze schenkt me wat warm water. Ik haal er eerst naar uit, maar het is niet te warm. Zo te zien geeft ze niets meer, want ze geeft niks anders erbij. Ik vind het niet erg, want als ze me iets kon geven, kon ze waarschijnlijk ook wel een beter huis kopen; ik zie overal lekken in het dak, en het is buitengewoon armoedig- écht. Ar-moe-dig. Alles is hout enzo. Ik ben dankbaar voor het warme water. Als ik het op heb, spring ik op de schoot van het meisje. Het warme water heeft me doezelig gemaakt. Ik doezel in maar slaap niet, terwijl ik spinnend en hakend in haar broek indoezel. Ik voel haar zachte handen over mijn vacht gaan.

    Ik spring op als ik een geluidje hoor. Eigenlijk moet ik terug naar Louize, misschien is ze ongerust! Ik geef het meisje een kopje, bedankt! en ren naar buiten, op zoek naar Louize.

    Ik ren de weg af, en na heel lang kom ik weer op de weg die ik herken, er staan nog geen huizen. Ik ben lang weggeweest, maar waar woonde het meisje nou eigenlijk precies?


    Tijd voor koffie.

    louize
    het begind al te schemeren. fluffy is nog steeds niet terug. ongerust loop ik naar buiten. fluffy is nergens te zien. mischien zit ze wel ergens vast. nog ongeruster loop ik de tuin in en klim over het muurtje waar ik fluffy heb zien verdweinen. om de hoek verscheind een zwerfhond. hij loopt naar me toe snuffeld aan mij en loopt weer verder. opeens begind hij te blaffen en te grommen. ik loop naar de hond toe en zie een pootafdruk van een kat! de hond snuffeld verder. naa een uur komen we bij een grasveltje aan. daar is stuk gras plat in de vorm van fluffy. de hond sprinkt er entoesjast omheen en gaat dan verder met zijn speur tocht. ik volg hem met meer en meer hoop.


    welkome to my garden of fantasy

    {mensen reageer eer eer eer!}


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ineens duikt er een hond op."
    "GGGGGGGhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh SSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH" blaas ik naar de hond, maar dan duikt er ineens een meisje achter de hond op. HONDENLIEFHEBSTER!
    "GGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH" blaas ik naar haar. Dan bekijk ik haar beter. Louize? Ik snuf even aan haar. Louize! Opgewekt begin ik te miauwen.


    Tijd voor koffie.

    louize
    na heel wat geblaas en geblaf heeft fluffy de hond weggejaagd. en fluffy begind opgewekt te miauwen. ''kom je naar huis?'' vroeg ik. en ik gaf fluffy een aaitje op haar kopje.


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ik miauw bevestigend. "Miauw miauw miauw, miauw Miauw Hsssh, miauw miauw miauw," vertel ik aan Louize, als we thuis zijn. Ik ga op de keukentafel zitten, op de tekening. Papier ligt lekker! "Miauw miauw," vertel ik. Kan ze me eigenlijk wel verstaan?


    Tijd voor koffie.

    louize
    als we thuiskomen begint fluffy vrolijk te miauwen en ze gaat op het papier zitten. ''miauw miauw'' ik hield mijn hoofd schuin. ''waar heb je het over?''


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    "Waar heb je het over?" zegt Louize, maar ik rol lekker op mijn rug en begin mijn pootje te likken. Ik kan dan wel een beetje mens-verstaan, zij kan geen Kats' spreken. Ik pak een nieuw papiertje dat onder de ander lag, door middel van het in mijn bekje te nemen. Er zitten twee gaten waar mijn tanden door het papier beten. Ik maak, door middel van mijn nagels door het papier te halen. Zo onstaan er dus scheuren in een vorm. Ik laat wel een stukje heel- anders valt hij er immers uit. Ik teken mij - twee rondjes, een grote een kleine, twee uitsteeksels op de kleine en vier pootjes- en een vierkant. Ik schrijf er drie z'tjes boven. Hopelijk begrijpt ze het!


    Tijd voor koffie.

    {Fluffy's tekening (helemaal zelfgemaakt ^^, SHUT UP, IK BEN ER TROTS OP)

    }


    Tijd voor koffie.

    {lol, ik lag me hier dood. XDXDXD}
    louize
    fluffy hield me een tekening voor. ik hield mijn hoofd schuin en moest even kijken tot ik wist wat het was. ze wilt slapen! en ik knikte. ik stond op, ging de keuken uit en kwam even later terug met een deken ik fouwde het op en legte het in een hoekje van de keuken. ''zo goed?'' vroeg ik.


    welkome to my garden of fantasy

    4Everdeen --> Synaisthmata


    Tijd voor koffie.

    {xD IK BEN ER TROTS OP C:}

    Fluffy Catnip
    Ik keek even rond, maar sprong toen naar buiten. Ik zoek naar een struikje, en pak daar een takje van. Ik neem het in mijn bek en geef er een ruk aan. Het takje breekt. Het is een takje met veel kleine blaadjes eraan. Dan loop ik weer naar binnen, en ga op het deken liggen. Ik draai een paar rondjes, leg het takje neer waar ik het wil hebben- een blaadje is eraf gevallen en ligt nu op mijn rug. Het takje bij mijn hoofd. Ik ben en blijf een straatkat. Dan kijk ik verwachtend naar Louize.

    Eliza Efiáltis
    Het bezoekje van de kitten was erg gezellig, maar nu is de stilte extra drukkend. Ik zit een tijdje stil aan tafel, mijn hoofd leunt in mijn handen, en mijn ellebogen rusten op de tafel. Dan pak ik een papiertje. De helft staat vol met kleine, maar wel serieuze en gedatailleerde tekeningen. Zo min mogelijk papier verspillen. Ik pak een klein potlood en een halve gum die op de tafel ligt, en leg het papiertje verwachtend voor me. Niks. Ik zet mijn potlood op het papier en begin met het tekenen van een halve boog. Ik teken en vergeet alles. Ik neem de hele helft van het papier in beslag, geen idee wat ik teken, maar ik teken het hele papier vol. Het is zoals ik nog nooit getekend heb. Realistischer. Gedataileerder. Beter. Maar ik heb geen idee wat ik teken. Tot ik het laatste potloodstreepje uitgeveegd heb en het laatste gumsel weggeblazen heb. Het is precies zoals het eruit zag in de droomwereld. Vol ontzag, vermengd met wat angst en toch wat interesse, kijk ik naar de tekening voor me.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik lachte, en pak nog een glas water en liep naar de woonkamer. daar ging ik verder met mijn werk. dit keer moest ik een schilderij maken van een trouwfoto.


    welkome to my garden of fantasy