• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    louize
    ze kijkt me met grote ogen aan. ''ach wat doe ik, ik praat tegen katten. ik word gek''


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ik staar haar even aan, maar begrijp wat ze bedoeld. Zebra! Sorry, dat moest gewoon even, gewoon een random dier zeggen. Ik geef haar een zacht likje, en pak dan het papier. Met mijn modderpootje teken ik 4 stickpoppetjes. Wauw, ik tekenen moet ik nog leren.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik kijk naar de tekening, vier stikpoppetjes. dat is dan, fluffy, evangeline, dat monsterkind en ik. ik glimlachte. veegde wat modder van de vloer met mijn vinger en tekkende kattenoortjes bij de eerste, zwaarden bij de tweede, klauwen bij de derde en tekende knipperlichtjes bij de vierde. ik glimlachte.''bedoel je die?''


    welkome to my garden of fantasy

    {Ik moet gaan, verder met hw :S, bye!}

    Fluffy Catnip
    Ik miauw en omcirkel he poppetje met de klauwen en het poppetje met de knipperlichtjes. Dan begin ik verder te miauwen. Wie zijn zij?


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik draai het vel om en teken het poppetje met de knipperlichtjes een pijltje en de lichtknippertjes zonder persoontje. daarna teken ik nog een persoontje een pijltje en dan een monstertje. ''snap je het nu?''


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ik kijk haar kort even aan. Weet ze wel waar ik het over heb? Ik trek een nagel uit, en teken twee stikpoppetjes. Eentje met een spiegel, en een monstertje. Ik zie een vliegje, en ik raak even mijn concentratie kwijt. Ik ren naar het vliegje toe, en probeer naar hem uit te halen.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''ja, ja, die bedoel ik dat monsterkind en die ene die ontzichtbaar kan worden.'' er zoemt een dikke vlieg voorbij en fluffy rent hem achterna en haalt met haar pootje uit. ik grinnek. ''maarre jij bent dus een zerfkat?''
    ik teken fluffy een huis en dan een kruis door het huis.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:56 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ik kijk haar even kort aan, en kras dan door het hele huis heen. Ik ben een zwerfkatje blijkbaar. Ik miauw even. Eigenlijk zou ik meer willen weten over het feit dat ik een rasecht mens was, maar dat zou ze niet begrijpen denk ik. Ik duw nog eens met mijn kopje tegen de twee stickpoppetjes. Misschien heeft zij antwoord.


    Tijd voor koffie.

    louize
    fluffy krast het huis helemaal door. wat zou ze bedoelen? wil ze vrij zijn. of bevestigd ze het gewoon? ach ja, ik vraag het wel in de droomwereld. ondertussen duwt fluffy met haar kopje tegen de de andere stikpoppetjes. ''je wilt toch niet terug?''


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ik kijk haar even kort aan. Waarom niet? Ik had speelgoed, ik was mens, ik liep gewoon op twee poten! Snel probeer ik het nog even, maar ik beland weer op mijn voorpootjes. Ik schud even met mijn staart, als een soort kwispel. Hoezo, wilt zij niet terug?


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik keek even geschrokken naar fluffy. ''maar het is daar vreselijk. al die monsters...'' fluffy probeerd het nog een keer. ''ach ja, jij weet het ook niet, je bent er pas net.'' zij ik verdrietig.


    welkome to my garden of fantasy

    {Trouwens, Fluffy is niet dom, maar gewoon überspeels :D}

    Fluffy Catnip
    Yeah, die monsters zijn er inderdaad, maar je hebt op aarde ook monsters, zoals die man die mij van zijn auto afjoeg, alleen maar omdat er een krasje inzat. Ik had die dag zelf nog gezien hoe hij met die auto tegen een paal aan reed. Ik kijk Louize nieuwschierig aan. Waarom wilt zij niet terug? Met mijn voorpootjes sta ik op haar arm, en mijn staart gaat nieuwschierig heen en weer.


    Tijd voor koffie.

    {okee, ik dacht ook niet aan dom maar gewoon omdat ze er maar net is XDXDXD}
    louize
    ''weet je, dat bespreken we daar wel. het is veel makkelijker praten als je een mens bent.'' ik glimlachte {nu wel echt aardig XD} mischien vond ik het terug gaan niet zo vreselijk. ik heb nu meer mensen. ik ben niet meer aleen...


    welkome to my garden of fantasy

    {Nee, dat bedoelde ik ook niet, het was gewoon een nieuwsflash :3}

    Fluffy Catnip
    Ik miauw, en ga resoluut in slaaphouding liggen, opgekruld tot een bolletje. Ik knijp een oog open, en zie dat Louize lacht. Ik beweeg mijn staart vrolijk heen en weer.

    Ik zie dat het al dag word. Sinds hoelang ben ik al wel niet meer een nacht binnengebleven? Ik spring op een inhammetje bij een raam, en kijk erdoor.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik haalde een pluisbolletje tevoorschijn en gooide hem naar fluffy. ook deed ik het raam op een kier, zodat ze naar buiten kon. daarna ging ik aan mijn werk. ik maak tekeningen voor mensen. het is begonnen op deviantart maar mensen zijn er steeds meer voor gaan betalen. ik verdien genoeg om van te leven. geleidelijk word het ook al middag.


    welkome to my garden of fantasy