• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    evangeline
    ik leg mijn computer opzij en ga op mijn bed liggen. vorige nacht had ik gedroomd over een zwarte ruimte met een deur. plotseling begon ik te vervagen en werd ik wakker. de wekker ging. het rare is dat ik het me nog zog goed kan herrinderen. het was zo duidelijk. en het raarste van allemaal is dat ik in de droom mijzelf geknepen had en toen ik wakker werd had ik een rode plek op mijn arm. ik denk dat ik het in mijn slaap gedaan heb. maar waarom werd ik niet wakker. en ik lag nog steeds in de zelfde posietie als toen ik ging slapen. nou ja, mischien als ik nu ga slapen kom ik er wel achter. en ik deed mij ogen dicht

    zwart, alles om mij heen was zwart. en daar even van mij af die zelfde deur. okee, nu ga ik hem openen. vastberade trok ik de deur open en viel ik naar binnen. verward keek ik om mij heen. waar ben ik? meteen krijg ik er spijd van dat ik de deur ben binnengegaan als ik de omgeving zie. een lavameer? een stuk van me vandaan lag een lavameer. ik scheurde mijn ogen van de hypnotyserende gloed en keek waar ik was. ik zat op een heuvel. er waren nog een paar andere heuvels. aan de anderekand van het meer zag ik een groep mensen en achter de heuvel naast me zat een meisje gebukt. ze had me nog niet gezien. ik stond op en struikelde opeen over mijn lange rok. ik rolde de heuvel af. gelukkig was het niet de kand van het lavameer. ik stond op en veegde het stof van mijn jurk. wacht, jurk?! die had ik niet aan toen ik ging slapen? het was een lange jurk met wijde lange mouwen, de jurk had veel verschillende kleuren maar ze waren niet vel. het leek dat je steeds nieuwe kleuren ontdekte maar als je goed keek waren het toch de zelfde kleuren. ook had ik een spiegeltje aan mijn zij. waar ben ik beland? ik keek wanhopig rond. waren die andere mensen wel te vertrouwen? ik streek met mijn hand door mijn haar en zag dat mijn mouw van kleur was veranderd. de hele jurk was van kleur veranderd. de kleuren waren wat donkerder en valer geworden en het leek nu nietmeer zo nieuwschrierig makent als eerst. ik plofte neer en keek in het spiegeltje. plotseling zach ik een gezicht van een meisje met twee hoge staartjes en blond haar. iemand gilde en de gil kwam van twee kanten. maar het was de zelfde gil. het kwam van de mensen achter het meer en het kwam uit mijn spiegel. het haar van het meisje zat opeens in een knot en daarna liet ik het spiegeltje vallen. ik zag dat er ook iets aan mij was veranderd, mijn kleren hadden de kleuren van de rotsen waar ik op zat aangenomen. een soort schudkleur. ik pakte het spiegeltje weer op. het was niet gebroken. met een kloppend hart keek ik er nog een keer in. nu zag ik alleen mijzelf.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:37 ]


    vive la France

    Fluffy Catnip
    "Overleven? Dat klinkt stoer!", ik weet wat ze ermee bedoeld. Dat heb ik zelf vaak ook moeten doen. Ik zie dat Louize naar mij staart, en ik trek mijn muts met kattenoortjes iets verder naar beneden, en bestudeer mijn haar. "Wat zou hier te doen zijn?" zeg ik, terwijl ik 'eager' {weet het nl woord niet} om me heen kijk.


    Tijd voor koffie.

    {*uge, uge* google vertalen *uge, uge*}


    welkome to my garden of fantasy

    {Huh? Wie?}


    Tijd voor koffie.

    {jij google vertalen}


    welkome to my garden of fantasy

    {ik ben een tekening van bepaalde outvits van mijn perso aan het tekenen.}


    welkome to my garden of fantasy

    {owh, vanwege het woord eager xD, kmoest opschieten en ik wist het nl woord niet :P, maargoed, kan je reageren?}


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''wat zou hier te doen zijn?'' zij het kattenmeisje. ik zat nogsteeds in het spiegeltje te staren. er zat een vlekje op en ik hield het dicht bij mijn gezicht om het er af te krabben. plotsleling zag ik er een gezicht in. ''AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH'' het meisje in de spiegel schrok ook en het leek alsof mijn schreeuw ook van de andere kand van de berg kwam. zeker echo. mijn hard bonkte nog en langzaam verdween het harnas. het veranderde niet in het jurkje maar in iets anders. ik had nu de outvit aan als ik boos was.


    welkome to my garden of fantasy

    {Trouwens, Fluffy is niet echt een kattenmeisje, ze heeft geen staart, alleen kattenogen en een muts met kattenoortjes erop :P}

    Fluffy Catnip
    Ik schrok even van de plotselinge schreeuw van het meisje met de spiegel. Ik dacht dat ze ijdel was ofzo. "Wauw, je kleding is weer verandert," zei ik, terwijl ik in haar jurkje prikte.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:13 ]


    Tijd voor koffie.

    {gij hoeft niet meer te wachten ik zal reageren}


    welkome to my garden of fantasy

    louize
    het kattemeisje pookte in mijn kleding ''wauw, jou kleding is weer veranderd.'' ik sloeg haar hand weg en sprong op. als je erovernadenkt kant het geen echo zijn. ''het komt van daar'' schreeuwde ik terrwijl ik naar de tweede heuvel wees. ik maakte een sprong en legde de halve afstand af. de andere keken me nog verbaast aan. ik sprong verder. gelukkig had ik hier mee getraind in alle vorige keren dat ik hier kwam. nu stond ik op de heuvel.


    welkome to my garden of fantasy

    evangeline
    plof, hoorde ik boven me. ik sprong op en keek haar argwanend aan. ze zag er gevaarlijk uit en ik deed nog een stapje naar achteren. mijn kleding nam de kleur van de achtergrond aan. op eens schrok het meisje op de heuvel en keek om haar heen. ''waar ben je?!'' zij ze. ik keek naar mijzelf en zach dat ik er niet was. ''wat?!'' ik viel en keek nog een keer. ik was er weer. het meisje op de heuvel keek nog verbaasder.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:29 ]


    vive la France

    Fluffy Catnip
    Ik rende/huppelde achter het kledingveranderende meisje aan. Ze kon blijkbaar heel ver springen. "Cool!" riep ik vrolijk toen ik achter haar aan huppelde. Aangekomen zagen we een meisje, dat de hele tijd verdween en verscheen. Ik rende naar haar toe. "Tikkie!" zei ik, toen ze weer verscheen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 12:14 ]


    Tijd voor koffie.

    evangeline
    een meisje met een kattencapuchon en spleetogen kwam naar me toe. ze bleef even wachten en toen ik blijkbaar dus weer verscheen tikte ze me aan. ''tikkie'' ik bleef haar aankijken en het eerste meisje kwam naar beneden.


    vive la France

    Fluffy Catnip
    Ik giechel. "Rare boel hier!" zeg ik vrolijk.


    Tijd voor koffie.