• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    {Sorry maar ik snap niet echt wat je hier kan doen, er is niet echt een verhaallijn waar ik iets mee kan posten, so...}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {het doel is om in leven te bleiven nu valt een demoon ons aan en jij moet of vluchten of vechten.}


    welkome to my garden of fantasy

    xJohnnyDepp schreef:
    {Sorry maar ik snap niet echt wat je hier kan doen, er is niet echt een verhaallijn waar ik iets mee kan posten, so...}


    {Maar bijv. een High School RPG heeft ook niet echt een specifieke verhaallijn, maar het is wel duidelijk waar het over gaat. High School, werken voor school, etc.
    Dit heeft dus bijv. Elkaar leren kennen, vechten, als je slaapt in een wereld terecht komen, etc. Verder kan je het zelf verzinnen :) }

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:00 ]


    Tijd voor koffie.

    {ikdenk dat ik toch maar stop met deze rpg omdat ik druk ben met anderen...}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {oh, okee}
    louize
    ''fluffy! als je dood wild, ga vooral zo door!'' fluffy kwam slippend op handen en voeten neer. het andere meisje was weer ontzichtbaar geworden.''okee, fluffy jij kan vechten?'' fluffy knikte. ''hey, meisje!'' riep ik in de richting waar ik haar voor het laatst had gezien. een meter naast de plek waar ik mijn blik op had gericht verscheen ze. ''jij kunt niet vechten neem ik aan?'' ze schudde van nee. ik richte me weer op fluffy. ''okee, hier is een plan. ik zorg voor aflijding dan krap jij zijn ogen uit en dan kijk ik of ik het kan benaderen. okee?''


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    "Uhm, Ieuw?" zei ik aanstellerig, maar ik knikte toch. Louize rende naar het beest toe, en begon iets te doen, Ik kon niet zien wat het was. Toen ik zeker wist dat hij helemaal afgeleid was, sloop ik naar hem toe. Ik sprong vlak voor hem, en begon te krabben. Het lukte! Ik bleef doorgaan, en het stootte een onmenselijk geluid uit, maar ik ging niet stoppen. Hij had mijn lichaam beschadigt!

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 10:06 ]


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik rende naar voren en begon de demoon te bekogelen met stenen. dat heeft niet veel effect maar het lijd wel af. plotseling kwam fluffy door de lucht springen, en toen zo op het hoofd van het monster zat begon ze zijn ogen uit te krabben. de demoon was allang blind maar fluffy ging door, blijkbaar had ze iets tegen hem (behalve dan dat hij ons wou vermoorden dan). ik stopte met bekogelen en trok mijn zwaarden. ik sprong en stak mijn zwaarden in de keel van het monster. blauw bloed spoot over me heen. fluffy kroop als een kat naar de voorkand van de demoon en begon de rest van zijn gezicht toe te takelen. de demoon wankelde en viel uiteindelijk op de grond. boven de demoon verscheen een deur. de deur was rood en van ruw houd gemaakt. de deur was boos omdat zijn lichaam net vermoord was. ooit zal het afkoelen. dat kan morgen zijn en dat kan over eeuwen zijn. als je de deur nu zou proberen te openen zou de deur zijn best doen om je te vermoorden.


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Zodra de deur verdwijnt, laat ik een nieuwe bol wol verschijnen, en ga op een heuvel zitten, als ik ineens iets zie bewegen. Ik negeer Louizes verbazing dat ik ineens ergens wegren, en ren naar de heuvel waar ik het zag. Een meisje? Ik roep naar Louize, "He, hier zit er nog een!" zeg ik vrolijk, het bange meisje negerend.


    Tijd voor koffie.

    {deuren verdwijnen niet?!}


    welkome to my garden of fantasy

    {Blijkbaar, dan is hij er nog}


    Tijd voor koffie.

    {reageer dan...}


    Tijd voor koffie.

    louize
    met dit monster rekende we even snel af als met de andere. maar nu hadden we de rollen omgedraaid. ik ging weer zitten met een plof. ''het is niet vaak dat demonen zo snel achterelkaar komen opdagen.'' zij ik. ik zuchtte. we kunnen beter afwachten tot de deuren kalm zijn. fluffy keek me aan.''hoe dan?'' ''hmmmmmmmmmm, ik heb geen idee.'' ''mischien kunnen we een graf voor ze maken.'' hoorde ik van achteren komen.


    welkome to my garden of fantasy

    {Mijn vorige post spreekt duidelijk over een meisje, die bang is enzo, niet over een demoon... Maargoed, ik probeer er wel iets anders van te maken.}

    Fluffy Catnip
    "Okay," glimlachte ik. Ik begon als een hond een grote kuil te graven in de grond. Het was rare grond, met een rare gloed. Na een tijdje had ik een kuil die vrij groot was, en ik keek op, en maakte een sprongetje. Toen zag ik achter een heuvel een hoofd, en ik rende ernaartoe. Zou dit nog zo'n wezen zijn? Ik rende ernaartoe, en keek haar aan. Een meisje? Ik roep naar Louize, "He, hier zit er nog een!" zeg ik vrolijk, het bange meisje negerend. "Alleen ik denk niet dat dit een demoon is." ga ik verder.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 13:26 ]


    Tijd voor koffie.

    {ooooooooooooooh, sorrry kheb er overheen gelezen. (dat komt niet door mij maar door mijn dislektie(A))}


    welkome to my garden of fantasy

    {Ok, reageer nu :)}


    Tijd voor koffie.