• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Mijn topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Nash Springsteen.

    Ik stap uit de auto van mijn vriend. Hij bracht me bijna overal naar toe. Ik zwaaide hem na en draaide me toen om naar de boot. Ik pakte mijn weekend tas van de grond. Ik had niet zoveel mee ze zouden hier toch wel wassen. Tja ik was nog nooit eerder op een cruise geweest dus dit was wel een beetje spannend. Ik was super blij toen ik het won natuurlijk hadden mijn ouders verwacht dat een van mijn broers het zouden winnen, maar ik was het geworden. Ik gooide de tas over mijn schouder en liep het trappetje op. De trap was steil, want het was eb. Toen ik boven was zuchtte ik een beetje uitgeput. Ik zette de tas op de grond en keek even om me heen.

    Yade Yara Young.

    'Doei Yade' gilde Nicki nog na uit het auto raampje. Ze was mijn beste vriendin en ik zou haar heel erg gaan missen. Ik wou al heel lang meer van de wereld zien en nu was het dé kans ervoor. Ik zwaaide haar nog na en trok mijn koffers mee naar boven. 'tjezus konden ze niet een ander tijdstip bedenken' mompelde ik. Ik zette me koffer stil en keek om me heen. Toen ging ik bij de rand staan en liet de wind lekker door mijn haren waaien.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 13:43 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kiara Felicia Anderson

    Ik betaal de taxichauffeur ,en stap uit de taxi. met mijn 4 koffers achter me aan slepend loop ik richting het cruiseschip.
    De boot zag er groot en luxe uit. Ik loop het schip op en kijk om me heen.
    Waar in godsnaam moet ik naartoe? Ik loop naar het dek, pak het pakje sigaretten uit mijn handtas en steek hem op.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jack Eduward Parker

    Ik stapte uit de auto en haalde mijn tassen uit de kofferbak, mijn moeder kwam enigsins trijfelend naar me toe en gaf me een ongemakkelijke afschijds knuffel, ze heeft me nooit gemogen en ik was er aan gewend geraakt, maar het bleef mijn moeder. Ik liep richting de boot en liep het trappetje op dat naar de boot leide.

    Alexandra Violetta

    'Dankje voor het brengen' Zij ik gilmlachend tegen Haven terwijl ik haar een knuffel gaf, ik wou haar heel erg missen maar ik wouw ook heel graag mee, 'Jaja, ga nouw maar' Zij ze grijnzend terwijl ze mij mijn koffer en tas aangaf en ik het eerste stuk naar de boot omgekeert en zwaaiend naar haar keek en daarna naar binnen liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Oliver Oscar Andrews

    Ik stap uit de auto. Mijn zus, die me gebracht heeft, haalt mijn koffer van de achterbank. Ik omhels haar stevig en geef haar twee zoenen, één op elke wang. Zij is de enige die ik echt ga missen. Ik hij mijn koffer omhoog en begin in de richting van het schip te lopen. Nog één keer kijk ik om. Ik zwaai en mijn zus gooit me een kushandje toe. Glimlachend loop ik de trap naar het enorme schip op.


    The truth may be orange!

    Kiara Felicia Anderson

    Nu mijn sigaret op is, besluit ik te kijken in welke kamer ik zit, zodat ik mijn koffers kan dumpen.
    Geïrriteerd loop ik langs de kamers. WAAR IS MIJN K- owh hier.
    Ik doe de kamerdeur open en loop naar binnen.
    Mijn koffers dump ik op het eerste en beste bed. Er staat 2 bedden in de kamer, wat betekend dat ik er nog een kamergenoot bij krijg...
    Snel loop ik de kamer weer uit opzoek naar een bar. Ik ben namelijk wel toe aan een drankje.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jake Nash Springsteen.

    Oke en nu nog mijn kamer vinden.... Uiteindelijk zie ik een kamerdeur met mijn naam erop en een andere. Ik kijk vluchtig naar de naam maar sla hem niet op in mijn hoofd. Ik gooi mijn tas op het bed. Ik loop gelijk weer weg en ga op zoek naar de bar. Na weer een kwartier te hebben gezocht vind ik hem. Ik zie nog een meisje zitten en ga een kruk naast haar zitten. 'Een cola graag' zeg ik tegen de barman. Ik dronk alleen in de avond in de ochtend en middag vond ik gewoon goor.

    Yade Yara Young

    Al snel had ik mijn kamer gevonden en legde mijn 3 koffers op het bed. Ik opende gelijk eentje want daar zat mijn bikini in. Ik deed de deur dicht en deed dit setje kleren aan. Ik stapte naar buiten en een koude windvlaag ging langs me heen. Ik liep weer terug naar binnen en trok een topje erover heen aan. Ik liep, maar wat rond en kwam uiteindelijk weer uit op het begin dus ik hing maar over de reling en staarde naar de zee.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    zou ik nog mee kunnen doen?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    zou ik nog mee kunnen doen?


    [Ja tuurlijk hier is de link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131115&page=last&message=66#3496387]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver Oscar Andrews

    Met open mond kijk ik rond, lopend door een lange gang. Ik zoek al een tijdje naar mijn kamer en eindelijk sta ik voor een deur met mijn naam op. Onder de mijne staat nog een andere naam, wat betekent dat ik de kamer met een andere jongen moet delen. Ik gooi mijn koffer op het bed en ik besluit het schip wat te verkennen. Uiteindelijk kwam ik in de bar terecht, waar al een jongen en een meisje zaten. Ik ging op de kruk naast de jongen zitten en bestelde wat om te drinken.


    The truth may be orange!

    Kiara Felicia Anderson

    Ik kreeg net mijn whisky toen er een jongen naast me kwam zitten.
    "Een cola graag." zei hij, en de barman pakte een cola voor hem.
    Snel liet ik mijn blik over zijn gezicht gaan, zijn bruine haar zat warrig door elkaar, maar het stond hem wel.
    Ik keek weer naar mijn drankje, en sloeg het glas in een keer achterover. "nog een whisky graag." riep ik naar de barman.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Woehoe feeling importent:P]

    Jake Nash Sprinsteen.

    Het meisje naast mij klokte het glas whisky in een keer achterover toen een andere jongen naast mij kwam zitten. 'Jo' begroette ik hem en bekeek het meisje van top tot teen. Mmm niet helemaal mijn smaak kwam ik tot de beslissing en ik van mijn cola.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kiara Felicia Anderson

    Ondertussen kwam er ook een andere jongen naast ons zitten.
    De jongen die een cola besteld had bekeek mijn lichaam nu. Langzaam draai ik me naar hem toe.
    "kun je het zien?" vraag ik op een lief toontje, terwijl ik mijn drankje pak dat voor me op de bar werdt neergezet.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jake Nash Springsteen.

    'Kan je het zien?' vroeg het meisje dat nog een whisky bestelde op een lieve toon. 'Ja hoor ik kan het prima zien, jij?' vroeg ik. Ik haat mensen die zoiets zeggen dus keerde ik me naar de jongen die nog steeds niet had geantwoord.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver Oscar Andrews

    'Jo', zeg ik vriendelijk tegen de jongen naast me. 'Ik ben Oliver.', vervolg ik vrolijk. Ik neem een slok van mijn cola en wacht tot hij zich ook voorstelt.


    The truth may be orange!