• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    louize
    ''okee, hoe kom je aan die spiegel en bewijs dat je geen demoon bent'' het meisje keek me vragend aan. ''laat zien dat je bloed hebt.'' het meisje werd wat bleker maar knikte. ze keek om zich heen en ik gooide een scherpe steen naar haar toe. het wemeld hier ervan. ze krast op haar vinger en een drupel bloed viel op de stenen. ''okee, hoe kom je aan die spiegel''
    ''nou, eeeh....''
    ''nou?''
    ''ik weet het niet. ik weet het niet. ik ging slapen en toen kwam ik hier en toen had ik dit aan.'' ik stak mijn zwaarden terug in mijn schedes en mijn kleding veranderde weer. mischien zijn er meer mensen met een spiegel. ik hoorde een giegel. ''rare boel hier!'' ik zuchte en liep naar het katte meisje toe. ''ik ben louize en jij?''
    ''fluffy!'' mijn vrolijke jurkje veranderde in een soort pak achtig iets.
    ''okee fluffy, dit is serieus. dit is geen grap. je bent hier in een gevaarlijke wereld en we kunnen elk moment aangevallen worden door een demoon. als we hier dood gaan gebeurd dat ook in de echte wereld. okee?''


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Even keek ik wat serieuzer, en ik zag Louize iets blijer kijken door mijn serieusheid. Toen haalde ik mijn schouders op, "OkieDokie!" zei ik weer even blij. "Ik wil iets doen." zei ik. Het was leuk, maar als je hier alleen maar kon lopen... "Wat is hier te doen," ik keek om me heen, En haalde mijn hand op, en dacht aan de bol wol. Er verscheen ineens een bol wol. "He cool!" zei ik verrukt, en ik begon ertegen te slaan.


    Tijd voor koffie.

    louize
    even dacht ik dat het haar doordrong wat ik had gezech. ''okiedokie'' en ik sloeg mijn hand voor mijn gezicht. ik draaide mij om en liep weer naar de top van de heuvel. vanaf daar kon ik heel wat zien. het landschap maakte me een beetje deprie en mijn korte jurkje veranderde langzaam in de lange donkere. ik zuchtte.


    welkome to my garden of fantasy

    [waar kan ik inspringen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Hmm, op dit moment hebben we Evangeline ontdekt, en Fluffy, Louize en Evangelina staan nu bij elkaar verder kan je gewoon in het gesprek meepraten}


    Tijd voor koffie.

    {ik zit bij de twede heuvel met evangeline en fluffy, daar kun je komen. fluffie en evangeline zitten achter de heuvel en ik op.(sorry voor de late reactie was de tekening aan het tekenen die komt op mijn volgende reactie. XDXDXD)}


    welkome to my garden of fantasy

    {komt ie'


    het zijn maar de outvits van de emoties vrolijk, boos en bang. de anderen moet ik nog maken. enjoy XDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    {als er iets fouts is aan mijn tekening moe je het wel zeggenXDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    {Cool!}

    Fluffy Catnip
    Ik giechel als ik naar haar jurkje kijkt, die weer verandert, en speel weer verder met mijn bol wol, Hij is wit. "We kunnen ook tikkertje doen," zeg ik.


    Tijd voor koffie.

    Kena

    Ik zucht. 'En wat moeten wr doen hier? Ik sou niet weten.' ik plof op de grond neer.
    [rood lukt niet ivm mobiel]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    louize
    ik zat te piekeren over hoe we het best heel konden blijven de komende uren. mischien moeten we weg van het lava meer. mischien een deur vinden. nee, de kans is klein dat we uberhoupt een deur vinden en als we een deur vinden dan zal het kadaver er waarschijnlijk nog liggen en dat trekt beesten aan, het is meestal zoiso nooit mooi in die werelden. ik slaak een diepe zucht en draai me om naar de anderen. ''hey! sorry als ik een beetje ruw ben geweest... -stilte- maar ik heb zo mijn redenen -stilte- wat? -stilte- is er soms iets?'' ik voelde iets enorms warms van de kant van het lava meer komen.


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ik draai me om, als ik de hitte ineens op me af voel komen. Het is iets wat ik nog nooit had gezien. Een soort, ding?! "Wat is dat?" zeg ik, wat minder speels. "Ik denk niet dat het wil spelen..." zeg ik. Ik laat mijn bol vallen, en hij rolt naar het beest toe.


    Tijd voor koffie.

    louize
    langzaam draai ik me om. ik zie eerst een enorm van lavagemaakt lichaam. en dan twee met haat gevulde ogen. de bol wol die om de heuvel was gerollen viel nu in het lavameer. het loste op met een steekvlam. stomverbaast deed ik een stap naar achteren. de steen onder mijn voet gleed weg. ''AAAAAAAAAAAAAAAAAAH'' het volgende moment bevond ik me in mijn harnas aan het begin van de heuvel. ik sprong op en mijn kleding veranderde in de vechtkleding. ''okee, idereen die kan vechten vecht, anders vlucht je. NU!''


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    "Ja, maar ik heb geen wapen!" zeg ik. Dan rollen er ineens claws uit mijn hand. "Owh, nu wel!" zeg ik vrolijk. Ik ren op het af, en begin te vechten. Hij slaat me weg met een handachtiguitsteeksel. Er zit een brandwond op mijn wang. "Dat is niet leuk!" roep ik gekwetst, en ik ren opnieuw op hem af, en begin tegen hem te vechten.


    Tijd voor koffie.

    {wacht, wacht!!! mischien moeten we wachten tot xjohnnydepp er is}


    welkome to my garden of fantasy