• Je bent zo moe, je hele lichaam is zwaar en je ogen vallen langzaam dicht…
    Nee! Je moet wakker blijven.
    Het is laat in de nacht en je bent nog steeds op; je zapt wat op de TV, je dommelt wat en probeert wakker te blijven. Zo ben je al twee dagen- twee dagen zonder slapen, zonder dromen.
    Je ogen vallen dicht en je krijgt ze niet meer open. Er zwelt een paniek in je op, maar die bezwijkt al snel onder je vermoeidheid. De afstandsbediening glijd uit je hand en valt op de grond.
    “Pok”
    Uiteindelijk val je in slaap; de bank verdwijnt en je bevind je in de leegte. Een paar meter verder van je vandaan ontstaat een deur. Het is een rijkversierde Eikenhouten deur;
    De deur naar de andere wereld.


    In deze rpg komen mensen als ze slapen in een andere wereld. Het is een rare wereld die voor iedereen anders is. Maar, er lopen demonen rond, en die willen elk levend wezen dat ze zien vermoorden. En het ergste is nog; als er iets gebeurd met je lichaam in die wereld, gebeurd dat ook met je lichaam in de echte wereld…

    Maar kijk uit! Demonen zijn niet uit het niets ontstaan. Er zijn namelijk twee redenen waarom je een demoon kan worden;
    - Als je te lang in de droomwereld blijft, word je een moordlustige demoon vol haat!
    - Demonen zijn voornamelijk mensen die zijn vermoord in hun slaap. Dat zijn degene met de meeste haat, en ze kunnen niet terugkeren naar hun lichaam,ze blijven voor eeuwig in de droomwereld.

    en dat is nog niet alles... als je dood gaat in de droomwereld. ga je ook dood in de echte wereld. en als je dus dood gaat word er een nieuwe dimensie geopend. een dimensie naar jou karakter. en op de plek waar je vermoord word zit een deur. die deur geeft je emoties weer.

    Rollenlijst
    - Louize Heart -annickemiek
    - Eliza Efiáltis -4everdeen
    - Evangeline Noir -drawlife
    - Demonia Giselle Siempre -11th
    - kena durnibara -xjohnnydepp
    - gereserveerd (jongen) -hurtedheart
    - gereserveerd (meisje) -hurtedheart
    - fluffy catnip -4everdeen

    regels:
    - ruzies buiten de rpg uitvechten.
    - 16+ mag.
    - alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - andermans personenen vermoorden zonder toestemming is verboden.
    - niet te veel andermans personen besturen.
    - buiten rpg praten tussen haakjes.
    - gebruikersnaam verandering aangeven.
    - de tekst in de echte wereld moet zwart zijn en de tekst in de droomwereld moet rood zijn.
    - lol hebben XDXDXD

    invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk in de echte wereld:
    uiterlijk in de droom wereld:
    karakter:
    gave in de droom wereld:
    extra info:

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:47 ]


    welkome to my garden of fantasy

    louize
    ik ga voor het raam staan en staar naar buiten. er ging een kat op het muurtje voor mijn huis liggen. ik staarde er opeens naar als het me bekent voorkomt. ze leek op dat kattenmeisje. mishcien was ze gewoon een mens in de droomwereld. nou ja, een mens meer een halfmens. ik liep naar buiten en maakte haar wakker ik boog me over haar heen om haar beter te bekijken.


    welkome to my garden of fantasy

    4Everdeen schreef:
    {zo dus:



    maar toen zag ik die xD:


    {HAHAHA geniaal!}


    welkome to my garden of fantasy

    {g2g :S bye!!!}


    Tijd voor koffie.

    {sophie, reageer. maar ja, wat doen we met die gene op unbelivebol?}


    welkome to my garden of fantasy

    {I don't know :S, wat wil jij? }

    Fluffy Catnip
    Als ik wakker word, kijk ik ineens recht in de ogen van een mens. Ik schrik zo erg, dat ik uithaal en blaas, en wegren. Terwijl ik in de bosjes schuil, heb ik meteen spijt. Aarzelend loop ik naar haar toe en geef haar een likje.

    Eliza Efiáltis
    Badend in het zweet word ik wakker. In mijn haast om te bewegen, val ik het bed uit. Ik blijf een fractie zo liggen, maar sta dan op. Als een reflex leg ik mijn hand op mijn arm. Tot mijn verbazing zie ik dat die wond er ook echt nog is. Ik was er al eerder geweest, maar dit was nog niet gebeurd. Of was ik het gewoon vergeten? Ik loop naar de teil en gooi water in mijn gezicht. Wat ik nu niet moet doen is helemaal uitfreaken.


    Tijd voor koffie.

    {ik weet het niet, aan de ene kand staad die persoon wel een half jaar op standy en is het zowat onze rpg, maar aan de andere kand kan een nieuw persoon geen kwaad. ik weet het niet.}
    louize
    ik houd de deur voor de kat open en ze loopt nieuwschierig naar binnen. ik voel me nu een ofandere gek die deuren voor katten openhoud. daarna loop ik naar de koelkast en pak wat melk. dat doe ik in een schoteltje en geef het aan de kat. ''zeg, jij bent vast en zeker dat kattenmeisje''


    welkome to my garden of fantasy

    {Ja, het is wel weer iets nieuws, misschien is het leuk...
    Maar ik moet nu gaan, dus nog veel plezier op je feestje!}

    Fluffy Catnip
    Dankbaar lik ik het schoteltje op. Het meisje begint met praten. "Zeg, jij bent vast en zeker dat kattenmeisje," begint het meisje. Het schoteltje is op, en ik begin mezelf te wassen. Kattenmeisje? Ik ben een kat! Anders zou ik nu mijn pootje niet likken. Trouwens, ken ik dit meisje eigenlijk wel? Ik bedoel, als ze een van die drie mensen in die wereld was, zag ze er nu heel anders uit. Ik ben klaar met wassen, en begin het meisje alleen maar aan te staren.


    Tijd voor koffie.

    {ik zeg wel tegen die gene dat hij of zij in de rpg mag komen}
    louize
    de kat begreep blijkbaar niet wat ik zij. we staarde elkaar een tijdje aan toen ik opeens op een idee kwam. ik had mezelf in die wereld genoeg gezien in die spiegel van mij dat ik het nu wel kon natekenen. ik pakte snel potlood en papier en tekende de droomwereld ik. daarna tekende ik een pijl die van de droomwereld wees naar de echte ik en hield hem voor de kat.


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ik word enthousiast door de mooie tekening, en ik ren snel even naar buiten. Ik stamp even flink rond in een modderpoel, en ren terug naar binnen, de modderpootjes achter me negerend. Teruggekomen, zet ik resoluut een pootafdruk op de tekening. Ik miauw enthousiast!


    Tijd voor koffie.

    {



    Sorry, had to do it :3}


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik glimlag. ze is het dus echt en ik leg de tekening weer neer. ik loop naar de keuken om wat eten voor ons te halen maar glij dan uit over de modder op de vloer. ik begin te lachen en de kat schaterde het uit, zover katten dat kunnen doen.


    welkome to my garden of fantasy

    4Everdeen schreef:
    {



    Sorry, had to do it :3}

    geniaal
    patty :3


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Ze glijd uit, maar begint te lachen. Miauwend ren en spring ik rondjes om haar heen. Als ze op staat en naar de keuken loopt, spring ik op het aanrecht, en begin haar hele keuken te bekijken.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik pak een stuk vlees en begin het te bakken. fluffy komt dichterbij en kijkt nieuwschierig naar het sissende en lekkerruikende stuk vlees. als ze haar poot uitsteek duw ik haar zachtjes weg. ''dat is veels te heet.'' als het het klaar is zet ik een klein stuk op een bord op de keukenvloer en ga er zelf naast zitten. ik pak de maijo en flots er een grote klodder op mijn bord. dan valt me op dat fluffy geen halsband of penning heeft. ''zech ben jij een zwerfkat?''


    welkome to my garden of fantasy

    Fluffy Catnip
    Verlekkerd en mijn lippen likkend kijk ik naar de pan. Er komt een belletje uit. Nieuwschierig steek ik mijn pootje uit, maar het kledingveranderendemeisje duwt me weg. Ik spring van het aanrecht af en begin mijn pootje te likken. Dan zet ze een bord met vlees op de grond neer, en ik eet op. Het is lekker!

    "Zeg, ben jij een zwerfkat?" in de eerste instantie geef ik geen antwoord, maar als ik uitgegeten ben, kijk ik op. Ik kijk haar aan met mijn grote ogen, en geef geen antwoord.


    Tijd voor koffie.