• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Mijn vingers raken alle verkeerde noten en er branden tranen in mijn ogen.
    Het stukje dat ze beide gemeen hebben zou je eigenlijk op moeten vrolijken maar maakt je juist nog banger.
    'Hannah zal mij nooit meer opvrolijken. Nana...' Ik viel stil, net als mijn handen en voelde dat ik weer trilde. Ik had geen controle gehad over die kus. Alsof ik haar nodig had. Mijn zucht word wazig. Ergens hoor ik de bel. Nablijf uur is afgelopen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ry schreef:
    [Ik kan niks met Chay xd ]


    Leannan schreef:
    [Diana en Dwayne hebben niets te doen, wie wilt hen meeten?]


    Hook up! 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liberty April Ramirez

    Ik beet even op mijn lip en wou wat zeggen maar werd verstoord door de bel. 'Het zal je achterna blijven komen, alleen al omdat je er niet overheen bent,' Zijn gezicht verzette zich en ik zag tranen opkomen. Ik zuchtte en nam hem even in mijn armen, 'Het is nu of nooit,' zeg ik dan en doelde op het huilen, 'Je weet wat ik bedoel,' zeg ik er nog achterna. Hij heeft het zelfde als dat ik heb. Geen controle over je emoties, en je weet dus ook niet wanneer dit ooit nog terug komt. 'Hou het alstjeblieft niet binnen,' zeg ik dan nog. Dit lokaal was gelukkig een reserve lokaal, hier was ik zeker van dat niemand kwam. Het trouwens helemaal verstopt en dat was de reden waarom ik hier kwam. Als ik hier zou spelen zou niemand me lastig vallen, had ik geen problemen met mijn podium angsten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Escritura schreef:
    (...)

    Hook up! 8D


    Ik heb altijd Taylor nog dus zeg maar, ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Ik heb altijd Taylor nog dus zeg maar, ;d


    Hij kan wel naar Chay ;d


    El Diablo.

    [ Hij staat met Cheryl maar ik verzin wel ff iets ]

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik zuchtte even en de les was duidelijk al afgelopen. 'Ik moet gaan, mij is alles duidelijk,' zeg ik dan. 'Als ik je nog moet helpen met je grammatica, ik ben hier,' zeg ik en loop dan het lokaal uit waarna ik door de gangen loop.

    [ waar is ze?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    Hij begon keihard te lachen en ik wist niet of het überhaupt mogelijk was, maar de kleur werd alleen maar roder, waardoor ik me wegdraaide van hem en mijn handen voor mijn wangen sloeg.
    ‘Alléen nog maar gezoend? Dus het is officieel, jullie hebben iets, of niet?’ vroeg hij nieuwsgierig, waarop ik gelijk antwoordde. De rode kleur verdween en ik keek hem ongemakkelijk aan. ‘Eigenlijk weet ik dat niet…’
    ‘En waarom wil jij geen kinderen? Ik wil later peetoom worden, ja!’ Ik stak mijn neus weer nep-verwaand in de lucht. ‘Dan heb je pech, meneertje. Zorg eerst maar voor je eigen kinderen.’
    Ook al zei ik dat voor de grap, in mijn gedachten ging het om Amen. Ik snapte er eigenlijk niets meer van, als ik aan Amen dacht had ik eigenlijk twee gevoelens. Één ervan was alsof ik hem nodig had om te overleven, zijn aanrakingen, zijn lippen…
    De andere was dat ik hem wilde slaan of bang was dat hij weg zou lopen uit mijn leven, een soort teleurstellend gevoel, een verlatingsangst. En ik had dat groot.
    Dan hoor ik de bel die me uit mijn gedachte wekt. 'Nablijfuur is voorbij!'

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:31 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Hou het alstjeblieft niet binnen.'
    'Je vergeet dat ik ook een acteur ben.' Ik sluit mijn ogen en concentreer me, dwing de tranen terug, tover een charmante glilach op mijn gezicht. Het was moeilijker dan normaal.
    'Het komt wel goed met mij, Lib.' Ik sta op en sla een laatste noot aan op de piano. De school dag was zo goed als voorbij. Voor mij, tenminste. Liberty geef ik een kus op haar voorhoofd.
    'Bedankt voor alles.' daarna jat ik haar mobiel uit haar zak, typ mijn telefoon nummer er in en geef het terug.
    'Ik ben er voor je, okay? Als je me nodig hebt.'
    door dit alles voel ik dat ik een band heb met Liberty. Geen band zoals met Nana, want dat kon niemand begrijpen, maar een vriendschappelijke band. alsof ze het zusje is dat nooit geboren was. ik haal een hand in mijn haar. en nu? Naar huis? Naar vader die geen zak om me geeft? Het zal moeten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bij het zwembad op zo'n stoel ;d]


    El Diablo.

    [ik ben slapen. Morgen ben ik pas heeeel laat thuis..]


    Me so good.

    Brutus schreef:
    [ik ben slapen. Morgen ben ik pas heeeel laat thuis..]

    [okay, okay dan, waarschijnlijk ga ik dan wel ergens anders met Nana naartoe, maar ik geef je wel een samenvatting ^^ trusten dollie xoxo]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ook ik sta op en zucht, 'Acteur of geen acteur laat je zelf niet zo diep zinken,' Ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel waarna ook ik zijn telefoon stal, 'Voor het geval dat jij mij nodig hebt, vergeet niet. Je staat er echt niet alleen voor,' ik toetste mijn nummer in, sloeg het op en gaf het terug. 'Ik moet maar vertrekken naar mijn kamer denk ik,' mompel ik dan.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik liep terug naar het zwembad, Liberty was haar sleutel én ketting vergeten. Ik zocht het en zag Chay nog zitten. Ik pakte de sleutel, 'Moet je niet al het bad uit? Schooldag is over,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Sorry voor late reactie. Ik was nog even geshockeerd door die wedstrijd van Barca - Chelsea. D: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    amen Raphael Elyon
    ik knik alleen, neem mijn telefoon zodra het nummer is opgeslagen, mompel een tot ziens en loop weg. ik voel me.. Duizelig, verloren. Er lopen veel mensen op de gang, vaak loop ik tegen iemand op maarik zie weinig door de tranen in mijn ogen. zodra ik buiten ben ren ik naar het bushokje. Daar is niemand. Gelukkig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chayenne

    'Moet je niet al het bad uit? Schooldag is over,' zei iemand opeens, ik wist al wie. Taylor. Ik keek op, 'eigenlijk wel' grinnik ik. Ik sta op uit de stoel, en loop naar Taylor. 'En wat doe jij dan hier' vraag ik lachend.


    El Diablo.