• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Eigenlijk is het veel te warm voor een pyjama, vind je niet? Stel je voor, als je hier was, was het nog warmer. Ehm, ik zit hier met Charlie, en ik weet niet of ze morgen meegaat of niet. Zoja, dan zal ze moeten meerijden, en zo niet, ik kan haar toch niet alleen laten?"
    Ik slik even en trek wat aan de kraag van mijn t-shirt. Het is inderdaad warm.
    "P-py-pyjama?" is het enige dat ik kan herhalen.
    Ik haal een hand door mijn haar en laat vervolgens mijn voorhoofd tegen mijn hand steunen. Van Michael's aanwezigheid ben ik me nu totaal niet meer bewust.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"P-py-pyjama?"
    Stiekem geniet ik hiervan.
    "Ja, je weet wel. Een kledingstuk dat je aandoet om te slapen? Of normaal gezien toch, ik heb het even uitgetrokken, het is hier redelijk warm."
    Niet helemaal waar, ik heb het nog steeds aan, maar Arion een beetje plagen is altijd leuk.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Arion

"Ja, je weet wel. Een kledingstuk dat je aandoet om te slapen? Of normaal gezien toch, ik heb het even uitgetrokken, het is hier redelijk warm."
    Ik leg mijn hand neer en vergeet dat mijn hoofd er tegen steunde waardoor dat met een knal op tafel komt. Ik jammer even inwendig. Liefst van al zou ik nu in mijn auto springen en naar haar toe rijden.
    "En ik maar denken dat jij zo braaf was," zucht ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"En ik maar denken dat jij zo braaf was."
    Ik giechel zachtjes.
    "Ik ben toch braaf? Ik lig mooi in mijn bed, zoals je hebt gezegd. Te wachten tot iemand me komt onderstoppen."
    Lipbijtend probeer ik mijn lach in te houden.
    "Als jij je kandidaat voelt... Ik denk dat Charlie al slaapt," fluister ik.

Arion

"Ik ben toch braaf? Ik lig mooi in mijn bed, zoals je hebt gezegd. Te wachten tot iemand me komt onderstoppen. Als jij je kandidaat voelt... Ik denk dat Charlie al slaapt."
    Er loopt een ijskoude rilling over mijn ruggengraat en ik krijg kippenvel op mijn hele lichaam. Ik schud mijn hoofd. Niet als Charlie- Charlotte elk moment kan wakker worden. Ik wil met haar alleen zijn.
    "Onderstoppen?" grinnik ik. "Je bent slecht, Mary."

Mary

"Onderstoppen? Je bent slecht, Mary."
    "Wat? Waarom ben ik slecht?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ik mis je, dat is alles."
    Lipbijtend houd ik mijn lach in. Dit is grappig en zielig tegelijkertijd. De arme jongen. Al zou ik er vrijwel alles voor geven om zijn hoofd nu te zien.

[Aju paraplu, en tot zondag ;D]

Arion

"Wat? Waarom ben ik slecht? Ik mis je, dat is alles."
    Net omdat ik zo aandachtig luister, hoor ik haar grinniken. Ze speelt een spelletje. Ik krijg haar morgen wel terug.
    "Echt? Dan mag je dat morgen wel even tonen. Ik denk niet dat ze me bij Engels zullen missen," antwoord ik, haar spelletje meespelend. Natuurlijk verwacht ik niet dat we op school- En al zeker niet de eerste keer. Maar dat zij dat even gelooft kan geen kwaad.
    "Wat denk je?" vraag ik met een diepe stem.
    En als Michael denkt dat ik al met haar geslapen heb, dan is dat alleen maar positief voor mijn reputatie. Wacht eens even, dat is waar ook, ik zit bij Michael.

Mary

"Echt? Dan mag je dat morgen wel even tonen. Ik denk niet dat ze me bij Engels zullen missen. Wat denk je?"
    Een zenuwachtig gevoel trekt door mijn onderbuik wanneer hij dit zegt en bijt op mijn lip.
    "Hmm, daar houd ik je aan," zeg ik zwoel.
    Een glimlach speelt op mijn lippen.
    "Ik wou dat je hier was, en dat meen ik," zeg ik zacht na een tijdje.

Michael

ik verfrommel het rozenblaadje met mijn hand en sla langzaam op. Voorzichtig gooi ik het in de prullebak en ik leun tegen het aanrecht. Met een half oor luister mee met het telefoongesprek van Arion -en hoogswaarschijnlijk Mary-. Zijn woorden dringen niet echt tot me door. Ze klinken te opgewekt, vrolijk zelfs. Ik draai me naar het aanrecht en uit één van de kastjes haal ik een pak crackers. Één voor één eet ik de droge dingen weg. Het smaakt nergens naar en plakt verschrikkelijk tussen mijn tanden en aan mijn gehemelte maar mijn honger stillen doet het wel. Voorlopig dan want mezelf kennende heb ik meer nodig dan zeven droge crackers.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Hmm, daar houd ik je aan. Ik wou dat je hier was, en dat meen ik," zegt ze verleidelijk en vervolgens zacht. Ik glimlach. Ze is om op te eten. Ik schud lachend mijn hoofd en kijk dan naar Michael die opstaat en iets uit de kast haalt. Ik hoor het eten tussen zijn tanden kraken en frons mijn wenkbrauwen.
    "Mary, liefje, ik moet gaan. Slaap zacht. Ik zie je morgen wel," zeg ik rustig. Ik wilde meer zeggen dan enkel dit, maar ik heb er de woorden niet voor. In elk geval geen woorden die ik wil gebruiken in het bijzijn van een ander. Ik wacht nog even op een antwoord en druk dan het gesprek af.
    "Is dat alles dat je gaat eten?" vraag ik aan Michael. "Mijn moeder kennende heeft ze sowieso teveel lasagne gemaakt, we kunnen wel een portie missen," bied ik aan.

Michael

"Is dat alles dat je gaat eten? Mijn moeder kennende heeft ze sowieso teveel lasagne gemaakt, we kunnen wel een portie missen."
    Ik draai me naar hem toe.
    "Dat hoeft niet," wijs ik zijn aanbod af. "Ik heb niet zo'n honger. Zoveel heb ik vandaag ook niet gedaan, in een bed gelegen en wat rond gelopen, het stelt niets voor," zeg ik voornamelijk om mezelf te overtuigen. "Ik ga zo slapen en morgen gewoon weer vrolijk naar school. Trainen mag ik trouwens nog niet dus zou jij dat tegen coach willen zeggen?" praat ik erover heen.
    Snel stop ik de laatste cracker in mijn mond en verfrommel het platic papiertje en gooi het weg - net zoals het rozenblaadje.

Mary

"Mary, liefje, ik moet gaan. Slaap zacht. Ik zie je morgen wel."
    Niet meteen wat ik verwachtte, dus voordat het echt tot me doorgedrongen is dat hij het gesprek beeindigd heeft, en ik een antwoord wilde geven, heeft hij al opgehangen. Ik haal mijn schouders op en zet mijn gsm uit. Ik sta nog even op om naar Charlie te gaan kijken, en nog wat water te drinken.

Arion

"Dat hoeft niet. Ik heb niet zo'n honger. Zoveel heb ik vandaag ook niet gedaan, in een bed gelegen en wat rond gelopen, het stelt niets voor. Ik ga zo slapen en morgen gewoon weer vrolijk naar school. Trainen mag ik trouwens nog niet dus zou jij dat tegen coach willen zeggen?"
    Ik haal mijn schouders op en knik even.
    "Het was maar een voorstel, mijn moeder mag je wel dus ze zou er geen probleem van maken," zeg ik rustig. Ik zucht even. "En ik vertel het hem wel, als ik tenminste nog in het team zit. Mijn aanwezigheid bij Glee is niet echt om over naar huis te schrijven. Ik ben nogal afgeleid."
    Ik haal een hand door mijn haar en slik even. Ik hoop niet dat ze me uit het team trappen vanwege die stomme punten. Dat heeft toch niks met hockey te maken? Ik hou ervan om op het ijs te staan.

Charlotte

Ik hoor Mary de woonkamer weer binnen komen. Slapen lukt niet, mijn gedachten laten me niet met rust. En Mary's stem ook niet.
    "Je moet die jongen niet zo plagen," zeg ik kalmpjes. "Dunne muren," verklaar ik hoe ik dat weet.
    Ik blijf rustig liggen en trek het deken wat meer over me heen. Ik zou een moord plegen om die bank van haar overal te kunnen meenemen. Hij ligt zo comfortabel en geeft veel warmte af.
    "Misschien ben je toch niet zo'n non."