• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

"Tuurlijk komt er veel van mijn kant, je hebt me nodig. Ik zal je laten slapen. Geef maar een gil als er iets is. Slaapwel, lieve Charlie."
    Ik laat haar me onderstoppen, soms is ze zoals de moeder die ik al zo lang moet missen. En daar heb ik nu wel nood aan.
    "Ik kan niet beloven dat ik alleen dan zal gillen," zeg ik zacht. De bui waarin ik nu verkeer is een perfecte trigger voor mijn nachtmerries. Laten we maar hopen dat ik te moe ben om te dromen.
    "Slaapwel, Mims."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Ik kan niet beloven dat ik alleen dan zal gillen. Slaapwel, Mims."
    Nog even kijk ik haar bezorgd aan.
    "Mijn bed is nog steeds groot genoeg, als je dat zou geruststellen, maar ik dwing je niet."
    Ik loop nog even naar de keuken, voor het glas water dat ik nog steeds niet heb genomen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Charlotte

"Mijn bed is nog steeds groot genoeg, als je dat zou geruststellen, maar ik dwing je niet."
    Ik glimlach even en schud mijn hoofd. Terwijl ze weg loopt draai ik me op mijn zij. Een gevoel van slaap overmant me en ik kan het haast niet tegen houden.
    "Nee, ik zou je waarschijnlijk toch maar uit bed schoppen ofzo," weet ik nog te mompelen.
    Ik zucht diep en ga in foetus houding liggen, het deken zo ver mogelijk over me heen. Stiekem wilde ik dat ik nu een teddybeer had.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Nee, ik zou je waarschijnlijk toch maar uit bed schoppen ofzo."
    Ik grinnik zachtjes en wanneer ik naar mijn kamer loop, stop ik even.
    "Charlie, kijk."
    Ik neem de knuffel van de kast.
    "Goh, die heb ik meer dan tien jaar geleden gekregen van jou, omdat ik altijd nachtmerries had over papa."
    Ik bekijk de beer en reik hem naar haar uit.
    "Hij heeft toen zijn werk goed gedaan, dus ik ben er zeker van dat dat nu ook wel lukt. Jij hebt hem meer nodig dan ik."

Charlotte

"Charlie, kijk. Goh, die heb ik meer dan tien jaar geleden gekregen van jou, omdat ik altijd nachtmerries had over papa. Hij heeft toen zijn werk goed gedaan, dus ik ben er zeker van dat dat nu ook wel lukt. Jij hebt hem meer nodig dan ik."
    Met moeite weet ik één oog te openen. Voor me houdt ze een teddybeer die zo te zien al heel wat meegemaakt heeft. Misschien kan ik dat kleine knulletje morgen oplappen. Dankbaar neem ik hem in mijn armen en trek het pluizebeest tegen me aan. Ik grinnik even.
    "Dank je, Mimsy. Maar blijf uit mijn gedachten, straks denk ik nog dat je een vampier bent," zeg ik met een klein glimlachje op mijn lippen.

Mary

"Dank je, Mimsy. Maar blijf uit mijn gedachten, straks denk ik nog dat je een vampier bent."
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Ik snap je niet."
    Fronsend knip ik nog even het licht aan in mijn kamer, maar ga al snel weer bij Charlie staan.
    "Wil je hem niet?"

Charlotte

"Ik snap je niet. Wil je hem niet?"
    Ik frons mijn wenkbrauwen en open mijn mond een stukje.
    "Nee, ik lag net te denken dat ik een teddy wilde toen jij met dit kereltje op de proppen kwam," antwoord ik. "Ken je Twi- Oh laat ook maar, die film is toch te melancholisch."
    Eigenlijk hoor ik Mary ook niet te vergelijken met Edward Cullen. Mocht ze al zo'n glinsterend dood mensje zijn, dan zou ik eerder kiezen voor Esme, moederlijk, warm en vastberaden.

Mary

"Nee, ik lag net te denken dat ik een teddy wilde toen jij met dit kereltje op de proppen kwam. Ken je Twi- Oh laat ook maar, die film is toch te melancholisch."
    Ik grinnik.
    "Dat heet telepathie, Charlie."
    Bij het horen van de naam van de film moet ik lachen.
    "Volgens mij heb ik zelfs die dvd."

Charlotte

"Dat heet telepathie, Charlie. Volgens mij heb ik zelfs die dvd."
    Ik schud mijn hoofd en lach even.
    "Ja, nou, ik vind het doodeng dat telepathetisch gedoe," antwoord ik met gefronste wenkbrauwen. "Mijn gedachten zijn het enige dat ik nog heb," voeg ik er zacht aan toe.
    Ik verwacht niet dat mensen me begrijpen, niet altijd. Soms is het goed om even een uniek wezen te zijn waar anderen niks van snappen.

Mary

"Ja, nou, ik vind het doodeng dat telepathetisch gedoe. Mijn gedachten zijn het enige dat ik nog heb."
    Ik glimlach zacht.
    "Het was gewoon toeval. Je hebt gelijk, je gedachten zijn prive."
    Ik sta op.
    "Als je het niet erg vindt, ik ga slapen, of ik zie er morgen uit als een zombie."

[En die laatste zin telt ook voor mij. I'm off ^^]

Charlotte

"Het was gewoon toeval. Je hebt gelijk, je gedachten zijn prive. Als je het niet erg vindt, ik ga slapen, of ik zie er morgen uit als een zombie."
    Ik schud zachtjes mijn hoofd. Ik vind het helemaal niet erg, zelf kan ik ook wel wat slaap gebruiken.
    "Droom zacht, en liefst niet over Arion. Straks kreun je het hele appartement bij elkaar," lach ik.
    Ik sluit mijn ogen, neem de teddy bij me onder het deken en trek het deken vervolgens weer goed. Alle gedachten die ik heb beginnen weg te ebben, tot er niks meer van ze over blijft.

Mary

"Droom zacht, en liefst niet over Arion. Straks kreun je het hele appartement bij elkaar."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Zoveel fantasie heb ik nu ook weer niet, Charlie. Ik zal je waarschuwen wanneer ik er wél over kan meespreken."
    Ik werp haar nog een luchtkusje toe en loop mijn slaapkamer. De deur laat ik openstaan. Ik kruip tussen de lakens en knip het licht uit.
    "Slaapwel, Charlie," zeg ik nog zacht.

[Next day?]

[Prima vandaag ben ik, net als gister, er niet heel er lang.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Ik weet nog niet. Normaal zouden we weggaan, maar ja...]