• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Tja... Ik ga maar eens wat inspiratie zoeken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Kreunend ga ik rechtop zitten. Wakker worden staat nou eenmaal niet bovenaan mijn lijstje van favoriete dingen. Ik stap uit ben en werp een blik op de nog slapende Jeremy. Uit mijn broekzak haar ik mijn sigaretten en slaap dronken loop ik naar beneden. In de keuken zet ik een kop koffie en buiten steek ik mijn sigaret op. Genietend ga ik in het ochtend zonnetje zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    -slaapt nog :')-


    Mary

    Kreunend rek ik me uit en open de gordijnen, waardoor mijn kamer meteen gevuld wordt met zonnestralen. Met een warhoofd loop ik mijn slaapkamer uit en geeuwend loop ik naar de keuken, waar ik de koffie alvast laat lopen. Ik probeer het zo stil mogelijk te doen om Charlie niet wakker te maken. Ik zet alvast wat ontbijt klaar, en ga in mijn slaapkamer mijn kleren al uitkiezen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik trek het deken volledig over mijn hoofd als ik Mary heen en weer hoor lopen.
    "Neeeee," kreun ik vol afgunst.
    Ik heb helemaal geen zin om op te staan, ik voel me namelijk alles behalve uitgeslapen en school interesseert me op dit moment niet zoveel. Ik heb geen zin om er mijn nieuwe broek te gaan slijten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Neeeee."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Goedemorgen, zonneschijn. Je ontbijt staat al klaar."
    Ik schenk glimlachend de koffie uit en haal een hand door mijn haren, die vol knopen zitten. Ik ga zo wel douchen.
    "Kom, schone slaapster."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Goedemorgen, zonneschijn. Je ontbijt staat al klaar. Kom, schone slaapster."
    Ik kreun nog een keer en ga op mijn buik liggen om de bank stevig vast te grijpen.
    "Nee, zon niet goed voor Charlie. Zetel wel," mompel ik.
    Ik kruip nog wat dieper onder het laken.
    De geur van koffie dringt mijn neusgaten binnen, maar ik ben te lui om op te staan. Met één hand grijp ik de bank nog vast terwijl ik de andere omhoog steek ik omhoog.
    "Ko-ffie," mompel ik opnieuw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Of ik er vanavond ben ligt eraan. We moeten condoleren.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Voorzichtig neem ik een slok van de hete koffie. Het bruine, bittere goedje smaakt heerlijk in de vroege morgen. De cafeïne maakt me steeds mee wakker. De rook van mijn sigaret laat ik via mijn sigaret ontsnappen. Ergens heeft het wel iets grappigs. Ik sta in mijn onderbroek en shirtje buiten met een kop dampende koffie en een sigaret. De overbuurman heeft in ieder geval de ochtend van zijn leven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ai. Iemand in je familie?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja, aangetrouwd. Ik kende hem niet heel goed maar wel heel jong. Waar ik me meer zorgen over maak is mijn oma. Het duurt niet lang voordat die ook gaat. Ik ben btw eten.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:32 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Nee, zon niet goed voor Charlie. Zetel wel. Ko-ffie."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, er is alleen koffie voor mensen die uit hun luie zetel komen. Hup."
    Om haar te pesten neem ik een slurpende slok van mijn tas.
    "En je gaat mee naar school, of je nu wilt of niet. Dus ik zou me maar haasten als ik jou was, Arion staat hier binnen 30 minuten om ons op te halen."
    Ik blijf haar aankijken, maar er staat toch iets geamuseerd op mijn gezicht.


    Jeremy

    Halfslapend merk ik dat Donna niet meer naast me ligt. Ik rek me uit en doe een broek aan, om beneden te gaan kijken waar ze is. Ik merk al meteen dat ze buiten staat met een sigaret, en besluit hetzelfde te nemen. Ik schenk voor mezelf ook wat koffie in en ga achter haar staan.
    "Goedemorgen, schone slaapster," zeg ik met schorre stem.
    Ik druk mijn lippen in haar hals en leg een arm om haar middel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Nee, er is alleen koffie voor mensen die uit hun luie zetel komen. Hup. En je gaat mee naar school, of je nu wilt of niet. Dus ik zou me maar haasten als ik jou was, Arion staat hier binnen 30 minuten om ons op te halen."
    Na een kleine snik ga ik rechtop zitten en zet puppy-oogjes op die ik boven de rugleuning van de bank laat uit komen.
    "Koffie?" vraag ik zo lief mogelijk.
    Ik steek een hand uit en maak een 'hebben' gebaartje.
    "Ik zit al recht," mompel ik.

    Arion

    Ik verkoop de wekker een mep als dat ding me wakker maakt. Waarom begint school dan ook op zo'n onmenselijk uur? Ik geeuw, draai me nog een keer om, mopper omdat ik geen tijd heb om te blijven liggen, rek me uit, sla de dekens van me af en ga rechtop zitten. Ik gaap nog een keer en wrijf in mijn ogen. Dan neem ik snel wat kleren en ga naar de badkamer waar ik me douche, scheer en aankleed.
    Vervolgens ga ik mijn kleine Auryn wakker maken, die blijkbaar gisteren mam heeft kunnen overtuigen Wolfje bij haar te laten slapen. Ik schud lachend mijn hoofd en til de puppy op die meteen aan mijn duim begint te knagen. Dat zal hij wel moeten afleren maar voorlopig kan het geen kwaad. Met een paar zachte woordjes, krijg ik ook mijn zusje wakker. Terwijl zij naar de badkamer gaat, slenter ik de trap af, geef de hond wat eten en ga zelf aan tafel zitten. Ik vul een kom met cornflakes en giet er wat melk over. Dan haal ik mijn mobiel boven en sms naar Mary.
    "Goeiemorgen, mopperkont. Kom ik je straks halen? x"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Koffie? Ik zit al recht."
    Ik zucht even en geef haar haar mok koffie.
    "Voila, nu blij?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Wil je nu ontbijten, of eerst douchen?"
    Mijn gsm gaat in de slaapkamer, en ik ga hem even halen. Ik moet even lachen om Arion's sms.
    Is goed. Binnen 30 minuutjes? x
    PS: Ik mopper niet.

    Ik leg hem op mijn hoofdkussen en loop weer naar Charlie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Goedemorgen, schone slaapster."
    Ik voel een paar lippen in mijn hals. Zachtjes giechel ik en ik neem nog een haal van mijn sigaret.
    "Goedemorgen," grinnik ik zachtjes.
    Ik draai me naar hem toe en druk een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Goedemorgen."
    Glimlachend druk ik een kusje op haar lippen, en sluit even mijn ogen.
    "Klaar voor school?" vraag ik geamuseerd.
    Ik neem een trek van mijn sigaret, blaas de rook uit en neem een slok hete koffie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.