• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Het valt toch nog best mee?"
    Ik frons even.
    "Vind je? Kan je nog erger dan?"
    Uitdagend kijk ik haar aan. Een grijns speelt om mijn mond en plagerig kus ik haar lichtjes.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Vind je? Kan je nog erger dan?"
    Lacherig kus ik hem terug.
    "Het kan altijd erger," grinnik ik.
    "Maar niet nu. Nu gaan we braaf naar school."
    Ik loop de badkamer uit en doe mijn hakken aan.
    "Kom Dmitri, we gaan."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Het kan altijd erger. Maar niet nu. Nu gaan we braaf naar school. Kom Dmitri, we gaan."
    Zacht morrend volg ik haar en neem haar in mijn armen. Ik verberg mijn gezicht in haar hals.
    "We hebben nog een half uur?" mompel ik zacht, en laat subtiel mijn handen naar haar kont zakken.

Donna

Ik voel zijn armen weer rond mijn lichaam glijden.
    "We hebben nog een half uur."
    Mijn twijfeling is over als ik zijn handen op mijn kont voel. Met een kleine grijns druk ik kleine kusjes in zijn hals.
    "Het is weer eens iets anders, seks met een Rus."

Jeremy

"Het is weer eens iets anders, seks met een Rus."
    "Ek hew ven mooj maizjez," zeg ik met een zwaar, Russisch accent.
    Lachend til ik haar op en draag haar naar de slaapkamer, waar ik ons op bed laat neervallen.

Donna

"Ek hew ven mooj maizjez."
    Lachend sla ik mijn benen rond zijn middel als hij ons op bed laat vallen. Passioneel druk ik mijn lippen op de zijne. Liefdevol zoen ik hem terwijl mijn handen een weg vinden onder zijn shirt. Mijn lippen laten de zijne los en ik draai ons op zodat ik bovenop zit. Plagerig druk ik kleine kusjes op zijn lippen en in zijn hals.

Jeremy

Ik kreun zacht wanneer ze haar lippen in mijn hals plaatst, en trek mijn shirt over mijn hoofd uit. Ik laat mijn handen over haar strakke buik glijden, onder de stof van haar shirtje, en laat ze verder afdwalen naar haar borsten. Zachtjes begin ik ze te masseren, en druk mijn lippen weer passioneel en ruw op de hare. De opwinding in mijn lijf begint alweer toe te nemen.

Donna

Ik kreun zachtjes als zijn handen mijn borsten beginnen te masseren. Ruw zoen ik hem terug terwijl mijn nagels over zijn lichaam krassen. Iets wat ongeduldig probeer ik zijn broeksknoop los te maken. Als het niet lukt trek ik mijn eigen shirtje maar uit.

Jeremy

Grijnzend kijk ik haar aan wanneer ze ongeduldig wordt, en maak zelf mijn broeksknop maar los.
    "Zo gehaast, prinses?"
    Met een geamuseerde blik in mijn ogen neem ik haar prachtige lichaam voor de zoveelste keer in me op.
    Mijn handen glijden naar de rand van haar broek, en door mijn rustig blijven, lukt het sneller dan bij haar.

Charlotte

"Charlie," zeurt ze. "Ik heb geen heel ontbijt klaargezet om het weer weg te gooien. Eet op z'n minst een klein hapje?"
    Ik bijt even op mijn onderlip en richt mijn blik op een denkbeeldig pluisje op het deken, zodat ik haar pruillip niet hoef te zien. Ze verdwijnt even naar de slaapkamer en komt dan terug.
    "Kom je nu nog?" vraagt Mary als naar de keuken loopt.
    Ik wrijf even over mijn arm en kom overeind. De mok koffie zet ik op de keukentafel.
    "Ik ehm, ik ga eerst douchen," zeg ik met een -waarschijnlijk duidelijk geforceerd- glimlachje. Ik vind het jammer dat ze al dat eten op tafel heeft gezet, maar ik heb er toch niet om gevraagd. Ik neem de plastic draagtassen met mijn nieuwe kleren in en begeef me naar de badkamer.

Arion

"Tuurlijk lukt dat wel. Misschien heb ik tegen dan al iets aangetrokken ;D x"
    Ik rol lachend met mijn ogen en schud mijn hoofd. Ze is niet te schatten. Maar gezien ik graag deel, geef ik haar graag een koekje van eigen deeg. Ik lik even over mijn lippen en en begin te typen.
    "Oh, moeten we kleren aan dan? Goed goed, maar niet teveel, straks moeten ze toch weer uit ;P x
    Bluf, pure bluf. Maar bluffen is nog nooit zo leuk geweest. Nee, onze eerste keer zal niet op school gebeuren.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Donna

"Zo gehaast, prinses?"
    Ik kijk naar zijn handen die mijn broek openmaken.
    "We hadden toch maar een half uur?" vraag ik met een klein lachje.
    Ik schop mijn broek uit en zoen hem weer passioneel. Het opgewonden gevoel in mijn lichaam neemt steeds meer toe. Mijn handen glijden over zijn ontblote bovenlichaam.

Mary

"Ik ehm, ik ga eerst douchen."
    Ik glimlach zachtjes en knik.
    "Je weet alles liggen."
    Mijn goede humeur is meteen verdwenen. Dan ga ik maar alleen aan tafel zitten, en lees het nieuwe sms'je.
    "Oh, moeten we kleren aan dan? Goed goed, maar niet teveel, straks moeten ze toch weer uit ;P x"
    Ik grinnik even en schud lachend mijn hoofd.
    "Ik verplicht je nergens toe, hoor. En seffens krijg ik nog spijt dat we eerst naar school moeten ;P xx
    Ik zucht en leg mijn gsm naast mijn bord. Dan neem ik maar een boterham, en neem nog een slok van mijn koffie. Dit wordt, als het van Charlie afhangt, een supergezellige dag.

Jeremy

"We hadden toch maar een half uur?"
    Ik grinnik en beantwoord liefdevol haar kus. Mijn duimen haken zich in de rand van haar slipje, en ik trek het iets sneller naar beneden. Een half uur, het lijkt meer dan het in werkelijkheid is.
    Ik plaats mijn lippen in haar hals en zuig af en toe, tot er net geen plekjes ontstaan.

Donna

Ik kreun zachtjes als ik zijn lippen voel in mijn hals. Ongeduldig trek ik zijn boxershort naar beneden. Ik draai ons weer om zodat hij weer bovenop ligt. Mijn handen laat ik over zijn rug glijden en ik laat ze rusten op zijn kont.

Jeremy

Met veel moeite wacht ik nog even, en neem eerst nog een condoom uit het nachtkastje, en doe het om. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare, en streel even met mijn hand tussen haar benen. Langzaam glijd ik naar binnen en verstrengel onze vingers.

Donna

Ik kreun zachtjes als ik hem naar binnen voel glijden. Mijn benen sla ik rond zijn middel om hem weer dieper te voelen. Mijn nagels zet ik iets harder in zijn vel om een harde kreun te onderdrukken. Ik beweeg mee op zijn ritme wat me eigenlijk te langzaam gaan.