• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik zuig zachtjes op haar lip en verhoog het tempo een beetje. Een kreun verlaat mijn lippen wanneer ze haar nagels in mijn rus zet, en haar benen om mijn middel slaat. Met mijn ene hand begin ik weer zacht haar borst te masseren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik druk mijn lippen ruw op de zijne als hij mijn borst begint te masseren. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip terwijl ik mijn vingers met de zijne verstrengel. Zachtjes kreun ik zijn naam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Opgewonden kijk ik haar aan en druk mijn lippen op de hare. Ik verhoog het tempo nog een beetje en trek haar lichaam tegen me aan. Behendig draai ik ons om, zodat ze op me zit, en ik leg mijn handen om haar middel en blijf haar aankijken. Af en toe ontsnapt een kreun mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik buig me voorover en druk kleine kusjes in zijn hals. Langzaam ga ik met mijn lippen naar beneden. Ik druk kleine kusjes op zijn borstkas en buik. Ik voer het tempo nogmaals op en maak met mijn vingers kleine rondjes rond zijn navel. Met mijn lippen maak ik weer een weg terug naar zijn lippen waar ik hem liefdevol zoen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Donna," kreun ik zacht.
    Als ze zo blijft verderdoen, gaat het niet lang duren. Af en toe druk ik mijn heupen wat naar boven zodat ik wat dieper kom, en ik geniet met gesloten ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna."
    Ik kreun zachtjes als ik hem dieper voel. Dit gaat niet heel lang meer duren. Ik druk mijn lichaam tegen de zijne aan en kreun zachtjes. Mijn handen laat ik op zijn borst rusten en ik druk een klein kusje in zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Mijn handen volgen de contouren van haar lichaam, en ik laat ze op haar onderrug rusten. Ik druk mijn lippen op de hare, en kreun zacht, maar het wordt steeds luider. Ik prevel enkele keren haar naam wanneer ik mijn hoogtepunt voel opkomen, en draai ons weer om, zodat ik het tempo nog wat kan versnellen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik hap naar adem als hij nog sneller gaat. Opgewonden kijk ik hem aan en ik leg mijn armen rond zijn middel.
    "Jeremy," kreun ik hard.
    Mijn lippen druk ik ruw op de zijne om een harde kreun te onderdrukken.

    [Sorry dat ik steeds zo laat reageer.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Geeft niet hoor ^^]


    Jeremy

    Wanneer ze mijn naam kreunt, en haar lippen op de mijne drukt, voel ik dat ik ga klaarkomen. Ik stoot nog enkele keren met verhoogd tempo, en kreunend kom ik klaar. Hijgend druk ik mijn lippen op de hare, en breng mijn hand nog even tussen haar benen, zodat zij ook haar hoogtepunt kan bereiken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik vind het vooral zelf heel vervelend.]

    Donna

    Kreunend komt hij klaar. Wanneer zijn hand tussen mijn benen glijdt kreun ik zachtjes. Liefdevol zoen ik hem terug. Het duurt niet lang voordat ik ook mijn hoogtepunt heb bereikt. Kreunend kom ik klaar. Ik kan er niets aan doen maar grijnzend kijk ik hem aan en druk ik hijgend een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik sluit even mijn ogen en leg me naast haar neer. Het condoom gooi ik weg en kijk haar verliefd aan. Mijn lippen plakken weer tegen de hare, en ik kus haar zo liefdevol mogelijk.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik hou van je."
    Ik haal mijn hand door zijn warrige haren en kruip tegen hem aan.
    "En ik van jou," fluister ik zachtjes.
    Mijn arm sla ik rond zijn middel en mijn hoofd leg ik tegen zijn borstkas. Het is echt zo, ik hou van hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En ik van jou."
    Glimlachend kijk ik haar aan en leg mijn armen om haar heen, alsof ik haar wil beschermen. Eigenlijk is het ook wel zo. Als ik kon, beschermde ik haar tegen al het kwade dat haar wilde proberen pijn te doen.
    "Hmm, een kwartier. Dat hebben we flink gedaan," zeg ik grijnzend na een blik op de klok.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hmm, een kwartier. Dat hebben we flink gedaan."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Straks redden we het zelfs tussen de leswissels," grinnik ik.
    Ik druk een klein kusje op zijn zachte lippen en haal een hand door mijn haren.
    "Ik ga douchen," zeg ik zachtjes en ik kruip uit bed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Straks redden we het zelfs tussen de leswissels,"
    "Is dat een uitdaging?" vraag ik lachend.
    "Ik ga douchen."
    "Ik ga snel mee, verspillen we minder tijd."
    Ook ik kruip uit bed en neem haar hand vast. Ik trek haar mee naar de badkamer en kijk haar verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.