• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

"Voila, nu blij? Wil je nu ontbijten, of eerst douchen?"
    Ik knik en laat haar even op een antwoord wachten omdat ik eerst een paar gretige slokken van het donkere goedje drink. Ik sluit mijn ogen even en trek een gek gezicht. Dit is sterk spul. Ik maak even een smak geluidje en kijk Mary dan aan.
    "Douchen, ik heb geen honger," zeg ik stil.
    Ik breng de tas koffie weer naar mijn lippen en neem er kleinere nipjes van. Dat is beter.

Arion

Ik laat mijn lepel in mijn kom vallen als mijn mobiel gaat en moet wat melk, die omhoog spatte, van mijn gezicht vegen. Ik grinnik om mijn eigen enthousiasme. Wat die meid met me doet, ik heb er geen idee van. Ik lees de sms die ik net kreeg.
    "Is goed. Binnen 30 minuutjes? x
    PS: Ik mopper niet."

Ik stop snel nog een lepel cornflakes in mijn mond en typ terwijl ik kauw.
    Moet lukken. Meestal niet, nee ;D x
    Ik druk op verzenden en ondertussen komt een aangeklede Auryn bij me aan tafel zitten. Haar haar springt alle kanten uit.
    "Vergeten kammen?" lach ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Douchen, ik heb geen honger."
    "Charlie," zeg ik zagerig.
    "Ik heb geen heel ontbijt klaargezet om het weer weg te gooien. Eet op z'n minst een klein hapje?"
    Met een pruillipje kijk ik haar aan. Nu ga ik zielig doen.
    Ik hoor mijn gsm weer piepen en loop weer naar mijn slaapkamer. Lachend begin ik te typen.
    Tuurlijk lukt dat wel. Misschien heb ik tegen dan al iets aangetrokken ;D x
    Het kan absoluut geen kwaad hem weer wat te plagen. Voor alle veiligheid neem ik de gsm weer mee naar binnen, en leg hem op de keukentafel.
    "Kom je nu nog?" vraag ik zielig aan Charlie.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Klaar voor school?"
    Ik schiet in de lach.
    "En dat vraag jij?" grinnik ik.
    "Je komt nooit op school."
    Ik gooi mijn bijna opgebranden sigaret op de grond en druk hem uit. Mijn armen leg ik rond zijn hals en ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Maar ik ben er klaar voor."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"En dat vraag jij? Je komt nooit op school. Maar ik ben er klaar voor."
    Ik grinnik even en kus haar zacht terug.
    "Ja, dat wordt lachen. Leerkrachten wijs maken dat ik een nieuwe leerling ben."
    Ik leg mijn armen om haar middel en kijk haar lachend aan.
    "Oeh, misschien kan ik doen of ik uit Rusland kom."

Donna

"Ja, dat wordt lachen. Leerkrachten wijs maken dat ik een nieuwe leerling ben. Oeh, misschien kan ik doen of ik uit Rusland kom."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Rusland klinkt goed," grinnik ik.
    Ik geef hem een klein kusje.
    "Met jouw overtuigingskracht zullen ze je vast geloven. Dat weet ik zeker."

Jeremy

"Rusland klinkt goed. Met jouw overtuigingskracht zullen ze je vast geloven. Dat weet ik zeker."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ik zie het zo al voor me. Maardan moet ik ook nog een naam hebben. Weet jij een Russische naam ofzo?"
    Geamuseerd kijk ik haar aan, en liefdevol kam ik met mijn vingers door haar haren.

Donna

"Ik zie het zo al voor me. Maardan moet ik ook nog een naam hebben. Weet jij een Russische naam ofzo?"
    Ik bijt op mijn onderlip en denk even na.
    "We noemen je Vladimir."
    Nogmaals kijk ik hem goed en schud mijn hoofd.
    "Nee, geen Vladimir. Dat is te overdreven en daarbij lijk je helemaal geen Vladimir. Je bent meer een Dmitri."
    Zachtjes grinnik ik.
    "Dmitri Vasiljevitsj Poesjkin. Klinkt goed. Echt overtuigend."

Jeremy

"We noemen je Vladimir. Nee, geen Vladimir. Dat is te overdreven en daarbij lijk je helemaal geen Vladimir. Je bent meer een Dmitri. Dmitri Vasiljevitsj Poesjkin. Klinkt goed. Echt overtuigend."
    Fronsend trek ik mijn wenkbrauwen op.
    "Wil je dat nog eens herhalen?"
    Ik grinnik even.
    "Volgens mij is het overtuigender als ik mijn eigen naam zou kunnen uitspreken. Denk je niet?"

Donna

"Wil je dat nog eens herhalen. Volgens mij is het overtuigender als ik mijn eigen naam zou kunnen uitspreken. Denk je niet?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Dmitri Vas-il-je-vitsj Poesj-kin," herhaal ik dit keer langzamer.
    "Het is niet moeilijk als je het eenmaal onder de knie hebt. De eerste naam is je voornaam, die gebruik je vooral. De laatste je achternaam, die gebruiken leraren en die ander is alleen van belang als ze om je vader vragen," lach ik en ik geef hem een kus.
    Zit er toch nog een voordeel aan Lynn, het feit dat haar moeder Russisch is.

Jeremy

"Dmitri Vas-il-je-vitsj Poesj-kin Het is niet moeilijk als je het eenmaal onder de knie hebt. De eerste naam is je voornaam, die gebruik je vooral. De laatste je achternaam, die gebruiken leraren en die ander is alleen van belang als ze om je vader vragen."
    Ik kus haar terug en denk even na.
    "Ik heb een beter idee. Jij doet de uitleg, dan speel ik een stomme Rus."
    Enthousiast kijk ik haar aan.

Donna

"Ik heb een beter idee. Jij doet de uitleg, dan speel ik een stomme Rus."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Prima."
    Ik laat zijn hals los en pak hem bij zijn hand.
    "Kom Stomme Rus. We gaan ons aankleden."
    Voorzichtig leid ik hem naar boven. Nu ben ik blij dat ik kleding heb mee genomen anders liep ik dagen lang in het zelfde setje. Grinnikend trek ik schoon ondergoed aan en haal ik een leuk setje uit mijn tas.
    "Wat vin- Oh nee, een Stomme Rus kan niet praten," grinnikend steek ik mijn tong uit.

Jeremy

"Prima. Kom Stomme Rus. We gaan ons aankleden. Wat vin- Oh nee, een Stomme Rus kan niet praten."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Hier thuis ben ik nog gewoon Jeremy en kan ik wél praten. Dat maakt het iets makkelijker."
    Ik neem ook nette kleren en trek ze aan.

Donna

"Hier thuis ben ik nog gewoon Jeremy en kan ik wél praten. Dat maakt het iets makkelijker."
    Ik maak een tut geluidje en schud mijn hoofd.
    "Zo wordt het nooit overtuigend," jammer ik dramatisch.
    Met mijn tandenborstel in mijn hand loop ik naar de badkamer. Onder druk ik plagerig een klein kusje in zijn hals. Lachend doe ik tandpasta op mijn tandenborstel en begin ik het tandenpoetsen.

Jeremy

"Zo wordt het nooit overtuigend."
    Ik grinnik wanneer ze haar lippen in mijn hals drukt, en volg haar naar de badkamer. Ik ga achter haar staan en leg mijn armen om haar middel. Nu begin ik zelf kusjes in haar hals te plaatsen zodat ze zich niet kan concentreren.
    "Hmm, ga je me een beetje uitdagen?" vraag ik geamuseerd.

Donna

Via de spiegel zie ik hoe Jeremy de badkamer binnen komt lopen en een arm rond mijn middel slaat. Zachtjes drukt hij kleine kusjes in mijn hals.
    "Hmm, ga je me een beetje uitdagen?"
    Ik kreun iets instemmends en buig voorover om mijn mond te spoelen. Grijnzend draai ik me naar hem toe.
    "Het valt toch nog best mee," zeg ik zo onschuldig mogelijk.