• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Wat soort jurk zou jij willen dat ik draag?" Ik haal mijn schouders op.
    'Iets waarin jij je mooi voelt of prettig.' Ik merk dat de oude vrouw naar
    ons kijkt maar ik geneer me totaal niet.

    Madeline

    "Toch niet omwille van mij?" vraag Irial zacht. "Als het dat is dan kan
    ik haar wel bij u alleen laten." Ik schud mijn hoofd. 'Nee ga niet.' Ik pak
    zijn hand vast. 'Hij zei dat hij je niet wilde zien.' Ik bijt op mijn lip.
    'Op die manier dus.' Mijn moeder knikt. 'Maar ik ben heel blij dat jullie hier zijn.' Glimlacht ze.

    Rey

    "Laat ik je blozen?"
    Ik voel haar porren in mijn buik en moet even lachen.
    "Alsof ik jou niet laat blozen," zeg ik grinnikend.
    Nu is het mijn beurt haar te porren. Geamuseerd kijk ik haar aan.
    "Oeh, heb je daar opnieuw een weerwoord op?" vraag ik plagerig.


    Fedea

    "Prinsessen mogen eerst."
    Ik kijk hem grinnikend aan.
    "Ik wou net op je rug springen, en op mijn paard naar binnen rijden."
    Lachend loop ik naar binnen en kijk rond. Het lijkt wel of ik hier jaren niet meer ben geweest. Ik blijf even staan en doe mijn jas uit.
    "Ik ga douchen."
    Ik ga op mijn tenen staan, en druk een kusje op zijn wang. Heupwiegend loop ik naar de badkamer, en kijk hem nog even glimlachend over mijn schouder aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Alsof ik jou niet laat blozen," Ik draai me lachend om als hij me in mijn buik port.
    "Oeh, heb je daar opnieuw een weerwoord op?" Ik bijt even op mijn onderlip en kijk hem nadenkend aan.
    "Ik heb eh," zeg ik nog nadenkend en wrijf even aan mijn kin. "Geen weerwoord dit keer, zo direct kom ik misschien op iets." zeg ik en geef de moed op. Ik kijk hem vanuit mijn ooghoek vlug aan en voel even over mijn wang heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik heb eh... Geen weerwoord dit keer, zo direct kom ik misschien op iets."
    Ik grinnik.
    "Je bent zo lief wanneer je dat doet," zeg ik lachend.
    "Zo, stuntelig, en schattig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je bent zo lief wanneer je dat doet, zo, stuntelig, en schattig." Ik kijk hem fronsend aan en grinnik.
    "Als ik wat doe?" vraag ik niet begrijpend, echt niet wetend waar hij op doelt. Ik glimlach onschuldig en schudt mijn hoofd even.
    "Oh en trouwens, ik ben helemaal niet schattig." voeg ik er koppig aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Als ik wat doe? Oh en trouwens, ik ben helemaal niet schattig."
    "Zo. Onschuldig, en zo giechelig."
    Ik grinnik.
    "En je bent heel erg schattig."
    Ik knijp even in haar wangen.
    "En daarbovenop komt nog eens dat je best wel goed kan kussen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Zo. Onschuldig, en zo giechelig." Ik kijk hem strak aan en wendt mijn gezicht even van hem af als hij dit zegt, voel mijn wangen rood kleuren. Wanneer hij in mijn wangen knijpt moet ik lachen.
    "En daarbovenop komt nog eens dat je best wel goed kan kussen." Ik schuif iets dichter naar hem toe, zodat mijn hoofd slecht een aantal centimeters van hem verwijderd is. Ik kantel mijn hoofd een beetje.
    "Is dat zo?" vraag ik en knipper overdreven veel met mijn wimpers, daarna moet ik lachen en verliezen mijn ellebogen hun greep waardoor ik onderuit zak.
    "Ik moet toegeven, dat jij er ook wel wat van kan hoor."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Is dat zo? Ik moet toegeven, dat jij er ook wel wat van kan hoor."
    Ik grinnik en kijk haar aan. Ze ligt half op me, en ik help haar weer rechtop te zitten.
    "Ja, dat is zo. Maar je moet nog wat sleutelen aan je flirttechnieken."
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ja, dat is zo. Maar je moet nog wat sleutelen aan je flirttechnieken." Ik grinnik als hij me overeind helpt en haal mijn schouders op.
    "Alsof dat alles is dat ik in huis heb." zeg ik opschepperig en rol met mijn ogen. "Ik ben pas zestien, jij hebt jaren gehad om te oefenen. Wees dan op z'n minst een beetje reëel." zeg ik en kijk hem glimlachend aan.

    [Oh trouwens, zag dit net op Tumblr and I just can't. Ik moet dit asdfghjkl; gif ding laten zien.

    ]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:38 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ik wou net op je rug springen, en op mijn paard naar binnen rijden."
    Ik volg haar hoofdschuddend naar binnen. Ze lijkt wel een kindje dat een kasteel binnen komt en elk moment verwacht een ridder te zien.
    "Ik ga douchen."
    Ze geeft me voor ik in de keuken kan verdwijnen een kusje op de wang en loopt dan heupwiegend weg. Dat doet ze met opzet. Toch staar ik haar na. Ik grijns scheefjes als ze zich nog even omdraait, een brede glimlach op haar gezicht. Die meid is niet te schatten. Ik schud even mijn hoofd als ik besef wat ze net zei.
    "Paard? Ik ben Camargue niet!" roep ik haar nog lachend na. Ik draai me op mijn beurt om en loop net als haar heupwiegend de keuken in. Wat zij kan, kan ik ook.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Omgosh, so cute ;3
    But I miss his tattoos though :c]


    Rey

    "Alsof dat alles is dat ik in huis heb. Ik ben pas zestien, jij hebt jaren gehad om te oefenen. Wees dan op z'n minst een beetje reëel."
    Ik grinnik.
    "Geeft niet. Ik wacht wel tot je deftig kan flirten," zeg ik met een knipoog.


    Fedea

    "Paard? Ik ben Camargue niet!"
    Ik kom nog even om de muur kijken om te antwoorden, wanneer ik hem heupwiegend naar de keuken zie lopen. Ik barst in lachen uit.
    "Trey toch! Je doet het helemaal verkeerd. Je moet je handje losser laten hangen."
    Grinnikend doe ik het hem voor.
    "Oh wee, als je dat durft nadoen. Andere meisjes mogen al naar je kijken, het is niet de bedoeling dat jongens dat ook gaan doen."
    Ik druk lachend een kus op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geeft niet. Ik wacht wel tot je deftig kan flirten," Ik grinnik als hij naar me knipoogt.
    "Oké, speel maar voor leraar." antwoord ik terug en kijk hem nieuwsgierig aan. Ik trek mijn staart wat strakker en wrijf met mijn handen over mijn benen.
    "Ik zal alle raad opvolgen tot ik een netjes afgestuurde student bent, goed?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oké, speel maar voor leraar. Ik zal alle raad opvolgen tot ik een netjes afgestuurde student bent, goed?"
    Ik kijk haar grinnikend aan en frons even.
    "Ik ben verschrikkelijk in flirten. Had je dat nog niet door, dan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik ben verschrikkelijk in flirten. Had je dat nog niet door, dan?" Ik haal mijn schouders op en kijk hem kort aan.
    "Misschien, het kan er nog wel mee door." vertel ik hem en gaap even.
    "Ik voelde me in ieder geval ontzettend gevleid toen je je magnetronkunsten liet zien, echt, ik ben er nog steeds onder de indruk van." Ik klem mijn handen om mijn benen heen en kijk even naar mijn gekrulde, pluizige haar. Het moet nodig gestijld worden, bedenk ik me. Helaas dat ik die spullen niet mee heb.
    "Trouwens, laat eens zien hoe ze vroeger en zo met meisjes flirtte. Kan je vast wel." schiet me te binnen en begin al te lachen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Misschien, het kan er nog wel mee door. Ik voelde me in ieder geval ontzettend gevleid toen je je magnetronkunsten liet zien, echt, ik ben er nog steeds onder de indruk van. Trouwens, laat eens zien hoe ze vroeger en zo met meisjes flirtte. Kan je vast wel."
    Ik grinnik.
    "He, die pasta heb ik daarvoor wel zelf klaargemaakt hoor!"
    Ik kuch even en probeer me serieus te houden.
    "Mijn edele dame, het zou mij een grote eer zijn u naar het bal te begeleiden," zeg ik met bekakte stem, en neem elegant haar hand in de mijne. Ik plaats mijn lippen op de rug van haar hand en kijk haar lachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.