• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dymphna schreef:
    [Ik ga eten (:]


    [Eetzee, ik ook trouwens (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye
    "Op wat voor jongens val je eigenlijk? Dan kunnen we morgen eventueel naar een bar ofzo, kan ik je helpen iemand aan de haak te slaan." Verbaasd kijk ik hem aan om deze vraag en frons mijn wenkbrauwen even. Zei hij dit nou echt, had ik het goed verstaan?
    "Hé?" Niet begrijpend staar ik hem aan. "Wat voor jongens ik leuk vind?" Herhaal ik dan maar voor de zekerheid zijn vraag.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hé? Wat voor jongens ik leuk vind?"
    Ik knik onzeker.
    "Tenzij je er niet op wil antwoorden."
    Dan schiet me iets te binnen.
    "Weet je, ik heb een veel leuker idee voor morgen."
    Met pretlichtjes in mijn ogen kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tenzij je er niet op wil antwoorden." Ik haal mijn schouders voorzichtig op en zie dan zijn ogen oplichten. Nieuwsgierig kijk ik hem aan.
    "Weet je, ik heb een veel leuker idee voor morgen." Ik begin te glimlachen.
    "Vertel," zeg ik snel en direct. Ik was ook zo ongeduldig als wat en als iemand iets bedacht, moest ik het meteen weten. "Zeg eens," zeg ik dan nogmaals omdat ik te nieuwsgierig ben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Vertel. Zeg eens."
    Ik ga dichter tegen haar aanstaan, en breng mijn lippen tot bij haar oor.
    "Wel, als jij nu eens," fluister ik.
    Ik pauzeer even.
    "Een beetje geduld aankweekt, zal je het morgen te weten komen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chaim schreef:
    Liam

    "We gaan zo meteen naar huis. Ik neem aan dat je bij haar blijft? Als jullie iets nodig hebben, dan bel je maar en kom ik even langs," Ik kijk Atreyu dankbaar aan. 'Ja ik blijf hier en.. bedankt maar ik denk dat ik niet nodig heb, het is maar voor een avondje.' Ik kijk naar hem en Fedea. 'Ik ben blij dat je haar terug hebt. Toen ik dacht dat er iets met Cam was flipte ik haast ik wil echt niet weten hoe jij je voelde toen je wist dat ze in gevaar was.'

    Madeline

    "Niet dat ik het me heb aangetrokken toen, maar dit is... anders," I glimlach en leg mijn armen rond zijn middel. 'Je moet het zelf weten. Misschien heeft mijn vader er moeite mee maar mijn moeder niet denk ik.' Ik was behoorlijk nerveus. Wat als ze me niet meer met hem mee naar huis lieten gaan?

    Dymphna schreef:
    Fedea

    "Ik was op zoek naar jou, de band was even niet zo belangrijk."
    "Ow ja, ik was even vergeten dat jij meneer ik-ben-altijd-bezorgd-om-Fedea bent."
    Grinnikend kijk ik hem aan en kijk op wanneer Liam erbij komt staan.
    "Alles komt goed met haar, ze moet vanacht blijven maar het is niets vreselijks."
    "We gaan zo meteen naar huis. Ik neem aan dat je bij haar blijft? Als jullie iets nodig hebben, dan bel je maar en kom ik even langs," antwoordt Trey.
    Ik knik en geeuw nog een keer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ja ik blijf hier en... bedankt maar ik denk dat ik niet nodig heb, het is maar voor een avondje. Ik ben blij dat je haar terug hebt. Toen ik dacht dat er iets met Cam was flipte ik haast ik wil echt niet weten hoe jij je voelde toen je wist dat ze in gevaar was," antwoordt Liam.
    Ik begrijp maar al te best hoe hij zich voelt. Met een glimlachje neem ik Fedea's kin vast en druk een kusje op haar lippen. Dan richt ik me weer tot Liam.
    "Ik ben ook blij," zeg ik zachtjes. "En ook dat het in orde is met Cam, wens haar beterschap voor ons?"
    Voorzichtig duw ik Fedea van mijn schoot en ga vervolgens recht staan. Ik vis alvast mijn autosleutels uit mijn broekzak.

    Irial

    "Je moet het zelf weten. Misschien heeft mijn vader er moeite mee maar mijn moeder niet denk ik."
    Ik merk dat Madeline nerveus is en dat helpt mijn eigen situatie geen barst vooruit. Ik probeer even logisch na te denken en zucht.
    "Ik hou ze maar in, uiteindelijk komen ze er toch wel achter. Dan kan ik beter van bij het begin af aan zijn wie ik ben," antwoord ik.
    Tenminste, ik denk dat ik dat gezegd heb want mijn hart bonst zo luid dat ik niks anders hoor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik ben ook blij. En ook dat het in orde is met Cam, wens haar beterschap voor ons?"
    Ik sta recht en rek me even uit. Man, ik ben stijf gezeten.
    "En zeg haar dat het veel voor me betekent. Dat ik haar superdankbaar ben," vul ik Trey aan. Ik neem zijn hand vast om recht te blijven staan. Op dit moment zou ik zo in slaap kunnen vallen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "En ook dat het in orde is met Cam, wens haar beterschap voor ons?" Voegt Fedea er aan toe. Ik glimlach naar haar. 'Zal ik doen.' Ik neem afscheid en loop terug naar Camargue haar kamer. 'Atreyu en Fedea zijn naar huis. Ik moest zeggen dat het veel voor ze betekende dat je dit alles gedaan hebt en dat ze je beterschap wensen.' Ik neem weer plaats in de stoel en neem automatisch haar hand vast.

    Madeline

    "Ik hou ze maar in, uiteindelijk komen ze er toch wel achter. Dan kan ik beter van bij het begin af aan zijn wie ik ben," Ik knik. 'Ja goed idee.' Ik neem zijn hand. 'Ben je er klaar voor?' Vraag ik en kijk naar hem op.

    Faye
    Ik merk op hoe hij dichter tegen me aan gaat staan en zijn lippen naar mijn oor toe brengt, mijn kleine haartjes in mijn nek gaan automatisch overeind staan en ik voel mijn hart sneller kloppen. Deze jongen zou er nog voor gaan zorgen dat ik een hartaanval kreeg.
    "Wel, als jij nu eens, een beetje geduld aankweekt, zal je het morgen te weten komen." Een tikkeltje teleurgesteld kijk ik hem aan. Vrijwel iedereen die mij kent wist dat ik totaal geen geduld had. Dat het moeilijk is voor mij om op iets te wachten. Toen ik nog klein was deed ik vrijwel nooit een oog dicht een week voor mijn verjaardag. Zes maanden van te voren hield ik al lijstjes bij en telde de dagen af.
    "Iets dat je niet hebt, kan je moeilijk kweken." zeg ik daarom en kijk de jongen smekend aan. "Toe, vertel nou gewoon."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Iets dat je niet hebt, kan je moeilijk kweken. Toe, vertel nou gewoon."
    Ik druk plagerig een kusje net onder haar oor, alsof het bedoeld is om op haar wang te zijn.
    "Wel, ik neem je mee naar een karaokebar," zeg ik grijnzend.
    "Misschien willen de anderen ook wel mee? Al is het dan niet echt een date, uiteraard."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Liam neemt snel afscheid, ik begrijp wel dat hij zo snel mogelijk terug naar Camargue wil. Mocht het Fedea in haar plaats zijn, zou ik ik ook niet van haar zijde wijken. Ik ril even bij de gedachte.
    Ik laat mijn vrije hand in die van Fedea glijden en trek haar voorzichtig achter me aan. Als we buiten zijn snuif ik de frisse lucht op. Die ziekenhuisgeur maakt me altijd een beetje misselijk.
    "Zal ik straks iets voor je koken?" vraag ik zachtjes aan Fedea.
    Ik heb er geen idee van of ze daar wel gezond gegeten heeft. Ze mag er dan wel mee lachen dat ik me zorgen maak, ik kan het niet helpen. Ondertussen ontgrendel ik de wagen.

    Camargue

    "Atreyu en Fedea zijn naar huis. Ik moest zeggen dat het veel voor ze betekende dat je dit alles gedaan hebt en dat ze je beterschap wensen," zegt Liam als hij terug is. Opnieuw komt hij naast me zitten om mijn hand in de zijne te houden. ik glimlach en schuif een heel stuk op in het bed.
    "Kom naast me liggen?" zeg ik zachtjes.
    Ik weet niet of dat wel mag, maar het kan me niet schelen. Ik wil hem zo dicht mogelijk bij me hebben.

    Irial

    "Ja goed idee," zegt Madeline terwijl ze mijn hand vast neemt. "Ben je er klaar voor?"
    Ik kijk haar nerveus aan.
    "Ik denk niet dat ik er ooit klaar voor zal zijn, dus laten we nou maar gewoon gaan," antwoord ik zachtjes.
    Ik trek haar tegen me aan en druk mijn lippen teder op de hare. Ik kan me niet voorstellen dat ik dit zou moeten missen. Laat haar ouders me alsjeblieft aardig vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zal ik straks iets voor je koken?"
    Ik denk even na. Eigenlijk heb ik best wel honger, dus knik ik.
    "Maak je van die macaroni met ham en kaas? Ik vind het heerlijk als je die maakt."
    Ik druk een kusje op zijn lippen voor ik in de auto instap. Ik klik de gordel vast en kijk hem aan. Ik moet moeite doen, aangezien mijn ogen elke seconde kunnen dichtvallen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik huiver even als hij zijn lippen net onder mijn oor drukt en kijk hem vlug aan.
    "Wel, ik neem je mee naar een karaokebar, misschien willen de anderen ook wel mee? Al is het dan niet echt een date, uiteraard." antwoord hij, tevreden kijk ik hem aan als hij zijn idee verteld. Het is niet dat ik bepaald kan zingen, maar ik zou meegaan, dat sowieso.
    "Je weet het wel uit te kiezen hé." zeg ik lachend. Zelf weet ik namelijk niet of ik echt het lef heb om op een podium te staan met een microfoon in mijn handen.
    "De shampooflessen onder de douche zijn namelijk wel wat anders dan echte mensen, die naar je kijken, als je daar staat." Voor Fedea zingen vond ik al vreselijk, stel je voor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.