• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Een hele lieve floraat?" Ik schud mijn hoofd en tik hem op zijn neus.
    "Een vals spelende is misschien beter verwoord."
    "Dit gaat niet makkelijk worden, Faye," zegt hij dan. Niet begrijpend kijk ik hem aan en frons mijn wenkbrauwen.
    "Waar heb je het over?" vraag ik daarom en verberg mijn gezicht even in zijn borstkas wanneer ik moet geeuwen, daarna kijk ik hem weer nieuwsgierig aan. Willen weten wat hij te zeggen zou hebben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Waar heb je het over?"
    Ik twijfel even en zoek de juiste woorden.
    "Dit, als het op iets serieus zou uitdraaien."
    Ik pauzeer even.
    "Ik ben en blijf een fauniel, en zoals je me zelf vertelde, je bent bijna jarig."
    Mijn stem klinkt zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dit, als het op iets serieus zou uitdraaien. Ik ben en blijf een fauniel, en zoals je me zelf vertelde, je bent bijna jarig." Mijn goede humeur lijkt als de zon verdwenen en even wrijf ik over zijn wang.
    "Zestien juli," zeg ik kort en zucht zachtjes. "Zeventien is niet zo heel erg." bijt ik koppig toe, maar weet heel goed waar hij op doelt. Ik zou ouder worden, hij zou zestien blijven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zestien juli. Zeventien is niet zo heel erg."
    Ik sluit mijn ogen en leg mijn hand op de hare, waar ik onze vingers verstrengel. Zacht druk ik mijn lippen op de hare.
    "Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet probeer," zeg ik zacht.
    "Ik loop niet meer weg voor mijn gevoelens."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Verbaasd kijk ik hem aan als hij zijn lippen van de mijne haalt.
    "Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet probeer. Ik loop niet meer weg voor mijn gevoelens." Ik staar hem even in zijn ogen aan en kijk dan naar onze handen. Mijne leken nog kleiner als je de zijne er naast zag.
    "Dat lijkt me een goed idee." zeg ik zachtjes terug en glimlach even waarna ik hem nog een kusje onder zijn oor geef.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat lijkt me een goed idee."
    Ik glimlach en sluit mijn ogen bij haar kus.
    "Die kusjes van jou zijn wel enorm leuk," zeg ik zacht.
    Stiekem vind ik kusjes in mijn hals enorm sexy, maar dat zeg ik niet luidop. Ik ga neer liggen en trek haar tegen me aan.
    "Wij worden goede vriendjes," zeg ik grinnikend.

    [Ik ga slapen :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Welterusten, xoo]

    Faye
    "Die kusjes van jou zijn wel enorm leuk," Ik kijk even naar hem wanneer hij zich naar achteren laat vallen en mij met zich mee trekt. Ik lach even en leg kijk hem glunderend aan.
    "Vind je?" vraag ik en druk mijn lippen nog snel in zijn hals, waarna ik hem in zijn wang knijp.
    "Wij worden goede vriendjes," zegt hij vervolgens, ik knik lichtjes glimlach dan tevreden.
    "Ik denk dat wij nog een hele leuke tijd gaan hebben, ja." voeg ik er aan toe en ga op zijn borstkas liggen. Ik zou dit best kunnen volhouden zo voor een aantal weken. Het voelt alsof we elkaar al jaren kennen, alsof we alles van elkaar weten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Vind je?"
    Ik knik en glimlach.
    "Ik denk dat wij nog een hele leuke tijd gaan hebben, ja."
    "Gaan hebben?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Ik vind dit anders ook best wel fijn hoor."
    Voorzichtig neem ik haar vlecht in mijn hand en bewonder hem.
    "Je kan het echt goed," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Gaan hebben? Ik vind dit anders ook best wel fijn hoor." zegt hij en pakt mijn vlecht beet. Ik kijk even toe en teken onzichtbare cirkeltjes op zijn borstkas.
    "Je kan het echt goed," Ik kijk hem niet begrijpend aan.
    "Wat? Jou kusjes geven?" vraag ik lachend en prik hem even in zijn wang.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat? Jou kusjes geven?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Vlechten. Je zou echt kapper moeten worden," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vlechten. Je zou echt kapper moeten worden," Ik grinnik en ga met mijn hand langs de vlecht. Verveelt trek ik het stiekje eruit en doe deze om mijn hand, zodat mijn krullen langs mijn gezicht vallen.
    "Als kapster knip je, niet vlechten." zeg ik grinnikend en haal mijn hand even door zijn haren.
    "Misschien, misschien word ik ooit wel kapster. Wie weet." zeg ik zachtjes en ga weer verder met het tekenen van cirkeltjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Als kapster knip je, niet vlechten. Misschien, misschien word ik ooit wel kapster. Wie weet."
    "Jawel. Je doet de haren van communie-kindjes."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Als het moet, sta ik model."
    Ik kijk naar haar hand die op mijn borst ligt, en neem hem glimlachend vast om er een kusje op te drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Jawel. Je doet de haren van communie-kindjes. Als het moet, sta ik model." Ik kijk even naar zijn haren en haal mijn hand er door heen. Mijn andere hand neemt hij beet en drukt er een klein kusje op. Ik glimlach verlegen en sla mijn ogen even neer.
    "Je haar zit goed meneer, geen knipbeurt voor jou." zeg ik zachtjes, haast fluisterend en voel mijn wangen even rood kleuren.
    "Nu nog niet tenminste," voeg ik er snel aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je haar zit goed meneer, geen knipbeurt voor jou. Nu nog niet tenminste."
    Ik grinnik.
    "Waarom zo rood? Heb ik iets fout gezegd?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ben binnen een uurtje terug (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.