• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Welterusten, x]

    Faye
    "Dat doen we morgen wel. Of we houden het als een plan B. Voor als je stout bent." Hij knijpt even in mijn wang en trekt me mee omhoog, ik wrijf even over mijn wang en kijk dan de kamer rond.
    "Alsjeblieft, mevrouw de Schone Slaapster," Sierlijk vang ik het kussen op dat in de lucht vliegt en houd hem voor mijn lichaam.
    "Morgen neem je dat terug, nadat je uren wakker bent gebleven van mijn stompzinnige gebrabbel." zeg ik glimlachend en doe dan een stapje achteruit. Voorzichtig leg ik het kussen op het bed neer en ga er dan in een kleermakerzit zitten.
    "Tenzij je me natuurlijk bekeken hebt net, toen ik sliep en je al precies weet wat voor onderwerpen ik tijdens mijn slaap allemaal langs ga."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Morgen neem je dat terug, nadat je uren wakker bent gebleven van mijn stompzinnige gebrabbel. Tenzij je me natuurlijk bekeken hebt net, toen ik sliep en je al precies weet wat voor onderwerpen ik tijdens mijn slaap allemaal langs ga."
    Ik grinnik.
    "Ja, want ik doe niets liever dan mijn gasten bekijken in hun slaap."
    Ik wapper even met mijn hand en houd mijn shirt maar aan voor de veiligheid wanneer ik op bed ga liggen. Ik kijk haar even aan.
    "Weet je, ik ben blij dat ik de eerste was om voor te stellen dat je bij mij mocht slapen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ja, want ik doe niets liever dan mijn gasten bekijken in hun slaap. Weet je, ik ben blij dat ik de eerste was om voor te stellen dat je bij mij mocht slapen." Ik grinnik en laat me naar achteren vallen op het hoofdeind.
    "Je was ook de enige." zeg ik grinnikend en leg mijn handen op mijn buik. "Als Fedea het had aangeboden, had ik namelijk sowieso nee gezegd. Want ik ga absoluut niet tussen haar en Trey in liggen." zeg ik glimlachend en draai me dan een kwartslag om zodat ik hem aan kan kijken.
    "Best raar eigenlijk, dat onze eerste woorden tegen elkaar niet al te aardig bedoeld waren." denk ik even op vanmiddag terug.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 9:02 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Chaim schreef:
    Liam

    "Liam? Toe?" Ik glimlach naar haar en sta dan op. 'Goed omdat jij het bent.' Ik zet de stoel wat naar achteren en kruip naast Cam in bed. 'Ben je nu blij?'Glimlach ik. Haar hoofd ligt op mijn borstkas en ik streel door haar haren.

    Madeline

    'Here we go.' Nog voor ik uitgestapt ben komt mijn moeder het huis uit rennen om me in haar armen te nemen. 'Ik heb je zo gemist.' Ik kan horen dat ze bijna moet huilen. Ik omhels haar terug en en voel ook een krop in mijn keel komen. 'Ik jou ook.' Ze laat me weer los en wrijft wat tranen weg. 'Mam,' Begin ik en draai me om naar Iri. 'Dit is Irial, mijn vriend.' Glimlach ik.

    Atreyu

    Met een glimlachje opent Fedea haar ogen. Ze drukt haar lippen even op de mijne. Ze lijkt haast onschuldig als ze net wakker is.
    "Wat heb ik dit gemist," zucht ze.
    Ik knik beamend, ze is niet de enige. En dan moest zij Camargue en Liam nog niet om zich heen verdragen. Ik stap uit de auto en wacht tot zij hetzelfde gedaan heeft voor ik hem vergrendel. Ik loop naar haar toe en sla een arm om haar heen. Ik kan haar niet dicht genoeg bij me hebben.
    "Jij doucht terwijl ik kook?" stel ik voor terwijl we de trap op gaan.

    Camargue

    "Goed, omdat jij het bent," zegt Liam waarop hij me mijn zin geeft. Ik grinnik even, hij kan mijn schattigheid niet weerstaan. "Ben je nu blij?" voegt hij er nog aan toe terwijl ik met mijn hoofd op zijn borstkas ga liggen. Bijna meteen voel ik zijn hand door mijn haren gaan.
    "Ik ben tevreden," zeg ik eerlijk. "Als ik met jou mee naar huis mag, ben ik blij."
    Ik luister naar zijn hartslag en sluit mijn ogen terwijl ik met mijn vinger onzichtbare cirkeltjes op zijn t-shirt teken. Hoewel, ik vind het een heel stuk minder erg dat ik hier moet blijven nu hij naast me ligt.

    Irial

    Ik kijk vertederd toe hoe Madeline en haar moeder elkaar omhelzen. Ik zou jaloers kunnen zijn, maar eerlijk gezegd ben ik gewoon blij voor haar dat ze nog steeds zo welkom is na weg gelopen te zijn. Mijn eigen ouders zouden heel anders reageren. Ik schrik op als ik mijn naam hoor.
    "...mijn vriend," hoor ik Madeline nog zeggen.
    Ik doe mijn best te glimlachen en steek mijn hand naar de vrouw uit.
    "Aangenaam, mevrouw," zeg ik zachtjes.
    Er gaat slechts één zin door mijn hoofd.
    Laat hen me alsjeblieft aardig vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Je was ook de enige. Als Fedea het had aangeboden, had ik namelijk sowieso nee gezegd. Want ik ga absoluut niet tussen haar en Trey in liggen. Best raar eigenlijk, dat onze eerste woorden tegen elkaar niet al te aardig bedoeld waren."
    Ik grinnik even.
    "Vind je het jammer, dat ik de enige was? En ik zie je daar al liggen, tussen een geirriteerde Trey, en een gefrustreerde Fedea."
    Ik zucht even.
    "Ja, best wel vreemd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Jij douchet terwijl ik kook?"
    Ik denk even na. Eigenlijk heb ik daarstraks al gedouchet, maar ik wil even toch alle stress van me af wassen. Met een zucht knik ik.
    "Ja, is goed," zeg ik zacht.
    Dit heb ik echt gemist. Zelfs de geur van dit gebouw alleen al maakt me blij. Ik loop naast hem mee de trap op, naar boven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vind je het jammer, dat ik de enige was? En ik zie je daar al liggen, tussen een geirriteerde Trey, en een gefrustreerde Fedea." Ik haal mijn schouders op en knijp mijn ogen even samen.
    "Wat denk je?" vraag ik zachtjes en trek mijn benen wat omhoog. Ik kijk hem glimlachend aan en verberg mijn hoofd voor de helft in mijn shirt. Het ruikt lekker en ik kan maar niet wennen aan het feit dat er vandaag zoveel veranderd is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga even eten trouwens.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik glimlach en kus haar voorhoofd. 'Ja ik zou ook blij zijn als je mee
    naar huis mocht.' Ik verstrengel onze vingers en streel met mijn duim
    over de rug van haar hand. 'Ik weet zeker dat je er schitterend uit
    zult zien in een bruidsjurk.'

    Madeline

    "Aangenaam, mevrouw," Ik glimlach als ik zie hoe mijn moeder zijn hand schud. 'Leuk je te ontmoeten Irial. Ik ben Ann.' Ik glimlach bij het zien van deze twee samen. 'Waar is pap?' Ik merk nu pas dat hij er niet is. 'Hij uhm.. Komt niet.'

    Rey

    "Wat denk je?"
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Om eerlijk te zijn? Ik kan momenteel aan niets anders denken dan daarnet."
    Ik doe even alsof ik mijn kussen wat opklop, zodat ik haar niet moet aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Om eerlijk te zijn? Ik kan momenteel aan niets anders denken dan daarnet." Ik doe net alsof ik hem niet begrijp en frons mijn wenkbrauwen, ik trek mijn shirt goed en schud mijn hoofd.
    "Welk moment?" vraag ik nieuwsgierig als ik hem zijn kussen zie opkloppen. Ik grijns lichtjes en schuif subtiel iets naar hem toe.

    [Oké, ik ruik pizza aanbranden, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Welk moment?"
    Nog steeds ontwijk ik haar blik.
    "Daarnet, daar zo."
    Met mijn hand maak ik een gebaar naar de deur en ik staar naar de lakens. Wanneer ze nog dichterbij schuifelt, voel ik mezelf weer rood worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Daarnet, daar zo." Ik kijk even naar de deur en dan glijd mijn blik weer naar Rey toe. Ongemakkelijk kijkt hij naar de lakens. Ik lach er even om.
    "Laat ik je blozen?" zeg ik op een plagende toon en grinnik even. Ik haal mijn hand door de mijn haar. Hierna prik ik hem in zijn buik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ja, is goed," zegt Fedea.
    Ondertussen hebben we de bovenste verdieping bereikt, mijn loft. Ik stop de sleutel in het slot, draai hem om en open de deur. Dan doe ik een stapje opzij zodat Fedea kan passeren.
    "Prinsessen mogen eerst," zeg ik met een glimlach.
    Het is vreemd, weer thuis te zijn samen met haar, alsof er niks gebeurd is. Alsof we gewoon even iemand wezen bezoeken zijn in het ziekenhuis. Maar ik kan op dit moment niet gelukkiger wezen.

    Camargue

    "Ja ik zou ook blij zijn als je mee naar huis mocht. Ik weet zeker dat je er schitterend uit zult zien in een bruidsjurk."
    Ik glimlach even. Ik heb echt geen idee waar ik al die complimentjes aan verdien.
    "Wat soort jurk zou jij willen dat ik draag?" vraag ik zachtjes.
    Ik heb zelf een vaag idee in mijn hoofd, maar ik wil liever een jurk die hij graag ziet. Op die dag wil ik de mooiste versie van mezelf zijn die hij zich maar kan inbeelden.

    Irial

    De vrouw schudt me vriendelijk de hand en stelt zichzelf voor als Ann.
    De spanning begint een beetje weg te vallen. Haar moeder lijkt me in elk geval al aardig te vinden. Maar haar vader is degene waarover ik me de meeste zorgen maak. Vaders en hun dochters, het blijft een speciale band.
    "Waar is pap?" hoor ik Madeline vragen.
    Ondertussen heb ik haar moeders hand al losgelaten en ben ik achter Maddie gaan staan. Mijn handen rusten op haar heupen.
    "Hij uhm.. Komt niet."
    Ik schrik even van die woorden en voel me meteen schuldig.
    "Toch niet omwille van mij?" vraag ik zacht. "Als het dat is dan kan ik haar wel bij u alleen laten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.