• Okay, ik ga het gewoon vragen.

    Zou iemand interesse hebben in een verhaal over Skins, misschien een crossover met andere personen, of juist gewoon onbekende personen, based on Skins. Ik weet niet of heel veel mensen dit kijken, en of het mensen uberhaupt zou interesseren als er een verhaal van zou komen, maar ik wil het wel even weten.

    Ik zat te denken aan een 1D/Skins crossover, nog geen idee of het slash of ofc wordt. Als iemand interesse heeft, even laten weten (:?


    Levensgenieter.

    wat is skins precies. een band, tv programma. zo ja waar gaat het over?

    Ik zou geen 1D/Skins crossover doen, dat vind ik geen combinatie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1Dfananna schreef:
    wat is skins precies. een band, tv programma. zo ja waar gaat het over?


    here you go


    Levensgenieter.

    Santos schreef:
    Ik zou geen 1D/Skins crossover doen, dat vind ik geen combinatie.


    Was ook maar een voorbeeld (: maar een Skins verhaal lijkt je wel wat?


    Levensgenieter.

    Ik zou een Skins verhaal wel leuk vinden, maar dan niet met 1D :) Mail me als je er ooit aan begint!

    JA DAT IS GEWELDIG MOET JE ECHT DOEN MAAR VAN WELK SEIZOEN VAN SKINS GA JE OP BASEREN ?

    Geen 1D, doe gewoon Skins, dat zou echt super vet wezen!

    Als je nog medeschrijvers zoekt; ik zou graag mee willen schrijven! (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Santos schreef:
    Ik zou geen 1D/Skins crossover doen, dat vind ik geen combinatie.


    comfort in c h a o s

    NadiaMalik schreef:
    JA DAT IS GEWELDIG MOET JE ECHT DOEN MAAR VAN WELK SEIZOEN VAN SKINS GA JE OP BASEREN ?


    Ik weet niet zeker of ik er een generatie uithaal. Het is inmiddels wel duidelijk dat One Direction er niet in voor zal komen, haha. Maar misschien dat ik mijn favoriete karakters eruit haal, en een paar nieuwe toevoeg.


    Levensgenieter.

    xDesire schreef:
    Geen 1D, doe gewoon Skins, dat zou echt super vet wezen!

    Als je nog medeschrijvers zoekt; ik zou graag mee willen schrijven! (:


    Ik ben echt totaal niet goed in samen schrijven, maar mocht ik het overwegen, ik laat het je weten!


    Levensgenieter.

    Skins is echt awesome (: Ik zou een story met de originele personages het leukst vinden, of anders met onbekende personen maar gebaseerd op de serie. Een crossover lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee, vaak wordt zo'n crossover-story ook heel vergezocht, en van 1D ben ik op z'n zachtst gezegd niet echt fan. :c

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 14:20 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Imperialism schreef:
    Skins is echt awesome (: Ik zou een story met de originele personages het leukst vinden, of anders met onbekende personen maar gebaseerd op de serie. Een crossover lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee, vaak wordt zo'n crossover-story ook heel vergezocht, en van 1D ben ik op z'n zachtst gezegd niet echt fan. :c


    Haha, het is een te grote hype aan het worden, de oude fans kappen er een beetje op af. Ik hou er alleen van om erover te schrijven.


    Levensgenieter.

    Geen crossover,please (:
    Man,ik hou echt van skins,maar je zal wel heel hard je best moeten doen om aan het origineel te tippen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Skins verhaal lijkt me wel leuk maar ik zou het niet in combinatie doen met one direction. misschien leuk om vervolg te doen van seizoen 4 want ik wil nou nog steeds weten of freddie nog wel of juist niet leeft en of cook het overleeft haha.
    maar onbekende personen zijn ook leuk.
    zou je als je eraan begint mij een bericht erover willen sturen?


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Oeh leuk! Ik hou van Skins. Alleen ken ik eigenlijk alleen maar de eerste generatie haha.


    Tell me about it, stud.