• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Liam? Toe?" Ik glimlach naar haar en sta dan op. 'Goed omdat jij het bent.' Ik zet de stoel wat naar achteren en kruip naast Cam in bed. 'Ben je nu blij?'Glimlach ik. Haar hoofd ligt op mijn borstkas en ik streel door haar haren.

    Madeline

    'Here we go.' Nog voor ik uitgestapt ben komt mijn moeder het huis uit rennen om me in haar armen te nemen. 'Ik heb je zo gemist.' Ik kan horen dat ze bijna moet huilen. Ik omhels haar terug en en voel ook een krop in mijn keel komen. 'Ik jou ook.' Ze laat me weer los en wrijft wat tranen weg. 'Mam,' Begin ik en draai me om naar Iri. 'Dit is Irial, mijn vriend.' Glimlach ik.

    Rey

    "Jij bent, collega."
    "Wat?"
    Ow. Zo snel mogelijk begin ik verder te zingen. Ze leidt me af, verdomme.
    "...can't stop looking at the door. Wishing you'd come sweeping in the way you did before."
    Ik kan mijn blik niet meer van haar loskrijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [I'm off to bed, mijn inspiratie laat me even in de steek.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Wat?" Hoor ik hem antwoorden, hij lijkt op te schrikken, waardoor ik even moet lachen.
    "...can't stop looking at the door. Wishing you'd come sweeping in the way you did before." Ik knik, doe een stapje naar achteren en zing de laatste twee stukken van het couplet met hem mee, waarnaar ik een aantal stappen naar voren doe en slechts enkele centimeters van hem verwijderd ben. Ik doe een poging om op mijn tenen te staan, waardoor ik op zijn ooghoogte ben.
    "It’s a quarter after one, I’m a little drunk and I need you now," zing ik plagend in zijn oor en doe dan weer een stapje terug.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cosette schreef:
    [I'm off to bed, mijn inspiratie laat me even in de steek.]


    [Welterusten, xoo ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "It’s a quarter after one, I’m a little drunk and I need you now."
    Iets zachter zing ik mee, wanneer ze dichterbij komt, en merk dat ik een beetje achter ben met de tekst. Ik vraag me af of ze het bewust doet, of niet, maar ik word er helemaal gek van. Ik neem me voor, dat als ze het nog een keer doet, ik er gewoon voor ga. Als ze kwaad is, ze kan nog altijd bij de anderen logeren, denk ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik moet grijnzen als ik merk dat hij achter begint te lopen met de tekst. Hij wist precies hoe hij mij van mijn stuk af kon brengen en ik hem. Er staat een blos op zijn wangen en eigenlijk wil ik hard in lachen uit barsten en zijn woorden herhalen van zonet nog.
    "And I don’t know how I can do without, I just need you now," Om hem te plagen doe ik nog kort één stap naar voren en steek na deze woorden mijn tong naar hem uit en weet ik dat er een tussenstuk komt.
    "Heb je het warm? Je bent zo rood." fluister ik dan in zijn oor en herhaal zijn woorden. Ik glimlach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Heb je het warm? Je bent zo rood."
    Ik trek haar tegen me aan en wil mijn lippen op de hare plaatsen, maar wanneer ik haar adem op mijn huid voel, besef ik waar ik mee bezig ben en laat haar los.
    "I-ik..."
    Ik ga verward met mijn hand door mijn haren, leg de afstandsbediening neer en loop mijn kamer in. Ik sluit de deur achter me en laat me tegen de deur neerzakken op de grond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer hij me beetpakt bij mijn onderrug schrik ik even en laat de afstandsbediening uit mijn handen vallen. Ik hoor hem met een smak op de grond vallen en even staren we elkaar aan.
    "I-ik..." Vrijwel direct laat hij me los en loopt de kamer uit. Verwilderd blijf ik hem nastaren. Ik wist exact wat hij ging doen, ik daagde hem er zelfs voor uit. Omdat ik hem leuk vond en vind.
    Snel loop ik achter hem aan en probeer de deur te openen, maar zoals ik al verwacht is hij op slot.
    "Doe eens open," Ik klop ondertussen op de deur. Met mijn geduld is dit zeker niet makkelijk. "Rey?" vraag ik zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Doe eens open. Rey?"
    Twijfelend sta ik op en open de deur.
    "Sorry, het is mijn fout," zeg ik zacht.
    Ik zucht en zet de deur open. Ik durf haar niet aan te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik hoor de deur open gaan.
    "Sorry, het is mijn fout," hoor ik hem zacht zeggen, fronsend kijk ik hem aan wanneer hij naar de grond kijkt. Ik ga op mijn tenen staan en til zijn hoofd met mijn handen omhoog.
    "Hé," zeg ik zachtjes, geruststellend en zucht dan even. Als hij het niet wou, dan was het voor mij vreselijk genant en zou ik me de rest van mijn leven diep schamen tegenover hem, nog langer zelfs. Aangezien hij altijd langer dan mij zou leven, maar het ging over het hier en nu.
    Wanneer ik zijn hoofd optil en in zijn ogen kijk kom ik iets dichterbij, verzamel alle moed die er te vinden is en druk dan mijn lippen op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Omgosh, fangirling 8D]


    Rey

    "Hé."
    Haar stem klinkt zacht en geruststellend. Ze tilt mijn gezicht wat op en ik verdrink in haar ogen. Ik ben zo afgeleid dat ik niet eens merk dat ze dichterbij komt, en ik schrik even wanneer ze haar lippen op de mijne plaatst. Wat aarzelend doe ik een stap dichter naar haar toe en kus haar voorzichtig terug. Een stemmetje in mijn hoofd zegt me dat ik niet goed bezig ben, maar ik negeer het. Dit voelt veel te goed. Wanneer de kus beëindigd is, kijk ik haar even aan, niet goed wetend wat te zeggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Kon niet langer wachten, lol.]

    Faye
    Mijn kus wordt wel degelijk beantwoord. Verrast kijk ik hem aan wanneer hij zich terugtrekt. Ik glimlach lichtjes en haal mijn hand ongecontroleerd door mijn haar.
    "Waar ben je bang voor Rey?" vraag ik zachtjes en doe een stap naar achteren. Ik weet dat het nou niet bepaald gewoonlijk is om een jongen te zoenen op de eerste dag dat je hem leert kennen - tenminste, dat is mijn idee, maar met Rey voelt het anders, of ik hem werkelijk al jaren ken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Omg, ik ook niet :')]

    Rey

    "Waar ben je bang voor Rey?"
    Ik kijk in haar ogen.
    "Hetzelfde als altijd," zeg ik zacht, maar heel eerlijk.
    "Wanneer je veel om iemand gaat geven, doet het eens zoveel pijn wanneer je ze moet loslaten."
    Toch zet ik voorzichtig weer een stap dichterbij en neem een pluk van haar zachte haren in mijn hand en ruik er even aan. Mijn neus wrijft langs haar wang en ik sluit mijn ogen even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hetzelfde als altijd, wanneer je veel om iemand gaat geven, doet het eens zoveel pijn wanneer je ze moet loslaten." Door deze woorden vraag ik me af of hij het al eens meegemaakt heeft. Vast wel, het zou me in ieder geval niet verbazen. Het is nou eenmaal een knappe jongeman. Ik kijk op als hij een haarlok van me beetpakt en grinnik als hij er aan ruikt. Wanneer zijn neus mijn wang raakt schiet er een tinteling door mijn lichaam en draai ik me ietwat om, zodat ik tegen de muur kan leunen.
    "Waarschijnlijk ruikt het niet al te fris, Rey. Er was geen shampoo in dat huis." zeg ik lachend, maar kijk hem dan weer serieus aan.
    "Maar stel je voor, over vierhonderd jaar kijk je terug op je leven en denk je: 'Was dit het nou?' Dan kan je er maar beter proberen er elke dag een feestje van te maken, zodat je er later op terug kijkt en weet dat je er uit hebt gehaald wat er te pakken viel."

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 22:12 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.