• Hallo DAAAR!! :D

    Een tijdje geleden had ik een bericht gepost over het uitgeven van mijn boek en had ik wat email adressen nodig voor een eenmalige promotiemailing. Dit was alleen voor de mensen die mijn boek leuk zouden vinden. Deze promotiemailing die komt bijna aangezien ik naar een andere uitgever ben gegaan.

    Mijn boek gaat over:



    Mijn boek speelt zich af in een fictiedorp, dat er uit ziet als de welbekende Dickansion straten. New London. Sinds het bestaan van het dorp rust er een vloek op en heerst er kwaad in de stad. Met kerst slaat het kwaad toe. Bossen worden plat gebrand, huizen worden vernield, mensen worden vermoord. vandaar dat New London verlaten lijkt. Maar dan is er ook nog het verhaal van de legendes, er waren altijd legendes die het kwaad zouden moeten stoppen maar dit is de laatste kans nu, volgens geruchten de laatste legende is gekomen, de laatste kans om het kwaad te verslaan en New London hoop te geven.

    En nee ik dwing niemand tot iets. Als je het boek leuk lijkt en er meer over zou willen weten. stuur dan een berichtje naar mij PB of naar mijn email adres Jeffreyhillen@home.nl

    Nogmaals je krijgt als je, je email opgeft eenmalig een mailtje met info over mijn boek je bent niet verplicht het boek dan te kopen, maar graag wel evt geinteresseerd! Hopelijk helpen jullie mij!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Haha, geef je het uit bij boekscout? Want dat heb ik ook gedaan en dan moest ik ook e-mail hebben :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.