• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Camargue

"Dat strikje en die broek bewaar ik wel voor onze huwelijksnacht goed? Dus wit. Wat dacht je van een zwarte broek met een witte blouse?"
    Ik moet even lachen en schud dan mijn hoofd.
    "Wit," herhaal ik nog een keer. Als ik in het wit moet, hij ook. Misschien kan ik een jurkje vinden met gouden biesjes, en gouden schoenen. Om één of andere reden doet wit met goud me altijd aan vroeger, veel vroeger denken.
    Ik leg mijn hand op zijn wang en geef hem een klein kusje.

Irial

Ik kijk Madeline bezorgd aan als ik de blik in haar ogen zie.
    "Nou ga lekker zitten ik zet thee, Irial wil jij thee of koffie?" zegt haar moeder dan. Ik kijk de vrouw glimlachend aan.
    "Thee, alstublieft," zeg ik vriendelijk. "Maakt niet uit welke soort," voeg ik er met een klein glimlachje aan toe.
    Terwijl ze in de keuken verdwijnt, ga ik op de bank zitten en trek Madeline naast me neer.
    "Alleen als jij wilt," fluister ik in haar oor.

Atreyu

"Trey, je deed wàt? Shit. Mijn gsm."
    Voor ik kan antwoorden springt ze recht om uit de keuken te verdwijnen. Ik schuif voorzichtig mijn stoel achteruit en volg haar. Als ik in de badkamer kom is ze al aan het bellen. Terwijl ze een excuus verzint over een klasgenootje, ga ik achter haar staan en sla mijn armen om haar heen. Ik wacht tot ze opgehangen heeft en druk een kusje op haar wang.
    "Sorry," fluister ik zacht. "Ik wist niet waar je was, ik dacht dat je misschien thuis een boek had liggen dat je nodig had. Ik moest de meest logische plaatsen checken."
    Dat moet ze toch begrijpen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Ik zei toch dat ik een snelle leerling ben? Nu is het jouw beurt weer."
    Ik schrik even wanneer ze haar armen om mijn hals legt, en ik ben zowat verplicht weer in haar ogen te staren.
    "Weet je dat je mooie ogen hebt?" zeg ik zacht, en leg mijn hand op haar wang, zonder haar blik los te laten.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Ik ga slapen ^^]

Fedea

"Sorry. Ik wist niet waar je was, ik dacht dat je misschien thuis een boek had liggen dat je nodig had. Ik moest de meest logische plaatsen checken."
    Ik schud mijn hoofd en leg mijn handen op de zijne.
    "Het geeft niet," zeg ik met een glimlachje.
    Ik druk mijn lippen op de zijne.
    "Kom, of je feestmaal wordt koud."
    Ik neem zijn hand in de mijne en neem hem weer mee naar de keuken. Met mijn vrije hand doe ik de badjas weer dicht, die wat opengekomen is.

Liam

Ik krijg een kusje op mijn wang en zie de oude vrouw vertederd kijken. 'Ach jonge liefde.' Zucht ze. Ik glimlach naar haar ne kus Cam haar voorhoofd. 'Ik hou van je weet je dat?' Dan denk ik weer na over haar woorden. 'Oke dus ik moet helemaal in het wit.. Ik zie mezelf er dan wel voor aan om er iets over heen te morsen net voor we trouwen.' Gniffel ik.

Madeline

"Alleen als jij wilt," Zegt Irial als we op de bang zitten. Ik glimlach en kijk hem verliefd aan. 'Weet ik maar ik zou haar er een groot plezier mee doen.' Mijn moeder is druk in dde keuken bezig met kopjes en heet water. 'Maar het is wel lief van je.' Ik kus hem voorzichtig en neem zijn hand. Dit ging allemaal veel beter dan verwacht.

Faye
    "Weet je dat je mooie ogen hebt?" Ik kijk hem glimlachend aan en kijk even naar beneden als hij zijn hand op mijn wang legt.
    "Ik vind ze eerder een beetje saai grijzig groen, maar als jij ze mooi vindt." Ik haal mijn schouders op.
    "Daar kan ik wel mee leven." Ik verschuif me iets, zodat ik comfortabeler zit en grinnik dan en druk mijn lippen kort op de zijne.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Ik vind ze eerder een beetje saai grijzig groen, maar als jij ze mooi vindt. Daar kan ik wel mee leven."
    Ze drukt haar lippen weer op de mijne en mijn hart maakt een sprongetje. Mijn hand gaat op zoek naar de hare.
    "Je moet er echt mee stoppen dat zo plots te doen," fluister ik zacht.
    "Je overvalt me steeds. Niet dat ik het niet fijn vind."

Faye
    "Je moet er echt mee stoppen dat zo plots te doen. Je overvalt me steeds. Niet dat ik het niet fijn vind." Ik grinnik en vind zijn hand.
    "Moet ik je in het vervolg waarschuwen?" vraag ik hem dan en bijt even op mijn lip.
    "Zeg het maar hoor. Mij mag je in ieder geval wel verassen." zeg ik er nog vlug achteraan. Mijn hart klopt als een bezetene en ik vraag me af of dit wel helemaal goed is, maar negeer het. Ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld.

Rey

"Moet ik je in het vervolg waarschuwen? Zeg het maar hoor. Mij mag je in ieder geval wel verassen."
    Ik denk even na, en schud mijn hoofd.
    "Nee, een waarschuwing hoeft niet," zeg ik glimlachend.
    Deze keer is het mijn beurt de eerste stap te zetten. Ik neem haar gezicht in mijn handen en kus haar zo teder mogelijk.

Faye
    "Nee, een waarschuwing hoeft niet," Ik laat het toe als hij mijn gezicht in zijn handen neemt en me kust. Ik haal mijn hand even door zijn haren en grinnik zachtjes. Even laat ik hem los daardoor en bij gewillig op mijn onderlip, waarna ik daarna nog een kus in zijn nek druk.
    "Zeer indrukwekkend, meneer." zeg ik zachtjes en leun even tegen zijn borstkas aan.

Rey

"Zeer indrukwekkend, meneer."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Jij bent ook niet slecht, mevrouw," zeg ik plechtig.
    Mijn hand gaat door haar haren, terwijl ik haar glimlachend blijf aankijken.
    "Hmm, ik heb nog een vraagje voor in mijn encyclopedie, weet je wel?"
    Ik grinnik even.
    "Geloof je in liefde op het zo goed als eerste gezicht?"

Faye
    "Geloof je in liefde op het zo goed als eerste gezicht?" Ik knik en voel hoe hij zijn hand door mijn haren laat gaan. Ik kijk hem even aan.
    "Oh ja, onze encyclopedie." Herinner ik mezelf en grinnik. "Stel maar."
    "Geloof je in liefde op het zo goed als eerste gezicht?" Ik bijt even op mijn lip. Liefde op het eerste gezicht.
    "Het zou raar zijn als ik nee zou zeggen nu ik hier bij je zit met mijn hoofd op jouw borstkas." zeg ik dan uiteindelijk en glimlach even, ruik aan zijn nek en druk er dan een kusje op.
    "Ik denk van wel, dus vink hem maar af met ja." Vertederd kijk ik hem weer aan en grinnik even.
    "Hoe zit dat met jou?"

Rey

"Het zou raar zijn als ik nee zou zeggen nu ik hier bij je zit met mijn hoofd op jouw borstkas. Ik denk van wel, dus vink hem maar af met ja. Hoe zit dat met jou?"
    Haar lippen voelen kriebelend aan in mijn hals en de lach is niet van mijn gezicht weg te slaan.
    "Nou, ik denk dat dat antwoord voor zich spreekt, denk je niet?"
    Ik druk een kusje op haar neus.
    "Als je mij vanmorgen had wijsgemaakt dat ik vanavond een floraat in mijn appartement zou hebben, en nog een knappe ook, ik had je uitgelachen," zeg ik grinnikend.

Faye
    Ik wrijf even over mijn neus als hij er een kusje op heeft gedrukt.
    "Als je mij vanmorgen had wijsgemaakt dat ik vanavond een floraat in mijn appartement zou hebben, en nog een knappe ook, ik had je uitgelachen," Ik glimlach bij deze opmerking en zucht.
    "Een knappe nog wel, zo zo." Ik grinnik gelukzalig en wind één van mijn vingers rond een haarlok, mijn andere hand laat ik rusten op Rey zijn borstkas.
    "Ik had me er ergens al op voorbereid en keek er eerlijk gezegd vol tegenzin op, aangezien mij toch het één en ander is bijgeleerd de laatste zestien jaar. Blijkbaar is het toch niet echt blijven hangen en weet ik nou niet zeker of ik wel in de categorie floraat pas, denk je niet?"

Rey

"Een knappe nog wel, zo zo. Ik had me er ergens al op voorbereid en keek er eerlijk gezegd vol tegenzin op, aangezien mij toch het één en ander is bijgeleerd de laatste zestien jaar. Blijkbaar is het toch niet echt blijven hangen en weet ik nou niet zeker of ik wel in de categorie floraat pas, denk je niet?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Een hele lieve floraat?"
    Ik bijt op mijn lip.
    "Dit gaat niet makkelijk worden, Faye," zeg ik zacht.