• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Je weet het wel uit te kiezen hé. De shampooflessen onder de douche zijn namelijk wel wat anders dan echte mensen, die naar je kijken, als je daar staat."
    Ik grinnik.
    "Ach, we kunnen een duet doen? De douchekopjes."
    Ik grinnik weer en kijk haar aan.
    "Het zou me een hele eer zijn met jou te zingen," zeg ik plechtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Maak je van die macaroni met ham en kaas? Ik vind het heerlijk als je die maakt."
    Ik krijg nog een kusje en moet even lachen.
    "Alles wat je wilt," zeg ik terwijl ik haar met glinsterende ogen aankijk. Ik moet nog even lachen. Dat ze nu echt macaroni met ham en kaas wil eten snap ik niet. Van alle dingen die ik zou kunnen bedenken.
    Ik stap in de auto en als ik het portier gesloten heb, gordel aan en sleutel in het contact heb start ik de motor.
    Ik betrap mezelf erop dat ik weer een heel stuk trager rijd nu alleen Fé in de auto bij me zit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye.
    "Ach, we kunnen een duet doen? De douchekopjes." Ik begin te lachen en knik enthousiast. Ik weet natuurlijk niet hoe Rey zingt, maar ikzelf bak er namelijk vrij weinig van.
    "Het zou me een hele eer zijn met jou te zingen," Ik rol even met mijn ogen en haal mijn handen dan op.
    "Één duet, misschien dat ik met wat drank meer durf, maar anders blijft het bij één enkel duet." zeg ik grijnzend, omdat ik weet dat dit al een grote stap is.
    "Anders pakken we nu gewoon de douchekop en doen we een duet." grap ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    "Kom naast me liggen?" Ik glimlach naar haar. 'Dat mag helemaal niet.' Fluister ik en buig me voorover. 'Maar als je weer naar huis mag dan ga ik naast je in bed liggen.' Voeg ik er aan toe en druk een zachte kus op haar hand.

    Madeline

    Beneden trek ik mijn jas aan. In de auto haal ik nerveus diep adem. 'Ik ben zenuwachtig.' Fluister ik en wriemel met mijn vingers aan mijn shirtje. Ik navigeer naar mijn huis, veelste snel komen we daar aan.

    Fedea

    "Alles wat je wilt."
    Ik hou van de blik in zijn ogen. Hij ziet er zo blij uit. Glimlachend blijf ik met mijn gezicht naar hem kijken, maar mijn vermoeidheid begint de kop op te steken. Ik geeuw en zak wat onderuit. Ik sla mijn armen om me heen en doezel zachtjes weg, met een glimlach op mijn gezicht. Ik heb mijn Trey terug.


    Rey

    "Één duet, misschien dat ik met wat drank meer durf, maar anders blijft het bij één enkel duet. Anders pakken we nu gewoon de douchekop en doen we een duet."
    Ik grinnik en neem de afstandsbedieningen van de tv, en de dvd-speler.
    "Alstublieft, collega-zangeres."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Welk liedje had je in gedachten?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Alstublieft, collega-zangeres." Ik kijk even op als hij een afstandbediening in mijn hand duwt.
    "Welk liedje had je in gedachten?" vervolgt hij zijn woorden. Ik glimlach even naar hem en bijt op mijn onderlip, op zoek in mijn geheugen naar liedjes. Makkelijke liedjes waarbij ik hopelijk niet al te vals zou zingen.
    "Normaal ga ik toch wel voor de deodorant variant, maar ik denk dat dit ook wel werkt." Meteen schieten de oude beelden van High School Musical me te binnen. Juist.
    "Jouw beurt om te kiezen dit keer, collega." zeg ik grijnzend en trippel wat op mijn benen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Normaal ga ik toch wel voor de deodorant variant, maar ik denk dat dit ook wel werkt. Jouw beurt om te kiezen dit keer, collega."
    Ik denk even na, en begin een liedje te neurien.
    "Ken je dit?" vraag ik.
    "Dit is niet zo moeilijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ken je dit?" Hij begint iets te neuriën, in het begin frons ik mijn wenkbrauwen, maar pak het deuntje dan op en herken het als een nummer van Lady Antebellum. "Dit is niet zo moeilijk." zegt hij uiteindelijk
    "Need you now," antwoord ik hem en wrijf even over mijn been met mijn vrije hand.
    "Natuurlijk ken ik die." zeg ik vervolgens en kijk even naar het beeldscherm.
    "Vooruit dan, zet maar aan." zeg ik aarzelend en zucht even, bal mijn ene hand tot een vuist.

    [Srsly, ik begin dit echt eng te vinden, ik luisterde dat lied toen ik op die knop drukte, holy fuck.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Omg ._.]

    Rey

    "Need you now. Natuurlijk ken ik die. Vooruit dan, zet maar aan."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Begin maar, eerst is het de vrouwenstem. Je kan het," moedig ik haar zachtjes aan.
    Ik weet nog een manier om haar aan te sporen het te doen, maar hou me in. Nee, ik ga haar nu nog niet kussen. Niet dat ik het ooit ga doen, al wil ik wel. En nu stop ik met eraan te denken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Begin maar, eerst is het de vrouwenstem. Je kan het," Ik moet even lachen en kijk naar de grond, zet mijn voeten stevig neer en wanneer het korte pianospel begint haal ik nog een diepe zucht. Ik had dit nooit moeten doen.
    "Picture perfect memories, scattered all around the floor," Ik grinnik even en voel mijn wangen rood kleuren. Ging ik weer.
    "Reaching for the phone, 'cause I can’t fight it any more." Nu kijk ik vragend naar Rey, aangezien ik weet dat de tweede stem nu erbij in hoort te vallen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Wanneer ze zingt knik ik goedkeurend en luister glimlachend naar haar stem.
    "And I wonder if I ever cross your mind. For me it happens all the time."
    Moeiteloos pik ik in, en ik neem haar vrije hand in de mijne. Dit is best wel leuk, en het verzet mijn gedachten even. Met haar lijkt het alsof ik me echt niet hoef te schamen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik kijk even op als hij mijn hand beetpakt en stop met zingen, maar pak het na een luttele seconde weer op en begin met het refrein. De jongen kan nog best goed zingen, natuurlijk heb ik beter gehoord, maar het is niet dat hij slecht is.
    "Said I wouldn’t call, but I've lost all control and I need you now." Ga ik door met het refrein en draai me dan wat zijn richting op. Ik glimlach naar hem tijdens het zingen en laat mezelf een rondje draaien, zoals ik dat in videoclips zie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    "Dat mag helemaal niet. Maar als je weer naar huis mag dan ga ik naast je in bed liggen," fluistert Liam waarop hij me een kusje op de hand geeft.
    Ik trek een pruillip en sla het deken een beetje van me af.
    "Liam? Toe?" smeek ik.
    Ik ben heus niet van plan hem in het ziekenhuis te betasten, en al zeker niet met een vreemde vrouw bij ons op de kamer.

    Irial

    "Ik ben zenuwachtig," zegt Madeline in de auto.
    Ik lach schamper en trek een wenkbrauw op. Mijn tong wrijft zachtjes over mijn piercing.
    "Jij? Wat moet ik dan zeggen? Jou mogen ze al," antwoord ik.
    Ondertussen volg ik haar aanwijzingen op.
    Voor ik het weet sta ik voor haar huis geparkeerd. Nerveus kijk ik naar de gevel. I'm screwed.

    Atreyu

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe ze zich in een bolletje draait. Ze is zo ongelofelijk schattig. Ik rijd nog wat trager, om haar even rust te gunnen. Haar kennende zal ze zo meteen niet willen slapen.
    Haar rustige ademhaling heeft ook op mijn een kalmerend effect.
    Als ik na een tijdje voor de deur geparkeerd sta en de motor uitgeschakeld heb, draai ik me naar Fedea toe. Ik wrijf zachtjes over haar wang.
    "We zijn er, prinses," zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik merk dat ze even stopt met zingen, en ik kijk haar afwachtend aan.
    "Said I wouldn’t call, but I've lost all control and I need you now."
    "And I don't know how I can do without, I just need you now," zing ik verder.
    Ik glimlach wanneer ze een rondje draait, en heb nu echt moeite om haar tegen me aan te trekken en gewoon te kussen. Nee, Rey, nee.


    Fedea

    Ik word uit mijn droomloze slaap gehaald door iets dat mijn wang streelt.
    "We zijn er, prinses," hoor ik in de verte.
    Ik rek me uit en open langzaam mijn ogen. Wanneer ik Trey's gezicht voor me zie, glimlach ik automatisch, en ik klik mijn gordel los zodat ik bij hem kan om hem een kusje te geven.
    "Wat heb ik dit gemist," zucht ik.
    Ik kijk naar buiten en voel een opgelucht gevoel zich meester van me maken. Eindelijk weer thuis. Ja, ik zie zijn appartement aan als mijn thuis.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Vragend kijk ik hem aan als het tweede couplet begonnen is en hij niet zingt. Ik frons mijn wenkbrauwen even en kuch.
    "Jij bent, collega." zing ik op de melodie en moet zelf even lachen. Uitdagend kijk ik hem aan en bijt op mijn onderlip als het couplet verder gaat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.