• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Cosette schreef:
    [Benedict, you pedo (cat)]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Patrick Hathaway
    Er lag een kleine, comfortabele stilte tussen ons. sasha had zijn ogen gesloten. De was de meest vredevolle avond die ik ooit had meegemaakt, ondanks de persoon bij de deur daarnet.
    'Dat betekent wel dat ik met meisjes moet flirten.' Oh.
    ik knik eventjes, maar dat steekt wel. ik was blij geweest, onbewust, toen Sasha had besloten niet meer achter zoveel mensen aan te gaan, zijn eerdere gedrag achter zich te laten.
    Maar dit was anders, moest ik mezelf herinneren. sasha moest zich wel "gezond" voor doen, zodat ik extra therapie lessen kon inlassen, om meer tijd met hem door te brengen.
    'Dat begrijp ik,' antwoord ik zachtjes. Niet dat ik het leuk zal vinden...

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Citizen schreef:
    (...)

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

[If benedict is a pedo, so is Cassia [and kinda Patrick]]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Technisch gezien is Cassia nog een tiener en dat is minder erg :'). En Sasha is bijna meerderjarig :')]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Jup, maar daarbij zijn de anderen het ermee eens :'D
    Sarreeeh for playing an awful person :X]

[Did I miss anything?]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Marethyu schreef:
    [Did I miss anything?]

Cassia is now alone with the mommy. i think ehr psot is on the first or second page]

Aislyn
    Ik zag Alec Sterling weglopen een slaapzaal in, maar ik was nog lang niet klaar met hem! “Hey, Alec, jij, nutteloze vader!” Ik schopte en sloeg zo hard ik kon tegen de jongen, maar hij gaf geen kick en liep alleen verder, waarna we bij de isoleercel kwamen en hij me neerlegde. Waarom legt hij me – ? Hij trok me tegen zich aan en gaf me een kus op mijn mond, waarna hij me in de richting van de cel gooide.
    Ik viel op de grond, maar ik stond gelijk weer op en ik keek hem vies aan, waarna ik hem in zijn gezicht spuugde en hem keihard duwde, maar ik vroeg mijzelf af hoe ver ik me hiermee bracht. Een blinde withete woede overstroomde mij, hoe durfde hij?!
    “Fuck you, loser! Je hebt geen recht om dat te doen!” Zo bleef ik nog een tijdje door razen, terwijl ik allerlei scheldwoorden naar zijn hoofd gooide, maar in mijn gedachtes dacht ik alleen aan Cassia. Nu had ik zelfs niets van Cassia, zelfs haar kus niet.
    Die hele familie mag van mijn part wegrotten, behalve Cassia…

Quiet the mind, and the soul will speak.

Benedict Sterling
    Ik drukte haar tegen de muur van de isoleercel, mijn hele lichaam zwaar tegen dat van haar, zodat ze zich niet meer kon bewegen. Ik hield mijn mond bij haar oor en fluisterde met rauwe stem: 'Niet zo brutaal meisje, dan zit je alleen nog maar langer in dat ding, en dat zou zonde zijn,' Ik adem warm uit op haar nek, en laat haar dan los, om haar weer richting de deur te duwen.

Sasha

"Dat begrijp ik," zegt Patje zacht.
    Er loopt een rilling over mijn rug, en geen aangename. Ik vind het een vreselijke positie om mezelf in de plaatsen. Het voelt als een stap terug, bedrog. Ik zucht even.
    "Ik zal niemand kussen, tenzij op de wang. Een knuffel doe ik alleen in het zicht van anderen en ik ga met geen enkel meisje naar een lege slaapzaal mee," beloof ik hem. Dit is iets waarvan ik niet wist dat ik het in me had, trouw zweren. Ik kan Mignon vragen het spel mee te spelen, haar beschouw ik als niks meer dan een vriendin en als Patje twee "wondergevallen" op zijn naam kan zetten is dat alleen maar beter. Al heb ik een vermoeden dat Mignon daar geen zin in zal hebben.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Wat is er gebeurd en waar is iedereen?]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Amyra Sterling
    Stotterend stuurde Cassia het meisje weg en stelde toen voor om naar het kantoor te gaan. Misschien speelde het mee dat het nog altijd regende, maar ik had een paraplu en het was niet mijn probleem dat zij er geen had meegenomen. 'Je stelt me teleur,' zei ik op kille toon zodra het kind weg was. 'Je zou bellen en dat heb je niet gedaan. Als de rest van het kamp is zoals dat meisje, ben je het hier ook goed aan het verpesten. En als toppunt sta je tegen me te liegen.'

[Rooooosee, ik een enge maaaannn :c *in armen vliegt en op schouder gaat huilen*]

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 15:11 ]

[Fred? *leest de rest even terug* Van nu af aan heet Felix officieel Fred, in mijn hoofd dan.]