• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Patrick Hathaway
    Ik knik, maar eht is neit met veel enthousiasme. ik snap dat eht de enige manier is, maar dat verandersd de enorme haat voor dit kamp wat ik nu voel.
    'Ik vertrouw je,' antwoord ik, simpel en eerlijk.
    Ik forceer zelfs een glimlach uiteindelijk.
    'Zolang ik zelf maar een kus krijg voor elke knuffel en kus die je weggeeft,' plaag ik zachtjes.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sasha

"Ik vertrouw je," antwoordt Patje.
    Ik ga terug wat overeind zitten en kijk hem verbaasd aan. Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd, zelfs mijn bloedeigen moeder niet. Ik ben het tot nu toe ook nog nooit echt waard geweest, maar dat neemt niet weg dat het veel voor me betekent.
    "Zolang ik zelf maar een kus krijg voor elke knuffel en kus die je weggeeft," voegt hij er aan toe.
    Ik moet even lachen, ookal is het niet enthousiast. Ik neem zijn gezicht losjes in mijn handen en kijk hem diep in de ogen.
    "Je krijgt meer dan dat," fluister ik.
    Om mijn woorden kracht bij te zetten druk ik kusjes op zijn hele gezicht, behalve zijn lippen. Al kan ik het niet laten zijn monhoek even mee te nemen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cassia Sterling
    'Je stelt me teleur. Je zou bellen en dat heb je niet gedaan. Als de rest van het kamp is zoals dat meisje, ben je het hier ook goed aan het verpesten. En als toppunt sta je tegen me te liegen.'
    ik krimp ineen als ik de koude, teleurgestelde toon van haar stem hoor en geef een klein knikje. Na alles wat er vandaag gebeurd was met Aislyn, waardoor ik weer moest blozen, na alle beloftes en verwarring...
    'H-Het spijt me, moeder,' zeg ik trillerig, tranen in mijn ogen.
    'Ik was het van plan, echt waar, ik - ik ben het gewoon vergeten.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aislyn
    “Oh, zie ik er zó slecht uit?”
    Ik antwoordde direct. “Ja, dat zie je, ja.”
    “Moet je het beter zien?” Ik gromde, had hij niet zelf door dat hij er ongelooflijk dom uitzag?
    “Nee, ik hoef je vieze lichaam niet te zien, ik wil – ” Ik wil liever dat van Cassia zien, serieus Aislyn? Ik gromde weer en ik kon niet stoppen met mijn gedachtes over haar, waardoor ik op het moment mezelf wilde slaan en niet deze eikel.
    “Meisjes zijn niet gek op jou, die zijn niet gek op een ego die op zijn borst slaat elke keer dat hij een meisje ziet. Rot gewoon op met jou en je shirt.” Ik draaide mijn gezicht van hem weg.
    “Ik wil liever een week in die fucking isoleercel dan elke dag jou kop aan te moeten zien.”
    Fack hey, alweer een domme uitspraak. You go, Aislyn!

[Ik moet ff gaan, mijn zus wil persé naar buiten en ze sleurt mij mee...]

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Ik ben echt niet in staat om 'mededelen' te vervoegen.]
    Amyra Sterling
    Het leek alsof ze zo zou beginnen te huilen. Alsjeblieft niet, zeg. Als ze dat ook nog ging doen was de ramp hier compleet. Huilen was een teken van zwakte. 'Wij gaan hier ingrijpen,' deelde ik haar mee. 'Want volgens mij gaat het hier niet goed. Je vader en je broer zijn binnen aan het kijken, maar als de rest van je patiënten net als dat meisje zijn, lijkt het me wel duidelijk. Zitten er mensen in je isoleercellen?' Want ze had straf verdiend.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Mignon

Zuchtend open ik de deur van de slaapzaal zodat het door kan waaien. Dat is flink nodig ook want niemand bedenkt het ook maar om een raam open te zetten. Mijn dronkenbui heeft zich tegen me gekeerd en het enige wat ik nu nog voel is een bonkend hoofd. Daar kan ik eerlijk gezegd wel mee leven. Het is een stuk minder erg dan niet doorhebben wat men om je heen doet. Nog een beetje wankelend loop ik naar buiten opzoek naar bekende gezichten. In de verte zie ik Rani zitten. Omdat ik nog niet kan rennen loop ik rustig naar haar toe.
    "Hi," lach ik zachtjes.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Patrick Hathaway
    De verbazing is duidelijk in Sasha's ogen te zien, waarna hij een forceert lachje geeft.
    'Je krijgt meer dan dat,' fluistert hij, waarna ik zijn lippen over de huid van mijn gezicht voel gaan.
    Ik moet moeite doen om mijn eigen lippen niet op die van hem te drukken - dat moet nog een paar uur wachten. Ik vraag me eigenlijk af hoe laat het inmiddels is.
    Glimlachend kus ik hem op de wang, half op de hoek van zijn mond. Wachten, Patrick, nog een paar uur.

[En Amyra heeft een foto, thanks to Cosette ^^]

Benedict Sterling
    In druk nog snel een kus in haar nek en duw haar dan daadwerkelijk in de isoleercel en doe die op slot. 'Veel plezier schatje!'

[Ik moet nu naar familiefiguurtjes ergens.. In heerhugowaard.. Dus ik antwoord niet meer. Tot laterzzz!]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

[Stiekem worden al die mensen in Camp Eden gewoon hetero om bij Benedict weg te kunnen (cat)]

Cassia sterling
    'Wij gaan hier ingrijpen. Want volgens mij gaat het hier niet goed. Je vader en je broer zijn binnen aan het kijken, maar als de rest van je patiënten net als dat meisje zijn, lijkt het me wel duidelijk. Zitten er mensen in je isoleercellen?'
    Ik schud twijfelend mijn hoofd. Achter me ging de avondbel, die aangaf dat het tijd was dat iedereen naar de slaapzalen moest. Elf uur in de avond.
    'I-ik weet het niet,' zeg ik bang. Een traan glijd over mijn wang.

Amyra Sterling
    Geweldig, ze huilde. 'Dat wéét je niet?' vroeg ik, mijn wenkbrauwen hoog opgetrokken. 'Heb jij hier de leiding of niet? Is het dan niet de bedoeling dat jij weet wat er hier gebeurd?' Ik schreeuwde niet, want dat was niet... niet normaal, niet goed. De bel gaf aan dat het tijd was voor de kampeerders om naar hun bed te vertrekken en ik zou ook Cassia even naar een kamer brengen. Helaas voor haar stond daar geen bed in. 'Nou, we gaan nu uitvinden of er iemand inzit. Meekomen.'

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 15:40 ]

Sasha

Ik moet lachen als Patje me op zijn beurt een kus net naast mijn lippen geeft. Je zou hem bijna onderschatten. Glimlachend kijk ik hem aan, maar die uitdrukking verdwijnt snel als ik de avondbel hoor.
    "Ik kruip door het raam in de badkamer naar buiten," zeg ik na enige stilte. "Dat kan jij sluiten en dan zelf via de deur naar buiten, jij hebt het recht hier te zijn."
    Ik niet, en wij samen al helemaal niet, dat besef ik maar al te goed. Het is belangrijk dat niemand ons ziet. Ik kan achter zaal vier doorlopen en dan via zaal drie naar mijn eigen slaapzaal, op die manier zal het lijken alsof ik van bij het meer kom en heb ik meteen een verklaring voor mijn modderschoenen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

(Stuur haar naar die van Aislyn... Al kan ik niet antwoorden lol. Ben over 30min terug.)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Cassia Sterling
    Ik knik en volg moeder. Mijn ogen zijn aan de grond gekluistert. ik weet was dit betekent, en veel goeds kan het neit zijn. Aislyn zou tenminste veilig in de slaapzaal zijn. Daar hecht ikw aarde aan, ze was lief. Verder wist ik het niet.
    'i-Ik zal beter mijn ebst doen, moeder,' piep ik nog bangetjes.

Patrick Hathaway
    ik knik langzaam. De avond was voorbij gevlogen. Ik vond het niet fijn, maar we hadden weinig keuze nu.
    'Wees voorzichtig,' zeg ik zachtjes, waarna ik hem, met heel veel tegenzin, toch loslaat. Gelukkig staat zaal 5 best ver achterin, dus de kans dat iemand hem zit is heel erg klein. ik sta op, help Sasha van het bed af, zijn hand in de mijnen, en trek de dekens van het bed weer recht. alsof er niemand geweest is.