• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Quinn
    Ik zag Catherine allerlei zoetigheid pakken uit een lade. Hmm. Ik keek naar de aardbeien in haar hand en toen weer naar het beschuit en de poedersuiker die ik had gevonden. Beschuit met aardbeien! Lekker! Dat hoorde bij een picknick.. Jammer dat het regende. Een idee plopte mijn hersenen binnen, en ik ging op zoek naar een tafelkleed. Verder vond ik ook nog lekkere broodjes en wat fruit. Op de een of andere manier lukte het me om alles in één arm vast te houden, en ik pakte Catherine bij haar hand, om haar vervolgens mee te trekken naar het pianohok. Daar legde ik mijn buit (het eten, niet Catherine) en het tafelkleed op de vloer. Het voedsel begon ik uit te stallen op het kleedje, en ik gebaarde Cath om erbij te komen zitten.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Patrick Hathaway
    'Als we ooit betrapt worden, dan neem ik de schuld op me. Het ergste dat ze mij kunnen aandoen is die isoleercel,' fluistert sasha bijna geluidloos. Ik geef een langzaam knikje. Sasha lijkt makkelijk tegen de isoleercel te kunnen, en als ik mijn begeleiders positie behoud, kan ik zijn straf nog zien te verminderen. Pas na nog een paar stille minuten durf ik weer normaal adem te halen.
    'De kans dat we uiteindelijk betrapt worden is nogal groot,' fluister ik. Ik ben al een hele dag spoorloos verdwenen op het kamp, vroeg of laat gaan ze vragen stellen..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [We kunnen nog wel even wachten op Rose, die zal hier straks wel zijn! :Y)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ik keek verbaasd hoe hij alles neerlegde, zodat er een picknick ontstond. Een grijns sierde mijn gezicht, en ik ging naast hem zitten. ''Goed idee'' mompelde ik, en ik glimlachte even. Ik schonk wat cola in, en ik keek even naar Quinn. ''Jij ook?'' vroeg ik toen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 12:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinn
    'Graag,' zei ik, en grijnsde terug. 'Ik vraag me af of de piano het doet, na het water en mijn föhnactie,' Zei ik vertwijfeld, maar erg veel zin om te spelen had ik niet. Het zou fijn zijn als er nu een warm zonnetje op ons zou schijnen. Ik legde mijn hoofd op haar schoot en keek omhoog. Met mijn hand tastte ik om me heen en vond het bakje aardbeien. Dat maakte ik open, en stopte er eentje in haar mond, waarbij ik mijn vingertoppen even over haar mooie lippen liet glijden. Mijn mondhoeken zaten bijna in mijn oog, had ik het idee, zo groot was mijn glimlach.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Haha mondhoeken in je oog, niet fijn lijkt me :3]
    Catherine

    Ik schonk wat cola voor hem in, en hij ging met zijn hoofd op mijn schoot liggen. Hij pakte een aardbei die hij naar mijn mond bracht, en grijnzend at ik het op. Terwijl hij een grote glimlach op zijn gezicht had, gleden zijn vingertoppen langs mijn lippen. Ik gaf er een kusje op, en grijnsde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hell, waarom staat er maar één nummer van alexisonfire op mijn ipod? )':]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "De kans dat we uiteindelijk betrapt worden is nogal groot," fluistert Patje na nog enige stilte.
    Nu is het mijn beurt om te knikken. Eigenlijk kunnen ze ons helemaal niks maken, gezien we niks illegaals doen en braafjes wachten tot ik meerderjarig ben. Het ergste dat ze Patje kunnen aandoen is hem ontslaan, en hoewel ik daar niet verantwoordelijk voor wil zijn betwijfel ik dat hij volgend jaar zal willen terug komen.
    Ik leg voorzichtig mijn handen op zijn borstkas.
    "Was je eigenlijk van plan volgend jaar weer begeleider te zijn?" vraag ik fluisterend, voor de zekerheid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ghehe, ik ben een beetje melig vandaag, sarreeeh.. ;p]

    Quinn
    Ze kuste mijn vingers even en ik liet mijn hand om haar gezicht liggen, dat werd vermoeiend, dus legde ik hem maar in haar nek, wat overigens ook een hele mooie plek was. Ik sloot even mijn ogen om van het moment te genieten, voelde haar lichaamswarmte om me heen. 'Na dit moeten we misschien even gaan douchen,' zei ik loom, terugdenkend aan daarnet. Ik begon het nu toch echt wel te voelen, zó moe. Ik stak ook een aardbei in mijn eigen mond, niet met de hand op Catherine natuurlijk, die lag daar goed.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Felixerd, eet eens doorrr (:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Ik grijnsde. ''Ik denk het ook'' mompelde ik, terwijl ik een koekje pakte. Mijn vrije hand liet ik op de arm van Quinn rusten, en ondertussen nam ik een hapje van het koekje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    'Was je eigenlijk van plan volgend jaar weer begeleider te zijn?' Ik schud meteen mijn hoofd. Nog een jaar in dit helse kamp? Zelfs niet als ze me driemaal mijn huidige salaris zouden aanbieden.
    'Nee,' antwoord ik zachtjes. 'Na deze zomer ben ik neit van plan om hier ooit nog in de buurt te komen.' Ik geef een halve glimlach. De enige reden dat ik niet nu mijn spullen pak en naar huis toe ga, is sasha. Want als is vertrek komen de echte boemannen pas, en ik denk dat zelfs Sasha moeite zouhebben emt de Sterlings...
    'Ik denk dat ik mijn opleiding maar weer op pak, een betere baan zoek..'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik glimlach als hij zonder aarzelen zijn hoofd schudt.
    "Nee. Na deze zomer ben ik niet van plan om hier ooit nog in de buurt te komen. Ik denk dat ik mijn opleiding maar weer op pak, een betere baan zoek..."
    Ik zit hem waarschijnlijk als een halve gare aan te staren, maar dat geeft me niet. Het is fijn hem zo levenslustig te zien in vergelijking met de eerder passieve Patje van enkele dagen geleden.
    "Nou, slechter kan niet," grinnik ik. "Pubers overtuigen dat jij gelijk hebt, wat een rotbaan. Je kan beter varkens leren vliegen," voeg ik er met een klein lachje aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben er weer, familie deed rottig :')
    *gaat schrijven*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Omg, we could make her get pregnant? Sarreeh, me likes mensen (niet in real life, dun worry) in de problemen brengennn.. :3]
    [Wtf moet ik Quinn nu laten doen? Ö Iemand nog zich aan het vervelen, die binnen kan komen wandelen? Of gaan we dit even skippen en gewoon douchen?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.