• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Iemand Aislyn nodig? :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Felix Patterson - Begeleider

    Ik haal mijn schouders op terwijl we naar het hoofdgebouw lopen.
    'Eigenlijk wel, ja. Als jij ziek zou zijn zou je toch ook liever in bed blijven liggen?' zeg ik koeltjes. 'Waar zijn je ouders heen?'
    Dat zou hij in principe wel moeten weten, hij was immers met zijn ouders hier aangekomen. Zouden ze al bij Cassia zijn? Wat zou Cassia eigenlijk doen?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Patrick Hathaway
    'Nou, slechter kan niet. Pubers overtuigen dat jij gelijk hebt, wat een rotbaan. Je kan beter varkens leren vliegen,' grinnikt Sasha. ik knik glimlachend. wat ik ook zou gaan doen hierna, het zou een stuk beter zijn dan wwat ik de afgelopen 15 jaar had utigespookt. Wat niet veelw as, maar ook niets goeds.
    'Maar laat me eerst de zomer maar overleven,' lach ik zachtjes. hoewel, met Sasha hier, kon dat niet erg moeilijk zijn, toch?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Iemand kan Alecje pesten?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oeh, dat zal erg zijn.. vooral op zo'n kamp :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Escritura schreef:
    [Iemand kan Alecje pesten?]

    Aislyn? ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    [Iemand Aislyn nodig? :'D]

    [Ze kan wel bij Quinnerine binnenwandelen?]

    Benedict
    'Ik blijf pas in mijn bed als ik stervende ben,' citeer ik mijn vader. 'Ik weet niet waar mijn ouders zijn, ik ben een zelfstandig persoon weet je. Leg jij trouwens eens uit waar alles is enzo,' Ik kijk hem hierbij niet aan, mijn kijk zoekend rond over de vlakte, waar zijn alle zieken en begeleiders in godsnaam? Het gaat echt de verkeerde kant op met dit kamp. 'Ben je eigenlijk
    vaker medewerkers kwijt?' vraag ik afkeurend.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Daarom, haha. Ga maar Alecje pesten Aislyn, is denk leuker ;p XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Alec Sterling
    Zaal vijf was op slot en leek verlaten te zijn. Ik draaide m om en liep langzaam over het terrein. Benedict stond verderop, bij een bekende jongeman. Felix, één van de begeleiders. Daar zou ik later mee afrekenen. In stilte liep ik over het terrein, waarna ik een veranda opstapte.

    [come at me people. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar wat gaan we nou doen, Michelle?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Nou, hier staan we voor het cafetaria, daaraangesloten zit de begeleidersslaapzaal, verderop zie je het bos, waar een isolatiecel staat, daar zijn de vijf slaapzalen, waarvan er momenteel maar vier gebruikt worden, achter die slaapzaal ligt het therapy gebouw, daarachter de andere isolatiecel en het meer,' zeg ik. 'En het is Patricks taak om iedereen bij elkaar te houden, maar de zieken zullen wel in hun slaapzaal zijn. Die we overigens regelmatig controleren, wees maar niet bang.'
    Alec Sterling loopt langs, werpt me een blik toe die ik niet kan definiëren en loopt door. Wat voor kamp zou dat van Benedict zijn? Volgens mij is ons kamp daarbij vergeleken nog redelijk soepel.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Maar laat me eerst de zomer maar overleven," lacht hij.
    Ik kruip wat dichter tegen hem aan en kijk hem recht in de ogen.
    "Heb ik daar mijn best nog niet voor gedaan dan?" vraag ik gespeeld streng.
    Eerlijk gezegd zou ik het zo weer doen of mijn nek nog veel verder uitsteken voor hem. Hij verdient het wel, tenslotte hebben ze hem hier zijn halve leven ontnomen.
    Even vraag ik me af of het wel normaal is, dat wat ik voel zo hevig is. Ik kan het niet weten, ik heb namelijk nog geen ervaringen om mee te vergelijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    Ik had geen blik meer op Cassia gericht, ik kende mijzelf en ik wist dat ik dan terug zou lopen om te gaan tieren en te doen tegen hun.
    Boos liep ik weg, ik kon het niet langer meer inhouden.
    ‘Verdomme, ze verpesten alles!’ mompelde ik geïrriteerd. Ik sloeg mijn vuist, die ik gebald had de hele tijd, tegen de dichtstbijzijnde muur van de slaapzaal en door de blindheid van mijn woede zag ik de man niet staan. Toen ik opkeek zag ik hem en er kwam een emotieloze blik op mijn gezicht, in plaats van de boze.
    ‘Oh, hoi,’ mompelde ik dodelijk emotieloos naar hem.
    Mijn hand begon pijn te doen, maar ik lette er niet veel op, behalve dat ik een beetje over de knokkels van mijn hand wreef.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Heb ik daar mijn best nog niet voor gedaan dan?' vraagt Sasha streng, terwijl hij recht in mijn ogen kijkt. Zachtjes leg ik mijn hand tegen zijn wang aan, die warm aanvoel. hij had meerdere keren zijn nek al uitgestoken voor mij tijdens dit kamp, ik was toen alleen blind genoeg dooe die hypnose om het niet zo te zien.
    'Je hebt heel erg je ebst gedaan,' antwoord ik met een glimlach. 'zonder jou was ik nooit zo ver als nu gekomen.'

    Alec Sterling
    'Oh, hoi.' De woede die eerst duidelijk op eht meisje te lezen was, smolt weg. Emotieloos, koud. Niet slecht voor een beginner, een ziekeling.
    'Hallo.' dit was het meisje dat net bij Cassia was.
    'En wie mag jij wezen?' blond haar, volle lippen, kon een heel mooi meisje zijn als ze niet zo ziek was. Er moest hier veel veranderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb zin om Felix in zo'n isolatiecel te stoppen.. ;x XD
    Misschien moeten we een lijstje maken met waar iedereen is ofzo. Dan weet je het tenminste als je iemand tegenkomt. Of is dat teveel werk?]

    Benedict Sterling
    Ik knikte ongeïntresseerd. 'Ik zou graag even alle zieken bekijken als je het niet erg vindt,' En terwijl ik het zei boog ik af naar de dichtstbijzijnde slaapzaal.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.