• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [In welke zit Aislyn?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (die bij het meer 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wilt Rani antwoorden?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Wees voorzichtig," zegt Patrick zacht waarom hij me van het bed af haalt. Ik knik even en druk nog een kus op zijn wang. Morgen mag ik hem écht kussen. En geloof me, zodra ik daar veilig de kans toe krijg zal ik het doen ook.
    "Jij ook," zeg ik zo kalm mogelijk.
    Ik loop naar de badkamer en open het raam waarna ik mezelf erdoor hijs en met een plof tussen het hekken en de muur van zaal vijf terecht kom. Ik zucht even en schiet dan snel naar de muur van zaal vier. Rustig kuier ik achter de muur vandaan. Als iemand me met röntgen ogen tussen het kleine spleetje van de zalen zien flitsen heeft, zeg ik dat ik aan het roken was. Ik slenter langs het meer naar mijn slaapzaal, alsof ik gewoon nog een ommetje aan het maken was. Eens ik bij de veranda van mijn eigen zaal ben, doe ik opnieuw mijn modderschoenen uit en ga naar binnen waar ik op mijn bed neerplof.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry voor de late post van Rani, ik had de post van Mignon even gemist xd]
    Amyra Sterling
    'Dat mag ik hopen,' bromde ik. Ze sprak me tenminste niet tegen, dat was al een verbetering, maar ze stotterde nog wel, en volgens mij huilde ze. Hoewel dat ook de regen kon zijn, want het onweerde nog altijd. Natuurlijk wist ik best dat mijn dochter bang voor onweer was - helaas, dat kind was echt teleurstellend. Benedict was niet bang voor ongevaarlijke dingen - en ook dat het alleen maar erger werd in de krappe isoleercel, maar dat was haar probleem. Eenmaal bij de cel bij het meer klopte ik twee keer op de deur. 'Iemand binnen?'

    Rani
    Volgens mij had ik echt al tweeëndertig therapiesessies en nog een heleboel activiteiten gemist, maar ik had gewoon geen zin en niemand sleepte me erheen. Een paar keer had ik mezelf ertoe gedwongen om toch op te staan, omdat het best wel eens een belangrijk deel van 'beter worden' kon zijn. Het probleem was alleen dat ik me halverwege steeds weer bedacht en daarom zat ik nu nutteloos tegen een of ander gebouw aan. De dakrand stak een stukje uit, wat ervoor zorgde dat ik redelijk droog bleef. 'Hi.' Verrast keek ik op en glimlachte toen ik Mignon zag, ik had haar niet horen aankomen. 'Hé. Alles goed?'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 15:56 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    "Hé. Alles goed?"
    Ik laat me naast haar neerploffen.
    "Hoofdpijn," lach ik.
    "Maar dat heb ik mezelf aangedaan. Rook je?"
    Ik steek 'mijn' sigaretten naar haar uit. Ik heb ze maar toegeëigend, netzoals de Vodka. Niemand zal mijn spulletjes missen want alleen ik gebruik ze. In de verte hoor ik de avondbel gaan maar ik geef mezelf er niet aan over. Dat doe ik hier sowieso niet. Niemand kan me dwingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Jij ook.'
    Mt die woorden vertrekt Sasha naar zijn slaapzaal. Even sluit ik mijn ogen. voor een volle minuut laat ik mezelf genieten van het warme, vredige gevoel dat Sasha achterliet. Was dit neit zoveel beter dan de onverklaarbare haat van de afgelope jaren? Rustig liep ik de slaapzaal uit en deed him op slot.
    Daar sleog mijn hart driedubbel over, waarna het als een gek begon te kloppen. Verderop liep Cassia. Met haar moeder.
    Ik was nog nooit zo snel in het kantoortje geweest. Gelukkig was het leeg. Ik viel neer opd e stoel en begon als een razende aantekeningen en document te verzinnen.
    Werk verzetten, bezig zijn. Dan straks slaapzalen controleren Sasha waarschuwen dat die stunt afgeblazen moest worden. De Sterlings waren hier. Zo vredig als ik me net voelde, zo simpelweg bang was ik nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Eigenlijk niet, maar wat zou het,' grinnikte ik en ik pakte een sigaret. De avondbel negeerde ik, net zoals Mignon blijkbaar deed. 'Heb je een aansteker?' Want die had ik zelf niet bij me, leek me logisch als ik normaal gezien niet rookte. Ergens was het best grappig dat iedereen hier drugs en sigaretten had, en als ik zo op Mignon en haar hoofdpijn afging was er ook alcohol.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassia Sterling
    De isoleercel bleef dood stil.toen moeder de deur opengooide, was het pikkedonker. ik zou alleen zijn ein de krappe ruimte, in het donker. onweer in de lucht. ik was doorweekt, had het ijskoud, rilde, tranen vielen van mijn gezicht.
    ik had eht Aislyn belooft, ik zou beter zijn, niet meer met de leugen meedoen. Maar moeder, vader... hier had ik niet op gerekend. dit had ik neit ind e hand. Zonder een woord te zeggen stap ik half de cel in.
    'H-hij is l-leeg, moeder,' befgvestig ik, hopend dat ze me er niet in doet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    'Heb je een aansteker?'
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Aanstekers," zeg ik afkeurend.
    "Ik heb licufers. Dan geniet je op de oude manier."
    Lachend vis ik het doosje uit mijn rokje en strijk een lucifer er langs. Voorzichtig maak ik haar sigaret aan en wapper hem uit. Met een nieuwe luficer steek ik mijn eigen sigaret aan. De gebruikte staafjes gooi ik verderop in het gras en ik inhalleer de nicotine diep.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amyra Sterling
    'Nu niet meer,' zei ik rustig. Het kind was doorweekt, want ze had er niet aan gedacht een paraplu mee te nemen, natuurlijk was ze dat weer vergeten. Waardeloos. Zelf had ik er wel een en ik was daarom ook nog gewoon droog, hoewel de modder niet echt goed was voor mijn schoenen. Bah. 'Ik kom je morgen wel halen voor het ontbijt.' Of misschien wel daarna, dat hing er vanaf hoe het met de rest van het kamp gesteld was.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassia Sterling
    'Ja, moeder,' fluisterde ik verslagen. ik zorgde dat ik binnen het kotje stond, stoote ergens met mijn voet tegen aan. Een steen misschien, weet ik het. Ik moest moeite doen mijn snikken binnen te houden, heel mijn lichaam trilde.
    'H-het spijt me,' fluister ik nog.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Ze stak de sigaret aan en meteen nam ik een trek, waarna ik ontzettend begon te hoesten. Oké, misschien had ik hier beter over na moeten denken. Maar ja, wat zou het. Bij de volgende trek hoestte ik trouwens sowieso al wat minder.

    Amyra Sterling
    Zonder hem eerst aan haar te vragen pakte ik ruw de sleutel af en duwde toen de deur dicht. 'Tot morgen,' zei ik nog, voor ik de sleutel in het slot stak en omdraaide. Zwak kind. Met mijn paraplu boven mijn hoofd liep ik het kamp weer in, op zoek naar mijn man.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:11 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    Verbaasd kijk ik op als ik Rani luid hoor hoesten. Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Niet zo hard," waarschuw ik haar.
    "Ik heb geen zin in een nachtjes isoleercel. Drie keer is vaak genoeg geweest voor de aankomende week."
    Ik neem nog een trek van de sigaret en laat de rook via mijn mond ontsnappen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    'Drie keer? Toe maar, wat heb jij allemaal uitgevreten dan?' vroeg ik, toen mijn longen een beetje gewend waren aan het spul. Ik was zelf nog nooit in de isoleercellen geweest en eerlijk gezegd hield ik dat liever zo. Ja, ik was best koppig, maar als het even kon had ik toch liever geen problemen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.