• Iemand die nog enkele horror animes weet aan te raden? ^_^
    Ik kijk op dit moment Higurashi no Naku Koro ni en het is een ontzettend leuke horror/mystery anime, alleen is het plot heel erg verwarrend maar dat is nou net zo boeiend.
    Verder heb ik HOTD al gezien, ook leuk, maar het ecchi gedeelte mocht toch wel wat minder imo <_< Aan fanservice voor de heren geen gebrek. Vond het toch jammer dat het na 12 episodes al voorbij was, maar ik ben van plan om de manga eens op te pikken aangezien hij nog verdergaat.

    Elfen Lied, Deadman Wonderland en Gantz staan ook al hoog om mijn van-plan-te-kijken-lijstje, dus die hoef je ook al niet meer aan te raden. :3

    Nou, ik zou zeggen, kijk hier maar eens op -> Anime Horror. Al raad ik Hellsing wel aan, ghihi. C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohja, die ging ik ooit nog eens kijken idd. n_n
    En ik heb al wat rondgekeken, maar misschien dat er hier op Q nog mensen zijn die specifiek iets willen aanraden ^^ Vind het altijd leuk om anderen hun mening te horen en als er heel enthousiast over wordt gedaan kijk ik meestal sneller :Y)

    Haha, ik zou je graag willen helpen, maar heb al een hele lange tijd geen anime meer gekeken. Daar in de plaats ervoor kijk ik drama series, lollol. So I'm sorry, otherwise I'd helped you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Another, hij is net afgelopen en ik vond 'm echt goed. _O_


    wth.

    Ik keek altijd zo'n grappige, maar i kweet niet meer hoe die heet... Het ging in ieder geval over de godin van het doodknuppelen ofzo. (cat)


    Your make-up is terrible

    Toen ik je topic zag, wilde ik meteen Elfen Lied noemen, maar ik zie dat je die al van plan bent om te kijken. (':
    Verder heb je niet zoveel aan mij, aangezien ik echt niet tegen veel bloed en horror en afgehakte lichaamsdelen enzo kan. ^^'


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hellsing ja. Is ook zeer vet getekend. En Vampire Hunter D: Bloodlust.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb Another even aan m'n lijstje toegevoegd (krul)
    Vampire Hunter D: Bloodlust sla ik over aangezien ik niet zo'n fan ben van vampieren animes, maar toch bedankt voor de reactie (:

    Mayfly schreef:
    Another, hij is net afgelopen en ik vond 'm echt goed. _O_


    Is Another heel erg horror met bloed enzo..? Het verhaal lijkt me namelijk ontzettend goed, maar ik ben een beetje een watje als 't om bloed enzo gaat.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Is Another heel erg horror met bloed enzo..? Het verhaal lijkt me namelijk ontzettend goed, maar ik ben een beetje een watje als 't om bloed enzo gaat.


    Het verhaal is heel vermakelijk. maar het einde valt wel tegen. Er gaan redelijk veel mensen in dood, maar dat maakt niet uit.

    Mirai Nikki is ook nog een goede, morgen/maandag is de laatste ep uit.

    Club-to-death-angel dokuro chan. 8D


    Your make-up is terrible

    misschien zombie-loan of x/1999(alleen het is geen horror,maar en komt wel een beetje bloed in voor)

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:38 ]

    death man wonderland
    heeft ook wel iets leuks sadisties (duivel)


    We're all mad here. ~Cheshire

    Parachutes schreef:
    (...)

    Is Another heel erg horror met bloed enzo..? Het verhaal lijkt me namelijk ontzettend goed, maar ik ben een beetje een watje als 't om bloed enzo gaat.


    Ja, ik ook, en eigenlijk zat ik ook wel elke aflevering met een o-mijn-god-face voor m'n computer, maar het is écht de moeite waard. O, en als je er echt niet tegen kan, moet je het niet in de avond kijken, gewoon overdag, dan valt het wel mee. Soms keek ik het in de avond (want meestal was de aflevering pas 9 uur online), maar na één keer schrok ik me al helemaal dood toen mijn broertje opeens mijn kamer binnenkwam. Maar ik raad Another aan, ook al kan je niet zo goed tegen bloed.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 10:10 ]


    wth.

    Mirai Nikki was ik ook nog van plan te kijken, vergeten te melden in beginpost ^.-

    Ik denk dat ik ooit eens een clipje zag van Dokuro-chan. Lijkt me echt zo'n over-the-top idiote anime.. wordt die jongen niet steeds opnieuw vermoord? :')
    Misschien even een aflevering kijken als ik me weer eens verveel. :Y)