• ik ben echt heel erg verliefd, maar ik ben bang dat hij mij niet leuk vind.

    iemand tips hoe ik het hem kan laten merke dat ik hem leuk vind..
    niet meteen vol op z'n bek pakke of hem vragen , maar gwn hints .

    please help me !!



    Xx (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Aan blijven kijken, wat meer met hem omgaan, beetje aanraken bij z'n arm ofzo
    beetje met hem klooien
    en misschien [/als je iets brutaler bent] gewoon bij hem op schoot gaan zitten en daar blijven zitten en kijken hoe hij reageert


    Why don't you break my heart

    Ken je hem al goed?


    Famous Niké

    ok tip 1 het werkte ook bij mij: neem een doos tictac of smint mee naar school en geef het aan hem. of een voor een aan een paar kinderen en trek hem voor. dan valt het op.
    2 vraag zijn mail, nummer, zijn hobbys, toon intresse...
    3 probeer zijn blik te vangen. als het je lukt, niet rood omkeren maar lachen of knupogen.
    4 niet te snel vragen, pas nadat je dit een week of 2/3 hebt gedaan.
    5 pap een beetje aan met zn vrienden
    6 lach om zijn grapjes
    7 onder de lessen kijk je dromerig en verliefd voor je uit, dan krijgt hij een vermoeden.
    8 maak je mooi met make-up. maar zorg dat je die makeup bijna niet kan zien.
    9 ga bij hem staan in e pauze
    stuur hem 1x per dag een sms of reageer op zijn vragen
    10 als jullie in tweetallen moeten werken, ga dan met hem

    phiew, ik hoop voorje dat het werkt anders is het mijn schuld... tever, suc6!


    laraa1997.hyves.nl

    Myn zus heeft hetzelfde probleem ze vraag ook tips aan my ookal is se 13 en ik 11 ik heb door myn tips iets doen bloeien (nerd).
    1)Maak oogcontact.
    2)Doe subtiel (Passeer met een paar vriendinnen of alleen langs hem of zyn vrienden, gryns naar hem ga tegenover een bankje zitten, sta 2 meter verderop met je vriendinnen, etc.)
    3)Kom te weten of hy met de bus of met de fiets naar school gaat
    4)Indien hy met de fiets gaat ga dan ook met de fiets en ry 2 meter achter hem of voor hem
    5)Indien hy met de bus is ga dan een zetel naast hem zitten of sta naast hem in de gang.
    6)Good Luck!

    x.x''


    I found myself in Wonderland.

    Ken je hem al goed?



    jaaa ik ken hem al goed (A)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Een vriend van mij heeft.. mij geholpen..

    Hij ging 'tussen neus en lippe door' vragen of hij mij ook leuk vond.. en dat bleek zow te zijn..


    en nu heb k met hem.. misschien moet je een vriend van die gene dus vragen voor hints..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Een vriend van mij heeft.. mij geholpen..

    Hij ging 'tussen neus en lippe door' vragen of hij mij ook leuk vond.. en dat bleek zow te zijn..


    en nu heb k met hem.. misschien moet je een vriend van die gene dus vragen voor hints..


    jaa daag XD die vertrouw ik niet :O XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Aan blijven kijken, wat meer met hem omgaan, beetje aanraken bij z'n arm ofzo
    beetje met hem klooien
    en misschien [/als je iets brutaler bent] gewoon bij hem op schoot gaan zitten en daar blijven zitten en kijken hoe hij reageert



    op zijn schoot gaan zitten (A)

    Cuwl

    x


    ' niks is wat het zijn moet '

    help me !


    ' niks is wat het zijn moet '

    gewoon, als je met hem aan het praten bent een beetje van die opmerkingen maken die indirect betekenen dat je hem leuk vind. gewoon een beetje onopvallend maar dat het ook een beetje opvalt... okee, vaag maar je begrijpt wat ik bedoel.


    Als je maar een ananas hebt..

    gewoon, als je met hem aan het praten bent een beetje van die opmerkingen maken die indirect betekenen dat je hem leuk vind. gewoon een beetje onopvallend maar dat het ook een beetje opvalt... okee, vaag maar je begrijpt wat ik bedoel.

    ik snap


    :P


    ' niks is wat het zijn moet '

    (...)


    op zijn schoot gaan zitten (A)

    Cuwl

    x

    Tsja xD 't Werkt xD Bij mij in elk geval, alleen ik kende hem toen nog maar een paar uur xD En nu hebben we alweer drie maanden verkering(L)


    Why don't you break my heart