• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassia Sterling
    ik stond te trillen op mijn benen. Zachte snikken echode door de kleine ruimte, waarna ik neerzakte op de grond.
    half op iemands schoot, waardoor ik een klein gilletjes gaf, opsprong en mijn hoofd stoote tegen het harde, lage plafond. ik was vergeten dat ik hier nauwelijks kon staan, god dat deed pijn.
    'W-wie is daar?' snik ik, duizelig van de klap. Moeder is inmiddels al weg. donder knalde opnieuw door de lucht.

    Alec Sterling
    Mijn vrouw komt al aanlopen, waar Benedict is weet ik niet. Maar hij zal wel druk bezig zijn. ik glimlach naar mijn lieftallige vrouw, kort en koud, zoals we van elkaar gewend zijn. We hebben werk te doen.
    ik gebaar naar het kantoor achter ons.
    'Zullen we?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Drie keer? Toe maar, wat heb jij allemaal uitgevreten dan?"
    Lachend schud ik mijn hoofd en neem nog een trek.
    "Drugs, bedreigingen, grote bek etcetera," grinnik ik.
    "Dat je dat trouwens niet weet."
    Het lijkt me vreemd om geen enkel idee te hebben waar andere mee bezig zijn. Dan kan je toch niet leven?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hoe/waar kan ik inspringen met Marilynn? :3]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:25 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    [Hoe/waar kan ik inspringen met Marylynn? :3]


    Begin maar met een psot dat ze op het kamp aankomt, melden bij het kantoortje graag. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Misschien is het beter als we allemaal gaan slapen. Dat kan Evelien morgen ook beter inspringen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    [Misschien is het beter als we allemaal gaan slapen. Dat kan Evelien morgen ook beter inspringen.]


    You always have the best ideas. :Y)
    Gewoon dag 5 beginnen dus.
    dan blijven Cassia/Aislynn maar tot de mdidag ofzo in de cel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    Ik knik instemmend als Alec voorstelt om naar binnen te gaan. 'Prima.' Eenmaal binnen merkte ik echter dat er al iemand was, iemand die ik maar al te goed kende: Patrick Hathaway. 'Hallo, Patrick,' zei ik, nog steeds op de koele toon die ik tegenover mijn dochter had gebruikt.

    Rani
    'Wacht, was jij dat, van die drugs?' Ik schoot in de lach. 'Man, ik was echt zwaar stoned. Of high, ik heb geen idee wat het verschil is.' Vaag herinnerde me ik iets over op het plafond liggen en volgens mij was er een roze vliegend ding geweest. Beide herinneringen zorgde ervoor dat ik erg twijfelde aan mijn verstandelijke vermogens van die avond.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alec Sterling
    Samen met Amyra loop ik eht kantoortje in. mijn vrouw begrotte de man, ik gaf hem alleen een kille glimlach. hij was doodsbleek.
    'M-Meneer en mevrouw Sterling! wat een genoegen, ik wist niet dat u langs zou komen.'
    'Wij ook niet,' antwoord ik koeltjes. 'Er gaat hier veel mis.'
    'Zeker, zeker,' bevestigd hij met een enrveuze glimlach.
    'Uw, uhm, vaste verblijf staat klaar, ik weet zeker dat.. dat we veel te bespreken hebben morgen. E-Excuseert u mij, ik moet de slaapzalen gaan afsluiten.'
    Als een bang konijn loopt hijhet kantoor uit. Ach, morgen had ik meer tijd om hem bang te maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    De hoofdpijn begint mijn lichaam nu zwaar te overheersen.
    "Wacht, was jij dat, van die drugs? Man, ik was echt zwaar stoned. Of high, ik heb geen idee wat het verschil is."
    Ik geef Rani een klein lachje terwijl ik mijn brandende sigaret in het gras gooi.
    "Dat was ik," bevestig ik haar en ik sta op.
    "Maar nu ga ik slapen om mijn volgende plan uit te werken."
    Ik geef haar een knipoog en loop wankelend door het gras richting zaal vier. Of er andere mensen al liggen te slapen maakt me niet uit. Ik kruip lekker mijn bed en stop mezelf in. Uit mijn tas vis ik mijn IPod en stop de oortjes in mijn oor. Mee deindend op de muziek val ik in slaap.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    Mignon ging er vandoor, nadat ze iets had gezegd over een volgend plannetje. Okay, daar was ik best nieuwsgierig naar, maar het kon wel wachten. Misschien, bedacht ik me, moest ik inderdaad maar eens naar bed.

    Amyra Sterling
    'Waarom loopt iedereen vandaag te stotteren?' vroeg ik geërgerd aan Alec, ook al wist ik best dat hij dat ook niet wist en zich er waarschijnlijk net zo erg aan stoorde als ik. 'Ik heb Cassia in de isoleercel gestopt,' voegde ik eraan toe. 'En haar sleutel meegenomen, dat spreekt voor zich. Hoe staat het ervoor in de rest van het kamp?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alec Sterling
    'Een ramp,' bevestig ik, waarna ik een deur achterin het kantoortje open. De trap loops naar de tweede verdieping, die reserveert is voor ons. Benedict weet het wel te vinden. Morgenw eer een dag. Vermoeid loop ik naar boven


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    'In camp Eden was alles prima in orde,' zuchtte ik terwijl ik hem volgde. Waarom kon Cassia nou niet een beetje meer op haar broer lijken? Hij was stukken makkelijker dan zij, en eerlijk gezegd gewoon een betere Sterling. 'Maar we krijgen het hier ook wel weer in het gareel,' voegde ik er met een lachje aan toe. Dat zou vanzelfsprekend niet gebeuren door middel van rustig overleg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alec Sterling
    Met een wrede glimlach geef ik mijn geweldige vrouw een kus. Oh, verbeteren hier zal het zeker. zonder verder veel te zeggen kruip ik het bed in en val in slaap.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:54 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Amyra Sterling
    Glimlachend kuste ik hem terug en ging toen naast hem liggen. Vanaf morgen zou het hier weer net als vroeger worden, want dat was hard nodig. Cassia had de boel hier flink laten verslappen, maar daar zou nu verandering in komen. Met die gedachte in mijn hoofd viel ik in slaap.

    [Ik ben even lui en ga geen post voor Rani maken, maar die kruipt ook haar nest in.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.