• Jaa, omg!
    Het stonk hier kei hard naar rook en ineens staat de buurman aan de deur en zegt 'ie dat we alles moeten sluiten omdat er een huis aan het fikken was.
    En mijn papa, buurman en ik wezen eigenlijk altijd ramptoerist. :X Dus gingen we nu ook weer kijken. We kwamen nog maar buiten of we stonden in de domp en je zag zo echt het branden van bij ons in de tuin.
    Dus gingen we naar dat huis en de brandweer kwam maar niet. Dat dak was echt hard aan het fikken. ö En toen kwamen er gelijk drie brandweerwagens en die kregen het eerst niet onder controle. En dan leek het telkens beter, maar dat was dan niet.
    Al is het nu volgens mij wel onder controle want ik zie geen vlammen meer. Enkel heel veel domp en het stinkt hier echt. 0o
    Normaal gezien wonen daar wel geen mensen meer, dus gelukkig maar.
    Hèhè, dat was best grillig!
    Nog al eens iemand brand meegemaakt in de buurt?

    Ik zag ook ooit hier in de buurt een houten huis met rieten dak opfikken. En die brand was echt immens. Dat was nog veel grilliger. 0o

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 22:30 ]

    Ja, bij een heg drie huizen verderop. -herinnert zich dat ze dit voor de tweedekeer verteld-
    Echt eng man. o.o

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 22:25 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waah wat eng :|
    Ja, een schuurtje van de school tegenover onze straat stond te fikken. En, natuurlijk, de bosbranden in Frejus in Frankrijk, 2003.


    Life is hard and then we die

    Nee, nog niet. Of dat denk ik toch. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    janou, dat is echt eng o.o
    godzijdank dat er geen mensen waren!
    was het aangestoken ofzo ?
    mja, ik was 2 jaar terug aan het gymmen op het gymveld en toen zagen we allemaal zwarte rook overal. nja, bleek dus dat er een paar straten verderop een huis afgebrand was. daar zijn we langsgefietst, maar toen waren de ramen al dichtgetimmerd enzo. helemaal zwartgeblakerd o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    in mijn oude huis was de bovenverdieping afgebrand dus ik krijg dan steed weer de kriebels als ik een brandent huis zie

    Trafficlight schreef:
    janou, dat is echt eng o.o
    godzijdank dat er geen mensen waren!
    was het aangestoken ofzo ?
    mja, ik was 2 jaar terug aan het gymmen op het gymveld en toen zagen we allemaal zwarte rook overal. nja, bleek dus dat er een paar straten verderop een huis afgebrand was. daar zijn we langsgefietst, maar toen waren de ramen al dichtgetimmerd enzo. helemaal zwartgeblakerd o.o

    Ik weet niet of het aangestoken was. Maar die mensen waren daar gelukkig pas uit dat huis. Dat was zo'n best arm gezin ook eigenlijk. Best zielig. Maar jeetje, dat was echt grillig. Ik zag dat nog nooit hoe de brandweer dat zo blust. Sjonge, ik ben onder de indruk. ö
    Ik gok dat het morgen misschien ook nogal zwartgeblakerd zal zijn. Als ik door het raam kijk zie ik de brandweer daar werken. Dus zoiets zal het wel zijn morgen. 0o

    Neen, gelukkig niet.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik weet niet of het aangestoken was. Maar die mensen waren daar gelukkig pas uit dat huis. Dat was zo'n best arm gezin ook eigenlijk. Best zielig. Maar jeetje, dat was echt grillig. Ik zag dat nog nooit hoe de brandweer dat zo blust. Sjonge, ik ben onder de indruk. ö
    Ik gok dat het morgen misschien ook nogal zwartgeblakerd zal zijn. Als ik door het raam kijk zie ik de brandweer daar werken. Dus zoiets zal het wel zijn morgen. 0o

    jaa dat geloof ik best! als het zo hard fikt dat de brandweer het moeilijk kan blussen, dan zal er denk ik bitter weinig van het huis over zijn! maar die mensen wonen zeg maar nog wel in dat huis of waren ze verhuist ofzo ? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jaa dat geloof ik best! als het zo hard fikt dat de brandweer het moeilijk kan blussen, dan zal er denk ik bitter weinig van het huis over zijn! maar die mensen wonen zeg maar nog wel in dat huis of waren ze verhuist ofzo ? :o

    Nou, het was eigenlijk niet heel het huis. Het was alleen het dak. Maar dat is wel helemaal verwoest volgens mij. Maar echt, ik dacht dat zoiets niet zo fel kon. Maar blijkbaar wel want die brandweermannen, ja, die bleven blussen. ö En het regende dus ik dacht dat dat misschien een voordeel was. Maar precies niet. >-< Gelukkig is het nu onder controle!
    Ik zou niet weten waar die wonen. Dat ga ik aan de buurman vragen eens, die weet zo'n dingen altijd.

    Ze doet het echt hé, wat ik haar zeg ;D

    Bij ons in huis is er brand geweest. Niet een hele grote, en ik was net met de hond aan het wandelen, dus ik heb er eigenlijk niks van meegekregen. Maar er was toen een droogplant in de fik gevlogen omdat een kaars te dichtbij stond.

    Maar, weet je waardoor er brand in dat huis kwam?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nou ik woon dus tegen over de spoorlijn, en als ik uit mijn raam kijk zie ik dus van die gebouwen aan de overkant van de spoorlijn.
    Dus een tijd geleden kwam ik bij de voordeur, even mijn kat binnenlaten en toen zag ik superveel zwarte rook. Dus ik dacht zo; VULKAANUITBARSTING! maar er is hier helemaal geen vulkaan..slimslimslim.
    Ik rende toen naar boven naar mijn kamer, en zag toen dat er een heilse brand was tegen over de spoorlijn. De intratuin stond in de fik. Ineens heel mijn kleine dorp daarop af. Ja ik woon in een ramptoeristen dorp. ('x
    Was best eng, ja.


    your eyes are like stars in the night.

    Bij ons is een paar jaar geleden een leegstaand huis in de hens gevlogen. Bleek er een wietplantage te staan x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bij ons op het industrie gebied is een grote fabriek af gefikt. Het is hier niet heel ver vandaan dus we konden de rook zien en ruiken..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Omgygod wat erg ._.
    nee, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt x,x