• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [De Sterlings zijn toegekomen (cat). They are taking over. Benedict heeft Aislyn net in de isoleercel gestopt en Sasha heeft met Patje afgesproken dat hij zal doen alsof hij aan het genezen is om geen argwaan op te wekken. Ze zitten nog altijd in de lege slaapzaal.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik een enge vrouw van vijftig! *O*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    [Ik een enge vrouw van vijftig! *O*]

    [Hopelijk niet in real life (cat)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Misschien moet iemand Aislyn redden? Anders heeft ze niks meer te doen, en dan voel ik me schuldig :'D]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Aislyn
    Hij drukte me tegen de muur van de isolatiecel, en ik voelde zijn lichaam zwaar tegen dat van mij – helaas kon ik door dat niet meer goed bewegen, behalve mijn gezicht bij hem wegdraaien. Ik hoorde zijn rauwe stem in mijn oor, zijn warme adem tegen mijn oor en gezicht aanslaan. Gatver, it makes me want to throw up.
    “Niet zo brutaal meisje, dan zit je alleen nog maar langer in dat ding, en dat zou zonde zijn.”
    Hij ademde zijn warme adem in mijn nek, en ik wilde alleen maar los van zijn greep. Ik wilde een douche, en wel nu meteen. Ik voelde me vies alleen al door zijn aanraking. “Rot op.” Gromde ik tussen mijn tanden door, maar hij liet me los en duwde me weer richting de deur.
    “O, ik weet al waarom je dit deed…” Grijnsde ik opeens vies naar hem, “Je kan zelf geen meisjes krijgen, hé? Heb je dit ook bij andere meisjes gedaan, ben je zo vies?”
    Ik weet dat je niemand dood mag wensen, maar hij mag van mijn part dood neervallen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Citizen schreef:
    (...)
    [Hopelijk niet in real life (cat)]

    [Zou wel vreemd zijn, ik zit bij haar in de klas.. XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Citizen schreef:
    (...)
    [Hopelijk niet in real life (cat)]

    [Stiekem stop ik in het echt ook mijn dochter van negentien in een isoleercel.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    FreckledEmo schreef:
    [Misschien moet iemand Aislyn redden? Anders heeft ze niks meer te doen, en dan voel ik me schuldig :'D]

    [Felix? 8D
    Oh, en misschien zitten jullie wel in één of andere 50+-klas? 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Marethyu schreef:
    (...)
    [Stiekem stop ik in het echt ook mijn dochter van negentien in een isoleercel.]

    [You mean person (cat)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    (...)
    [You mean person (cat)]

    [En ik heb natuurlijk een hekel aan iedereen die niet hetero is. Of course.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    (...)
    [En ik heb natuurlijk een hekel aan iedereen die niet hetero is. Of course.]

    [You meaner person(cat)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cosette schreef:
    [De Sterlings zijn toegekomen (cat). They are taking over. Benedict heeft Aislyn net in de isoleercel gestopt en Sasha heeft met Patje afgesproken dat hij zal doen alsof hij aan het genezen is om geen argwaan op te wekken. Ze zitten nog altijd in de lege slaapzaal.]

    Dank je. Kan ik bij iemand invallen want ik praat al bijna een week tegen mezelf :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Dank je. Kan ik bij iemand invallen want ik praat al bijna een week tegen mezelf :')

    [Rani zit al een paar dagen niks te doen, dus ik kan haar wel op Mignon afsturen? Volgens mij is iedereen verder sowieso bezig xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Never mind (cat)]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 15:17 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ahahaa XD]

    Benedict Sterling
    'Oh, zie ik er zó slecht uit?' vraag ik, me enorm bewust van mijn gespierde lichaam en knappe gezicht. Elegant haal ik een hand door mijn haar. 'Moet je het beter zien?' waarbij ik mijn shirt over mijn hoofd trek, dat ik vervolgens in de isoleercel gooi, heeft ze een aandenken zo. 'Meisjes zijn over het algemeen gek op mij,' vooral op mijn lichaam eigenlijk, maar dat hoeft zij niet te weten. Ik heb geen echte liefde nodig, houd ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 15:18 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.