• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Of Damon.]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hé guys, kunnen we niet iets doen, weet je wel, niet TV, of zo." Opper ik afwezig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik wil iets zeggen maar bedenk me dan dat Chèlle erbij zit en dat het niet zo handig is om te zeggen. 'Hmmm, daar zijn de meningen over verdeeld,' zeg ik plagerig tegen Luca. 'En mij maakt het niet uit,' zeg ik dan tegen Chèlle.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik zeg net, vampiers hebben geen bloed.]


    Your make-up is terrible

    [Inderdaad, vampieren zijn dood. Die hebben geen bloed meer.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    Ik kijk haar met samengeknepen ogen aan. "Je liegt. Je bent een vamp dus je kan geen bloed hebben" sis ik zacht. "En als ik mijn tanden in jou nek zet, zullen ze waarschijnlijk breken..dat wil je zeker he? zodat ik het niet in dat hapje van een Cassie kan zetten?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    Ik sta snel op om het onderwerp tong af te sluiten. "Goed, wat willen jullie doen?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Iets minder Teen Mom en iets meer volwassenen." Zeg ik kort en begin dan na te denken.
    "Eigenlijk weten we niet eens zoveel van elkaar. Misschien iets van Truth or Dare, maar dan zonder de adult opdrachten." Stel ik voor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik ga weer zitten. "Moet dat nou?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Weet jij iets beters dan?" Vraag ik terug.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik denk even na en knik. 'Ik vind het best,' glimlach ik, 'maar dan alleen met zijn drieën of met meer?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Waarom doen jullie het dan niet samen, ik kijk wel." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    (er zijn vampieren met bloed maar die zijn zeldzaam :p mag zij er een zijn of....?)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Uuuh, nee die zijn er niet hoor. Geen idee hoe je daarop komt, maar die zijn er niet xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Best. Met zijn tweeën dan?" Stel ik langzaam voor.


    We'll still love each other, forever and always. <3