• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    Na een tijdje na het gekibbel geluistert te hebben ben ik het zat, zucht ik diep en loop naar kamer 19. "Luister jullie kunnen wel kibbelen hierom maar als een man niks wil zeggen, zegt hij niks. Daarnaast de hele verdieping kan meegenieten"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    Ik kijk op naar Layne en negeer hem dan samen met de rest. Ik blijf koppig naar de tv kijken.


    Your make-up is terrible

    (er ligt een briefje op de deuropening bij Layne.)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chèlle Ophelia McFadden

    We schreeuwen al lang niet meer aansteller, denk ik bij mezelf. Ik kijk stug naar de TV. Bah, journaal. Ik pak de afstandsbediening en zet hem op MTV.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Ja daar zijn we nu ook wel achter,' zucht ik als ik hoor wat Layne zegt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    "Beetje laat vind je niet. Sjongejonge. wat kunnen jullie zeuren zeg, Bah laat die arme man toch met rust"
    Boos loop ik weer weg. Plotseling zie ik een briefje bij mijn deur en raap het op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( ik kan nu m'n post niet meer aanpassen maar er staat oP : sorry vergeet het. Cirindë.)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cassie
    'Serieus, waar bemoeit hij zich mee?' mompel ik als Layne weer weg gaat. Ik glimlach lichtjes als Chèlle de tv op MTV zet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    Sorry vergeet het
    Ik loop een aantal kamers langs maar dan zie k haar toch zitten. "Wat moet ik vergeten wolfgirl?" vraag ik zacht


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirindë

    Ik schrik als ik hem zie.
    'Alle domme dingen die ik zei. Over dat kwijtraken.' zeg ik. 'ik ben niet zon jaloersig type ik hoop dat je wdat wilt geloven.' zeg ik en loop naar hem toe.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    Ik bekijk haar lang, zonder iets te zeggen. "Ik ben niet zo respectloos als ik soms overkom"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    Na een tijdje begin ik verveeld met mijn haar te spelen. 'Kan je het echt niet zeggen?' vraag ik op een zachte toon aan Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cirindë

    Ik glimlach. 'Dat denk ik ook niet. Je bent een flirter en een vamp, maar volgens mij heb jij wel een ziel, of iets wat daar op lijkt. Die heb ik tijden niet gehad...' zeg ik en bekijk zijn gezicht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "Een ziel" herhaal ik. "Jij gelooft daar in?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirindë
    Ik lach
    'Eerlijk gezegd niet. Ik ben nogal slecht in dat soort dingen zeggen.' ik zucht en schaam mezelf dood.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel