• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    Ik haal mijn wenkbrouwen op. "jij heb nog veel op orde te zetten meisje..." zeg ik. Ik zucht diep. "Oh hallo, Ik ben Layne aangenaam.."

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Anders zijn in het algemeen niet graag in dezelfde kamer met mij." zeg ik tegen Cassie.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    [Maar vampieren met bloed slaat gewoon nergens op xd Ze zijn dood, ze kunnen geen bloed hebben. Dat is gewoon.. raar.]


    [idd, anders zouden vrouwelijk vampiers ook ongesteld moeten kunnen worden enzo a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wat dacht je van dat Jeremy lekker van mij is ;$]

    Jeremy Velez

    Ik keek nog wat om me heen toen er een jongen voor me stond te praten. Ik glimlachte naar hem. De jongen stak zijn hand uit en stelde zich voor. 'Damon, Damon Blake.' Ik zette een koffer neer en schudde vriendelijk zijn hand. 'Jeremy Velez,' stelde ik mij eigen voor. 'Kan kloppen dat je mij nog niet kent. Ik ben hier net een minuutje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Dan hebben ze pech. Dus wel of niet met anderen? Is misschien wel wat gezelliger,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "En anderen niet met mij. Dus ik denk met zijn drieën." Mompel ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [eh? Ik snap et niet meer, wacht ff nieuwe post make]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ghehe, nee.]

    Damon Blake
    "Aaah okay. Dan is het logisch ja. Welkom." zei ik vriendelijk. Toen zag ik nog een onbekende persoon.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    "jij hebt nog veel op orde te zette meisje" Zeg ik met opgetrokken wenkbrouwen. Ik zucht diep. "Ik ga bloed zoeken" Ik loop weg, de trap af naar beneden. Waar ik twee jongens zie praten. Bloed... Ik heb te lang geen bloed meer gehad...Oh Layne houd je toch in!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (ik doe wel even een post vanaf dat hij vraagt of no wat heb te drinken.)
    Cirindë.
    'Ja hoor, kom maar binnen.' ik plof op het bed neer. 'hier is de fles.' zeg ik en gooi hem naar Layne toe.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [jonge ik ben allang weg, je maakt et verwarrend zo]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Jullie zien maar wat je doet." mompel ik. Ik rek me even uit.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'En dat valt vast wel mee,' zeg ik tegen Chèlle. 'Jullie zullen de mensen nouja of vampiers hier nog wel vaker tegenkomen dus dan je beter leren met ze om te gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Dank je,' zei ik vriendelijk tegen hem. Ik keek naar de trap waar een andere jongen naar beneden kwam lopen. Ik keek Damon weer aan. 'Weet je trouwens waar kamer 14 is? Er stond dan wel in mijn brief kamer 14, maar niet waar die zat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Serieus Cassie, laten we eerlijk wezen. Wie mag mij? Luca en misschien Damon." Zeg ik droog.


    We'll still love each other, forever and always. <3