• Ja, ik heb de laatste tijd nogal veel inspiratie. Sorry? :')

    Ik heb een nieuw idee, waar ik net aan begonnen ben om uit te werken. Nu vraag ik maar even of hier ook geïnteresseerden voor zijn, anders bespaar ik mezelf de moeite om het op Q te zetten. :]

    Gebaseerd op een D/s liefdesrelatie, van een vrouw en haar sissy. <3
    (En dames, let wel: Zo kun je ook eens schaamteloos genieten van een man die op zijn plek gezet wordt!)

    Saving a boy


    Sebastian is een eenentwintig jarige jongeman, die in de bloei van zijn leven zou moeten staan. Door vele traumatische ervaringen die hij van jongs af aan al heeft moeten doorstaan, is hij echter al opgebrand voor hij echt heeft kunnen beginnen. Hij probeert zo goed mogelijk door te zetten in de dagelijkse sleur, door niet op te geven en te blijven glimlachen. Er is echter één vrouw, die hem uit het midden van de grote mensenmassa in zijn omgeving weet te vissen, waarin hij nauwelijks opvalt voor anderen. Met harde hand en strenge regels trekt ze de artificiële glimlach van zijn gezicht en geeft ze hem er een echte voor in de plaats.


    Als het je wat lijkt, tell me en geef ook aan of je wilt dat ik je waarschuw. :]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:48 ]


    Til hug og blod.

    Yep, meer leesvoer is altijd welkom haha.
    Roep maar als je begint, ben benieuwd :)


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Alright. ^^


    Til hug og blod.

    Jij kan aan echt veel verhalen tegelijk schrijven :'D. Ik moet die andere ook nog lezen.
    Waarschuw me als je begint ^^.


    i put the fun in funeral

    Hehe, ik kan wel meer hoor. Alleen slaap ik dan zo slecht, dat het voor mezelf niet zo leuk meer is. Daarom post ik o.a ook minder van wat ik schrijf op Q als voorheen, omdat dat wat minder druk geeft. :')


    Til hug og blod.

    Je weet toch wel dat ik al je verhalen lees <3


    -

    Mhihi. <3
    Had je ook al libidinous games gevonden? ^^


    Til hug og blod.

    Maar er is verder geloof ik niet heel veel interesse eigenlijk. :'D


    Til hug og blod.

    PurpleCandy schreef:
    Yep, meer leesvoer is altijd welkom haha.
    Roep maar als je begint, ben benieuwd :)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis