• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Wat is er dan veranderd?' Zodra ik het vraag stormt Mignon de zaal binnen. Ze kijk paniekerig en bang, maar stiekem ben ik opgelucht dat ik en Sasha een eindje uit elkaar zitten nu. Hoe dicht we eerder samen zaten zou moeilijk uit te leggen zijn.
    'Ik heb iets heel stoms gedaan. Ik heb Cassia bedreigd. Ik zei dat het GHB verhaal nog niets was. Dat ik tot veel erger in staat ben en dat ik haar ervoor zou gebruiken. Ik kon er niets aandoen. Er knapte iets in mijn lichaam. Ik was woedend. Ik heb haar tegen de muur geduwd en bedreigd. Toen ben ik weggerend en...'
    Ze staart ons even aan met grote, schuldige ogen en rent net zo snel de zaal weer uit. Het kan mijn verbeelding zijn, maar ik dacht dat ik bloed op haar enkel zat. Nou was ze bij verre mijn favorite persoon, sinds ze me gister had gedrogeerd en al... - Was dat echt maar gister?
    'Dat kan niet goed zijn,' zucht ik. Hier, bij Sasha, zou ik bijna vergeten dat ik ook nog werk te doen heb. Ik kijk even richting Sasha.
    'Ik kan maar beter gaan kijken wat er aan de hand is.' Ik was tenslotte een begeleider en nu mijn hypnose weg leek te zijn, kon ik écht hulp bieden.
    Ik stond al half op en betrapte mezelf er op dat ik al half naar hem toeboog om hem te omhelsen. Oh. Oops. Snel gaf ik hem - in plaats daarvan - een klopje op de schouder en liep ik de zaal uit. Slim, Patrick.
    'Mignon?' Het meisje was verderop op het gras gaat zitten. Langzaam loop ik haar richting uit.
    'Wil je me even vertellen wat er gebeurt is?'




    Cassia Sterling
    'Ik respecteer haar, en die eer is niet veel mensen gegund. Ze heeft pit, ze is slim. Ja, ik beschouw haar wel als een vriendin. En misschien toont ze geen berouw in haar woorden, maar haar daden maken dat wel duidelijk. Ik bedoel, kijk haar daar nou zitten.'
    Ik werp weer een blik naar Mignon, die op het gras naast Patrick zit, met hun ruggen naar ons toe. Pit zou je het kunnen noemen, ik noem eht meer onbeleeft zijn, ongemaniert, ziek en gevaarlijk.
    'Dat zou je kunnen zeggen. Ik denk alleen niet dat ze er weer mee weg komt. Patrick zal het daar wel mee eens zijn.'
    Patrick, waar ik zoveel over gehoord had voor ik hier kwam. Zelf was hij één van deze kinderen, maar hij werd genezen en getrained door mijn eigen vader. Patrick zal eht met me eens zijn dat ze zwaar gestraft moest worden.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 14:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry voor het vol maken laatste topic, maar kan je hierbij zelfbedachte personages laten meedoen?]


    That is a perfect copy of reality.

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demii0 schreef:
    [Sorry voor het vol maken laatste topic, maar kan je hierbij zelfbedachte personages laten meedoen?]


    Dat kan, daarvoor mag je hier een rol maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Dat zou je kunnen zeggen. Ik denk alleen niet dat ze er weer mee weg komt. Patrick zal het daar wel mee eens zijn."
    Ze pakken Mignon hier gewoon verkeerd aan, die meid heeft geen straffen nodig maar vergiffenis. Dat dringt volgens mij meer tot haar door. Ik haal mijn schouders op.
    "Ik ben het nog steeds niet eens met jullie eens, op geen enkel vlak," antwoord ik.
    Vervolgens draai ik me van Patje en Mignon weg en staar naar de muur van mijn slaapzaal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Nou ik denk dat wij wel iéts beter weten wat we moeten doen dan jij, Sasha. Je kan het er wel niet mee eens zijn, maar wij weten precies hoe we jullie moeten aanpakken.'
    Een dreigement is het niet, maar ik hoop dat de jongen zich koest houd. hij kan een grote probleemfactor zijn in dit kamp, één van de velen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Nou ik denk dat wij wel iéts beter weten wat we moeten doen dan jij, Sasha. Je kan het er wel niet mee eens zijn, maar wij weten precies hoe we jullie moeten aanpakken."
    Speciaal voor de gelegenheid haal ik mijn oude grijns nog een keer boven. Het voelt vreemd aan, maar het moet maar. Ik vouw mijn armen over elkaar maar fonkelende ogen krijg ik niet voor elkaar. Die reserveer ik voor iemand anders.
    "Oh wacht wacht wacht, ik voel me plots hetero," zeg ik gespeeld verbaasd. "Oh nee, wacht. Het is weer weg. Misschien moet ik niezen ofzo."
    Ik kijk haar droog aan.
    "Nooit, Cassia, nooit van mijn leven dat ik opgeef wie ik ben. Ik doe wat ik wil en niemand houdt me tegen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Nooit, Cassia, nooit van mijn leven dat ik opgeef wie ik ben. Ik doe wat ik wil en niemand houdt me tegen.'
    Even moet ik toch lachen, want volgens mij gelooft hij zichzelf nog ook. ik schud mijn hoofd even.
    'Dit is niet wie je bent. Maar geen zorgen, Patrick heeft jou al voor zichzelf gereserveerd. Hij zei dat hij 100% zeker is dat hij jou kan helpen genezen. Zodat je weer normaal wordt.'
    Het kamp van mijn familie heeft een reputatie, dat geven ze niet zomaar op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Dit is niet wie je bent. Maar geen zorgen, Patrick heeft jou al voor zichzelf gereserveerd. Hij zei dat hij 100% zeker is dat hij jou kan helpen genezen. Zodat je weer normaal wordt."
    Tijd voor een staaltje acteerwerk. Ik slik even en zet een angstige blik op bij het horen van Patrick's naam, alsof ik bang ben voor hem. Nou, hij is wel de enige die een invloed op me heeft, al is het dan niet op de manier die Cassia voor ogen heeft.
    "Ik ben wie ik ben, en ik ben echter, normaler dan jij bent, Cassia."
    Ik spuug de naam uit alsof het een stuk vuil is dat ik niet in mijn mond wil hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Ik ben wie ik ben, en ik ben echter, normaler dan jij bent, Cassia.' Een angstige blik verscheen in zijn ogen en mijn naam spuugt hij uit alsof het vuilnis is. Niet dat dit laatste me veel kan schelen, het kind is ziek en niet beter dan het stof onder mijn hakken.
    'Hoe eerder je toegeeft dat je ziek bent, hoe sneller we je kunnen genezen. Het hoef niet eens Patrick te zijn, als je daar zo bang van bent,' antwoord ik met een zoete stem. Als ik de jongen mee kreeg in een therapie sessie en ik mijn klokje van Aislyn terug kreeg, zou ik hem ook onder hypnose kunnen brengen. En anders moet ik maar één van de andere instrumenten gebruiken - Hoewel het klokje het snelste is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Hoe eerder je toegeeft dat je ziek bent, hoe sneller we je kunnen genezen. Het hoef niet eens Patrick te zijn, als je daar zo bang van bent," antwoordt ze met een stem die haar als een hoer laat klinken die wanhopig staat te tippelen. Ik sluit mijn vingers om haar keel en druk haar tegen de muur aan. Ik ga wat rechter staan en stap zonder schaamte in haar persoonlijke ruimte.
    "Ik ben niet ziek, teefje. En ik vertrouw je voor geen haar. Dan krijg ik nog liever therapie van Patrick," fluister ik vlak naast haar oor.
    Hoewel het amper hoorbaar is, is de afkeer in mijn stem duidelijk. Nog nooit heb ik zo kil geklonken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Ik ben niet ziek, teefje. En ik vertrouw je voor geen haar. Dan krijg ik nog liever therapie van Patrick.' Zijn stem was belachelijk kil, koud en eng. Dit was de derde keer dat één van die zieke kinderen me vandaag tegen een muur drukte! Dat hij me niet vertrouwde was logisch, maar mijn persoonlijke ruimte wegnemen, me beledigen, dat was de druppel.
    Ruw duwde ik de jongen achteruit. Na zoveel aanrakingen van zieke kinderen had ik echt een doche nodig.
    'Je hebt het recht er niet toe mij zo te behandelen,' snauw ik. Maar ik hou mijn ste stil om Patrick niet te onderbreken. 'Plus emt de manier waarop je voor mannelijke kamp-hoer speelt zegt dat je wel degelijk toe bent aan genezing.' De jongen had al met het halve kamp geflirt in de laatste dagen. Behalve vandaag, vandaag had ik sasha nauwelijks gezien. Ik vernauw mijn ogen een beetje.
    'Waar heb jij eigenlijk allemaal gezeten vandaag?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Je hebt het recht er niet toe mij zo te behandelen. Plus met de manier waarop je voor mannelijke kamp-hoer speelt zegt dat je wel degelijk toe bent aan genezing. Waar heb jij eigenlijk allemaal gezeten vandaag?"
    Ze duwt me weg, veel effect heeft het niet, misschien sta ik een halve meter verder. Ik zet weer een stap dichter bij haar.
    "En jij hebt het recht niet ons zo te behandelen," antwoord ik ongeïnteresseerd. "Maar dat houd je ook niet tegen. En kruip alsjeblieft terug onder je steen, je verveelt me met je naïeve conservativiteit. Ik lig liever nog een paar uren knock out zoals deze middag dan naar jouw geblèr te moeten luisteren."
    Als ze haar ogen niet goed zet, dan sla ik ze met plezier volledig dicht. Ik hoor het je al denken: die laatste zin is een leugen. Maar dat is een zaak van perspectief. Ik heb namelijk niet gezegd dat ik uren knock out gelegen hebben, maar dat ik liever nog een paar uren knock out zou liggen. Over de tijdsspanne van mijn afwezigheid deze middag heb ik namelijk helemaal niks gezegd. En Cassia zit teveel in haar eigen wereld om door te denken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    Oh, hij was dus het gastje dat knock-out was gegaan. dat was waar Aislyn het over had. Niet dat het me bijzonder veel kon schelen, maar het verklaard veel.
    'Oh, als je je zo erg verveelt zijn er wel wat kleuke activiteiten voor je hoor. ik heb gehoord dat één van de isleercellen vrij is, die kunnen vast wel een bezoekje gebruiken.'

    [i'm running out of inspiration for Cassia..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Oh, als je je zo erg verveelt zijn er wel wat kleuke activiteiten voor je hoor. ik heb gehoord dat één van de isoleercellen vrij is, die kunnen vast wel een bezoekje gebruiken."
    Ik lach luidop, recht in haar gezicht.
    "Leef je uit."
    Eerlijk gezegd was ik al benieuwd hoe die dingen er langs de binnenkant uit zien. Het kan me echt niet schelen, al laten ze me er een hele nacht in zitten.

    [Yeah, me too.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.