• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Vampieren kunnen geen bloed geven want ze hebben het niet]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik blijf Luca negeren en kijk naar de TV. Oh, Teen Mom. Geïntrigeerd staar ik naar de tv. Ik schud mijn hoofd en zap snel weg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik Luca zogenaamd beledigd aan. 'Ik kan geen clown zijn. Daar zijn mijn voeten niet groot genoeg voor. Jouw voeten daarentegen, ' zeg ik waarna ik mijn tong uitsteek naar Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Even in mijn topics.. Moet ik gewoon beginnen dat hij in het huis aankomt?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Layne Nicolas
    "Dus er stroomt bloed, door jou aderen?" Het aanbod klinkt steeds verleiderlijker. Het is jaren geleden dat ik vers gehad heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Je tong." zeg ik. "Van binnen zijn jullie gewoon clowns."


    Your make-up is terrible

    [Ja, daarzo. =3 Welk kamernummer wil je?]


    Your make-up is terrible

    [haha ik vond et ook al zo raar]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja, misschien wel." Antwoord ik zachtjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Ja, dat is mijn tong ja. Interessant is die hé,' grinnik ik. 'En als ik een clown van binnen ben, ben jij een clown van buiten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Heel interessant, hou hem maar gewoon binnen." zeg ik sarcastisch. "Ja, daarmee ben ik het wel eens. Maar wel de knapste clown."


    Your make-up is terrible

    [Ehh.. Dump me maar in een kamer.. Ik schrijf zo stukkiej]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Als Layne vers bloed wil kan die nog altijd naar Cassie ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ooeeh fresh meat ^^]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirindë
    'Ik ben een vampier met bloed schat, dus...' ik ga liggen op het bed. 'Wil je?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel