• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    "Goeiemiddag...Nieuw?" Ik kijk de jongens aan. Mens..iniedergeval een..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    'Ik vind je ook wel aardig hoor,' zeg ik glimlachend. 'En kom op! We kunnen ze toch altijd vragen of ze mee willen doen?' vraag ik. 'alsjealsjealsjeblieeeft?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (ik wilde geen ruzie met Layne...
    Maar laat ook maar zitte )

    Cirindë
    Ik zucht en smijt de fles op de grond. Als hij kapot had gekund was hij kapot geweest.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ze hebben ook geen ruzie]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damon Blake

    "Loop maar met mij mee." zei ik glimlachend. En zag toen pas dat er nog een jongen die ik niet kenden aankwam. "Goeiemiddag...Nieuw?" vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. "Ik niet." zei ik lachend, "Jij wel zo te zien."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk Cassie vragend aan.
    "Vind jij me aardig?" Lach ik spottend.
    "Juist van jou had ik verwacht dat je het liefst mijn strot zou doorsnijden." Grinnik ik.
    "Maar goed, als jij meer mensen wilt, ik heb er geen problemen mee." Dan kijk ik naar Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (gelukkig maar. Steeds lukt t Cirindë bijna en dan gaat ie weg. Sneu maar daarom gewoon grappig :p)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "ja ik wel" antwoord ik met een glimlach. "Hij ook" Ik wijs naar de andere jongens. "Ik weet mijn weg hier niet zo..En ik heb een beetje h-" Kan ik dat hier wel zeggen? "dorst"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Waar wacht je nog op? Ga ze zoeken." glimlach ik naar Cassie en Chèlle.


    Your make-up is terrible

    (ik ga bye)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte vriendelijk naar de andere jongen. Blijkbaar was hij ook nieuw. Ik stak mijn hand naar hem uit. Mijn koffer stond toch nog op de grond. 'Jeremy Velez,' zei ik vriendelijk tegen hem.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:49 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik glimlach naar Luca en Chèlle en loop dan de kamer uit. Ik loop naar beneden en zie Layne, Damon en iemand staan die ik niet ken. 'Hee,' zeg ik vrolijk, 'willen jullie alsjealsjealsjeblieft mee doen met Truth or Dare?' vraag ik met mijn liefste glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Bye]
    Layne Nicolas
    Ik pakte zijn hand. Zo warm, zo vol bloed. Ik slikte om mezelf tegen te houden "layne nicolas" antwoord ik. Ik kijk Cassie aan van top tot teen maar reageer niet, het bloed werd allemaal te heftig

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:50 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wij alleen? En jij dan? Jij speelt ook mee." Ik trek Luca omhoog van de bank en haak mijn arm door de zijne.
    "Kom op lekker ding, gaan we samen met Cassie mensen zoeken. Gezellig, met drie kleine kleutertjes." Ik begin dat kinderliedje te zingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Oh, okay. Waar moet je zijn dan? Jeremy hier, weet het ook niet." zei ik glimlachend, "En als je dorst hebt moet je wat gaan drinken." Ik aaide expres over mij nek, even testen of hij een vampier is of niet. "Hee" hoorde ik Cassie toen zeggen, "Willen jullie alsjealsjealsjeblieft mee doen met Truth or Dare?" Ik keek haar aan. "Misschien als deze twee heren hun kamer hebben gevonden."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.