• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cirindë

    Nouja, pech. Ik loop naar mijn kamer. Stom kind dat je bent , ben je zover met een jongen en dan zeg je zo iets vaags. Ik bonk met mn hoofd op m'n kussen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Mijn topic]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [wat is mijn topic? O.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zucht diep.
    "Je weet het wel. Je wist het vanmorgen al, maar je zou met Cassie gaan praten. Luca serieus, vertel wat er is. Je zit ermee."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (als je iets post in t topic dan kan je het bij mijn topics weer terugvinden.)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ooh oke]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    'Alsjeblieft Luca,' zucht ik. 'Zeg het nou gewoon. Zo erg kan het toch niet zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Jawel, en ik ga het niemand vertellen, geen van beiden, of iemand anders." merk ik op terwijl ik onderuit zak.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Waarom kan je niet tegen ons zeggen dan?' vraag ik. Ik begin ook te snappen dat mensen zich soms irriteren aan mijn koppigheid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Daarom niet." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik zweer het je, jij hebt last van PMS." Zucht ik geïrriteerd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Nee van meisjes." bijt ik haar toe.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Jezus, Luca! Zeg het gewoon. En daarom is geen reden en dat weet je zelf ook wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Snauw niet zo!" Merk ik op.
    "Ik probeer alleen maar te helpen, maar weet je, laat maar. Als je wilt praten dan kom je vanzelf wel naar iemand toe." Ik kijk naar de TV en wendt mijn blik er niet meer vanaf.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cirindë

    Ik sta op en krabbel drie woorden op een papiertje. Sorry. Vergeet het
    Hij hoeft het niet te lezen alss hij wilt. Ik loop zachtjes naar zijn kamer, leg het briefje in de deuropening en loop snel weer terug naar mijn kamer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel