• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik zucht even. "Goed, ik kan het wel formuleren op een bepaalde manier. Denk ik." mompel ik. "Ik ben gewoon... bang, dat ik iets ga... voelen of iets in die richting, voor een bepaald meisje hier." Ik wrijf even door mijn haar en laat dan mijn hoofd op mijn handen steunen.


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    Ik glimlach en strijk een lok haar achter haar oor. "Dat maakt niet uit. Je bent sowieso niet echt een goede prater" Ik glimlach. "no offence"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Je moet van je bindingsangst af." Besluit ik dan.
    "Zo kun je nooit verder met je leven." Vertel ik verder. Aan de ene kant kan ik het niet helpen om te hopen dat ik het ben, en aan de andere kant wil ik het niet, omdat hij waarschijnlijk toch weer wegloopt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik denk even na terwijl ik over Luca's rug wrijf. 'Ik snap dat je dat lastig vindt, omdat je je niet wil binden enzo,' zeg ik aarzelend. 'Maar als je verliefd wordt op iemand kan je er vaak niet zo veel aan doen...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cirindë

    Hij strijkt mijn haar achter mijn oor. 'Waarben ik dan wel goed in volgens jou?' mijn flirterigheid is weer terug. Ik kijk hem schuin aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "Ik zou het niet weten schat" glimlach ik. "dat kan ik niet ruiken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirindë

    'Zou je het willen weten dan?' vraag ik en zet en klein stapje naar voren.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    "Ligt eraan wat je leven noemt." mompel ik tegen Chèlle. Waarom zeg ik dit soort dingen nou weer tegen ze, alsof dat helpt. "En ik wil het zelf beheersen Cassie."


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    Cirinde doet een stapje naar voren maar ik blijf staan. "Wie weet"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirindë

    Ik grijns. 'Waar ben jij goed in behalve dan in flirten?' vraag Ik dan


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Met zo'n instelling kom je er helemaal nooit overheen." Glimlach ik en leg mijn hoofd kort op zijn schouder voor ik weer recht op ga zitten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Ik snap dat je het zelf wilt beheersen maar zoals ik al zei vaak gebeurd het gewoon. Het enige wat denk ik helpt is zo min mogelijk aan dat meisje proberen te denken,' zeg ik. 'En je hebt je haar alweer in de war gemaakt,' voeg ik er met een klein lachje aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    Ik glimlach. "lichaamsbeweging" Mijn wenkbrouw schiet even speels omhoog. "Verschillende manieren...sport.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Ik kan alles." zeg ik. "Dan moet je er iets aan doen." zeg ik tegen Cassie.


    Your make-up is terrible

    Cirindë

    'Ik snap je.' grijns ik. Ik lag om zijn wenkbrauwen. 'ik ook, toevallig.' ik doe een wenkbrauw even omhoog.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel