• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik rol met mijn ogen. 'Heb je iets te verbergen dan Luca?' grinnik ik. 'En ik weet niet, met z'n tweeën is een beetje saai,'

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Heel veel." zeg ik geheimzinnig.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Met mijn beide koffers in me handen stond ik voor het grote huis. Een eigen plekje, dat is wat ik wou. Met volle moed stapte ik naar de voordeur Ik zette één koffer eventjes neer en voelde of ik de sleutels had van me nieuwe appartement. Ik glimlachte toen ik ze voelde. Ik opende de deur en tilde mijn koffer weer op. Ik liep naar binnen, met mijn achterkant/lichaam duwde ik de deur weer dicht. Met grote ogen keek ik om me heen. Ik had al gauw grote ogen, maar nu nog meer. Het had altijd wel iets op je eigen wonen. Ik glimlachte en liep verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ze heeft gelijk Luca, met zijn tweeën is het wel saai. En ik weet toch bijna alles van jou, wat zou je in hemelsnaam voor mij verbergen?" Antwoord ik met een gezicht wat 'duh' zegt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Vast,' grinnik ik, 'en heb je die ook opgeschreven in je dagboek?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    Ik hoorde de voordeur en snoof. "Fresh meat" fluister ik met twinkelende ogen. Shit ik heb echt te lang geen bloed meer gehad. Houd je in Layne!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Ja natuurlijk." Ik grinnik. "Goed, maar als ik geen antwoord wil geven, geef ik dat niet." besluit ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik liep mijn kamer uit en was op weg naar beneden toen ik opeens een leuke jongen op de gang was. "Hey?" zei ik nadenken, "Jou ken ik niet volgens mij." Ik glimlachte naar hem en stak mijn hand uit. "Damon, Damon Blake."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Geldt voor ons allemaal dan." Zeg ik snel.
    "Oké, wie begint?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [2 totaal verschillende boeken gelezen met bloedhebbende vamps maar ik heb een oplossing. Layn wordt PLEASE weer niet boos :o en ik kan niks aan die hoofdletter PLEASE doen dat doet m'n mobiel automatisch.)

    Cirindë

    'Nee!!' zeg ik kwaad. Dan begint het tot me door te dringen. 'Ze hebben me voor de gek gehouden, altijd gezegd dat ik bloed had.' denk ik hardop. 'De rotzakken!'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jeremy is mine!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [voor wie is die? xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    'Okee dan maar. Dan doe je tenminste mee,' glimlach ik. 'Maar goed zoals ik net ook al vroeg. Met z'n drieën of ook nog met andere?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maar vampieren met bloed slaat gewoon nergens op xd Ze zijn dood, ze kunnen geen bloed hebben. Dat is gewoon.. raar.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Helios schreef:
    [voor wie is die? xD]

    [Voor jou, who else. Jeremy is mine!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.